visitor analyticsvisitor analytics

HAKKINDA İŞLEM BAŞLATILDI

HAKKINDA İŞLEM BAŞLATILDI
26 Mayıs 2016 Perşembe 22:48

ISPARTA’DA düzenlenen FETÖ/PDY operasyonunda tutuklanan SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu döneminde Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı görevinde bulunan Prof. Dr. Hakan Türkkahraman bilimsel bir kongreye katılmak üzere görevli olarak gittiği Amerika'dan dönmediği ve mazeretsiz olarak göreve başlamadığı öğrenildi.

Süleyman Demirel Üniversitesi yönetimi, Prof. Dr. Hasan İbicioğlu’nun Rektörlüğü döneminde Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı olan Prof.Dr. Hakan Türkkahraman ile ilgili önemli bir kararı alma aşamasında.

Bir süre önce bilimsel bir kongreye katılmak Amerika’ya giden Prof. Dr. Türkkahraman, görevlendirme süresi bitmesine rağmen üniversitedeki görevine başlamadı. Bu nedenle Süleyman Demirel Üniversitesi yönetimi tıpkı paralel devlet yapılanması soruşturması kapsamında Amerika’ya kaçtığı iddia edilen eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Numan Tamer’e uyguladığı yöntemi Prof. Dr. Türkkahraman için hayata geçireceği ileri sürüldü.

Prof. Dr. Kahraman’ın görevlendirme süresinin bitişinden itibaren her gün tutanakla tespit yapan Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı, bu tutanakları resmi bir yazıyla Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğüne yolladı. Rektörlüğün de aynı Prof. Dr. Numan Tamer de olduğu gibi Prof. Dr.Hakan Türkkahraman için de ‘ilişik kesme’ sürecini başlatması bekleniyor.

Hapishane kaçkınları

:)
02 Haziran 2016 Perşembe 10:40

Bütün Hapishane kaçkınları da oraya gidiyo pensilvanyada dingonun ahırına döndü hoca nasıl besleyecek onları bilmiyorum Gerçi adamın bi ceketinden başka bir şeyi yok keramet sahibi maaşallah hepsini doyurur.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gidişat Güzel

Ali Bozkurt
28 Mayıs 2016 Cumartesi 19:29

Gidişat çok güzel. İlahiyattaki paralelcilere de gelir inşallah sıra.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İskenderpaşa cevabı -2

zela
27 Mayıs 2016 Cuma 20:09

münafık fetö ve yandaşları, köleleri, kripto münafıları şimdi ortalığı karıştırmayı planlıyorlar. amma artık insanlar sizin hileleriniz yemiyor.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İskenderpaşa yazısına cevap -1

Sanal
27 Mayıs 2016 Cuma 19:46

fetö ve sadık hizmetlileri artık ülkeyi daha fazla soyamayacaklarını görünce, eski yağlı çıkarları hizmet, himmet adına milleti kandırıp paraları amerikaya gönderemeyeceklerini anlayınca, hortumlarının yavaş yavaş kesildiğini anlayınca işi çok iyi bildikleri ve yaptıkları MÜNAFIKLIĞA ve giderayak ortalığı daha da karıştırmayı hedeflemektedirler. ona buna iftaraya devam etmektedirler. Cenabı Allah sizin kökünüzü kurutsun. İki dünyada da azabına gark etsin.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

2. Dalga Paralel Yapı-İSKENDERPAŞA (3)

CML.ANT.-060735
27 Mayıs 2016 Cuma 14:44

İskenderpaşa Örgütü ikinci nesil paralel güç yapılanması olarak hareket etmekteler ve Ak Partimize yaklaşarak, 2011 yılında şeyhlerinin kararıyla Bozkurtları meclise taşıma ****retlerini unutturmaya çalışmaktadırlar. Koca Reis, kurtarıcımız, önderimiz Er Doğanımız bu Üniversite Rektörleri hakkında gerekeni yapacaktır.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

2. Dalga Paralel Yapı-İSKENDERPAŞA (2)

CML.ANT.-060735
27 Mayıs 2016 Cuma 14:41

Söz konusu üniversitelerde İSKENDERPAŞA cemaatinden olmayan ve buralardan referans getirmeyenler hiç bir şekilde bu üniversitelere bırakın öğretim elemanı olarak alınmayı idari memur, hizmetli olarak bile girememektedir, aynen FETÖ gurubunun zamanında yaptığı gibi. Bu ikinci dalga paralel yapılanma İskenderpaşa bağlılarında ürkütücü bir güç olarak ortaya çıkmakta ve AK Partimizi şu an için kullanmaktadırlar.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

2. Dalga Paralel Yapı-İSKENDERPAŞA (1)

CML.ANT.-060735
27 Mayıs 2016 Cuma 14:39

FETÖ'den sonra yeni dalga bir paralel yapılanma çeşitli üniversitelerde baş göstermeye başladı. Bu üniversitelerden birkaçı olarak (diğerlerinin isimleri mahfuz şu anda incelemede), Karabük Üniversitesi ve Alanya Keykubat Üniversitesindeki İskenderpaşa Örgütü yapılanmasıdır. Alanya Keykubat Üniversitesi Rektörü Ahmet PINARBAŞI geçmişte Pensilvanyada kalmış (öz geçmişine bakılabilir) daha sonra İSKENDERPAŞA'ya atlayarak ve YÖK üyelerinden İSKENDERPAŞA'lı olanları ayarlayarak Alanyaya yerleşti.

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

NAPTIN

SEN YA
27 Mayıs 2016 Cuma 14:34

YAA KARDEŞİM ADAMI ÖYLE SORULAR SORULURMU.YOK GİRESUN YOK ANKARA YOK VAN. VALLAHİ GÜLMEKTEN YARILIYOM

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KİM LEN BU

KİM LEN BU
27 Mayıs 2016 Cuma 14:24

ÇOMARİSTAN.. LA SEN NERDEN ÇIKTIN.SANA BİR ŞEY SORACAĞIM.TÜRKİYE DE HANGİ ŞEHİRLERE GİTTİN. MESELA.SEN HİÇ GİRESUN A - ANKARA YA - VAN A - ANTALYA YA - TRABZON A GİTTİMİ.

279 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunların kongreleride hep amerikada olur dimi çomaristan bey

hakan
27 Mayıs 2016 Cuma 12:18

Eeeee çomaristan kaçmadıysa nerde bu adam bak görev süresi bitmiş hala ortada yok insanların inanacagı bir şey söylede bizde in****ım...

96 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çomaristan 2

Bilal Sıfırlayan
27 Mayıs 2016 Cuma 11:20

Kaçtı dediğiniz adam tüm dünya üniversitelerinde çalışabilecek kapasitede bir adam, siz küçücük dünyanınzda papaz eriğini imam eriğine çeviren projelerinizle uğraşadurun.

19 Beğendim
122 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çomaristan

Bilal Sıfırlayan
27 Mayıs 2016 Cuma 11:17

Isparta böyle bir değeri zaten haketmiyordu. Sonra beyin göçü neden oluyor diye ağlarsınız. Üniversiteleri ne hale getirdiniz, parti teşkilatına yakınlığı olmayan kimse üniversitede kadro bulamıyor. Boş boş konuşacağınıza açın dünyadaki üniversitelerin arasında türk üniversitelerinin ne konumda olduğuna bakın. Gerçi siz uçak ve uçak gemisi yaptığımız yalanlarına inanabilen insanlarsınız. Paralel dediğiniz örgütle ilgili bir tane sağlam delil bulamadınız. Ancak üç beş takke var elinizde.

18 Beğendim
224 Beğenmedim
 
Yanıtla