visitor analyticsvisitor analytics

HAKİM BÜLENT YILMAZ GÖREVİNE GERİ DÖNDÜ

HAKİM BÜLENT YILMAZ GÖREVİNE GERİ DÖNDÜ
08 Eylül 2016 Perşembe 16:57

HAKİM BÜLENT YILMAZ GÖREVİNE GERİ DÖNDÜ

15 Temmuz darbe girişiminin ardından açığa alınan 2. Ağır Ceza Mahkemesi Üyesi Bülent Yılmaz tekrar görevine iade edildi.

2. Ağır Ceza Mahkemesi Üyesi Bülent Yılmaz, 15 Temmuz darbe girişiminin ardından sürdürülen soruşturma kapsamında açığa alınmıştı. Bir süre sonra Hakim Bülent Yılmaz tekrar Isparta Adalet Sarayı’ndaki görevi iade edildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “At izi ile, it izi”ni birbirine karıştırmayacağız sözünün ardından Isparta’da Cumhurbaşkanının dediği gibi FETÖ ile gerçekten ilgisi olmayan ve bu yapının meslek hayatı boyunca hep karşısında durduğu bilinen Hakim Bülent Yılmaz görevine tekrar döndürülerek itibarı iade edilmiş oldu. 

İnşallah

Yusuf ŞAHİN
10 Eylül 2016 Cumartesi 08:36

Sayın editör,Daha önce listeler halinde isimlerini yayınlandığınız kişiler dönünce de aynı şekilde haber yapmanızı bekliyorum. Yok yere insanların yaftalanmasında büyük katkınız oldu.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mertçe

sırat köprüsü
10 Eylül 2016 Cumartesi 03:35

Sayın hakimimize geçmiş olsun geç gelmeyen Olması güzel ve bu tip adalet adalettir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Masumlar

Sdü
08 Eylül 2016 Perşembe 23:52

Umarım liste liste isimlerini yazdinladiğınız...!sdü de açığa alınan proflar, doçentlerinde... masum olanlarınin en kısa zamanda yerle bir edilenn itibarları iade edilirr sayın rektörrr!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İade i itibar istiyoruz

Özdemir
08 Eylül 2016 Perşembe 21:59

Sydv de iş sözleşmeleri fesh edilen suçsuz günahsız masum insanların da haklarının geri verilmesini istiyoruz...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

at izi it izi

emre
08 Eylül 2016 Perşembe 19:03

Umarim diğer memurlar içinde görevine iade edilenleride yazarsiniz

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak yerini bulmuş

MP
08 Eylül 2016 Perşembe 18:52

Sayın Hakim Bülent Bey hakkında hiçbir zaman şüphe etmemiştik zaten. Son zamanlarda duyduğum en güzel haber oldu. Hayırlı olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Emre
08 Eylül 2016 Perşembe 18:49

Bülent Beyi tanıyanlar hiç bir zaman şüphe duymadı zaten.İnşallah bu sekilde masum olanlar bir an önce aklanırlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla