23 Eylül 2017 Cumartesi

  • 3,495 TL
  • 4,178 TL
  • 145,95 TL
  • 104.123
ISPARTA 25°
O anlar saniye saniye güvenlik kameralarına yansıdı

O anlar saniye saniye güvenlik kameralarına yansıdı

BELEDİYE BAŞKANININ DİKKATİ YOLSUZLUĞU ORTAYA ÇIKARDI

BELEDİYE BAŞKANININ DİKKATİ YOLSUZLUĞU ORTAYA ÇIKARDI

CİNAYET SANIĞINA 1 YIL SON TAHLİYE

CİNAYET SANIĞINA 1 YIL SON TAHLİYE

FETÖ'DAN KURTARILDI DEVLET GÜVENCESİYLE ISPARTA'YA KAZANDIRILACAK

FETÖ'DAN KURTARILDI DEVLET GÜVENCESİYLE ISPARTA'YA KAZANDIRILACAK

GÜNÜN SON DAKİKASI O LİSTE BOMBA 32 DE

GÜNÜN SON DAKİKASI O LİSTE BOMBA 32 DE

Isparta

ISPARTA Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği'ne bağlı hastanelerde son operasyonla açığa alınan personel sayısı 28'e yükseldi.

SON ALINAN 8 KİŞİ İLE BİRLİKTE SAYI 28'E YÜKSELDİ


YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

ali kınık

10 Eylül 2016 Cumartesi 02:28

vaybe daha tıpı sekreter ve temizlik te çalışanlar var ne zaman sıra onlara gelçek devlet hastanesine elbet bir günde onlara gelçek

Umut ispartam

17 Ağustos 2016 Çarşamba 15:46

Muhammed hatip kanatsız in fetocu olduğuna inanamıyorum Annesi koyu bir Ak partili ak partinin ilk kuruluşunda çok emekleri geçmiştir ve demokrasi nobetinde her gece sabahladi meydanda bu işte bir yanlislimmi var yoksa gerçekten fetocumu şoktayım yazık çok yazık

Liste eksik

15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:27

Sonradan açığa alınan kişilerden bazılarının isimleri neden verilmiyor ?

Hasta

15 Ağustos 2016 Pazartesi 10:26

Doktor mevlüt doruya randevu almak isteyince raporlu olduğu söyleniyor yoksa idareciler tarafından kollanıyor mu

Mazlum

15 Ağustos 2016 Pazartesi 10:23

Kendilerine bu denli güvenmelerinin nedeni Anlaşıldı yaptıkları zulüm arkasında Demek ki bir örgüt varmış

GENÇ SENİRKENTLİ

15 Ağustos 2016 Pazartesi 09:40

2.DALGA NE ZAMAN GELECEK ?? HEYACANLA BEKLİYORUZ !! KÖRFEZ DERSHANESİ VE CEMAAT OKULLARINDAN MEZUN OLUP BU SENE ATANANLARDA ARAŞTIRILSIN AÇIĞA ALINSIN 17/25 ARALIKTAN SONRA İŞİN ASLINI BİLDİKLERİ HALDE OKUL VE DERSHANELERİNİ BIRAKMADILAR ... ISPARTADA BU DURUM ARAŞTIRILSIN VE BU ŞEKİLDE ATANANLAR AÇIĞA ALINSIN

15 Ağustos 2016 Pazartesi 00:12

Şimdi geriye dönüp bakıyorum da aslında ne kadar fetöcü varsa hepsi çalışmayı sevmeyen başkasının sırtından geçinmeyi seven asalak insanlar aslında. Allah bunları temizlenenlerden razı olsun . Küçük dağları bunlar yaratmış gibi bir özgüvenleri vardı . Bu kadar değil daha bu haşerelerden çok var .

15 Ağustos 2016 Pazartesi 00:12

Şimdi geriye dönüp bakıyorum da aslında ne kadar fetöcü varsa hepsi çalışmayı sevmeyen başkasının sırtından geçinmeyi seven asalak insanlar aslında. Allah bunları temizlenenlerden razı olsun . Küçük dağları bunlar yaratmış gibi bir özgüvenleri vardı . Bu kadar değil daha bu haşerelerden çok var .

goacahasanın veledi bokluosman.

14 Ağustos 2016 Pazar 23:57

diyor ki: -Herkes adam gibi görevini yapsın ! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak.fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para.Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiz ve ahlaksız insan görmedim.

A

14 Ağustos 2016 Pazar 17:21

sosyal hizmetlerde idareciden şirket çalışanına kadar daha çok örgütçü var sıra ne zaman gelecek

sosyal hizmet

10 Eylül 2016 Cumartesi 00:39

dert etme sıra mutlaka gelir onlara saklansınlar bakalım

G

14 Ağustos 2016 Pazar 11:42

Eski yönetimdeki Fethullahçılar nerde

ali

14 Ağustos 2016 Pazar 09:19

ilçelerdeki sağlıkçılara da bakılsın

çok yaşa AK PARTİ...

13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:55

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiahlaksız insan görmedim.

çok yaşa AK PARTİ...

13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:50

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiahlaksız insan görmedim.

her memur adam gibi görevini yapsın

13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:41

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiz-ahlaksız insan görmedim.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR