visitor analyticsvisitor analytics

GÜNÜN SON DAKİKASI O LİSTE BOMBA 32 DE

GÜNÜN SON DAKİKASI O LİSTE BOMBA 32 DE
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:03

GÜNÜN SON DAKİKASI O LİSTE BOMBA 32 DE

ISPARTA Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği'ne bağlı hastanelerde son operasyonla açığa alınan personel sayısı 28'e yükseldi.

SON ALINAN 8 KİŞİ İLE BİRLİKTE SAYI 28'E YÜKSELDİ


vaybe

ali kınık
10 Eylül 2016 Cumartesi 02:28

vaybe daha tıpı sekreter ve temizlik te çalışanlar var ne zaman sıra onlara gelçek devlet hastanesine elbet bir günde onlara gelçek

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayretler icindeyim

Umut ispartam
17 Ağustos 2016 Çarşamba 15:46

Muhammed hatip kanatsız in fetocu olduğuna inanamıyorum Annesi koyu bir Ak partili ak partinin ilk kuruluşunda çok emekleri geçmiştir ve demokrasi nobetinde her gece sabahladi meydanda bu işte bir yanlislimmi var yoksa gerçekten fetocumu şoktayım yazık çok yazık

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bazı isimler neden yok

Liste eksik
15 Ağustos 2016 Pazartesi 16:27

Sonradan açığa alınan kişilerden bazılarının isimleri neden verilmiyor ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koruma

Hasta
15 Ağustos 2016 Pazartesi 10:26

Doktor mevlüt doruya randevu almak isteyince raporlu olduğu söyleniyor yoksa idareciler tarafından kollanıyor mu

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zulüm

Mazlum
15 Ağustos 2016 Pazartesi 10:23

Kendilerine bu denli güvenmelerinin nedeni Anlaşıldı yaptıkları zulüm arkasında Demek ki bir örgüt varmış

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

2.DALGA

GENÇ SENİRKENTLİ
15 Ağustos 2016 Pazartesi 09:40

2.DALGA NE ZAMAN GELECEK ?? HEYACANLA BEKLİYORUZ !! KÖRFEZ DERSHANESİ VE CEMAAT OKULLARINDAN MEZUN OLUP BU SENE ATANANLARDA ARAŞTIRILSIN AÇIĞA ALINSIN 17/25 ARALIKTAN SONRA İŞİN ASLINI BİLDİKLERİ HALDE OKUL VE DERSHANELERİNİ BIRAKMADILAR ... ISPARTADA BU DURUM ARAŞTIRILSIN VE BU ŞEKİLDE ATANANLAR AÇIĞA ALINSIN

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun

15 Ağustos 2016 Pazartesi 00:12

Şimdi geriye dönüp bakıyorum da aslında ne kadar fetöcü varsa hepsi çalışmayı sevmeyen başkasının sırtından geçinmeyi seven asalak insanlar aslında. Allah bunları temizlenenlerden razı olsun . Küçük dağları bunlar yaratmış gibi bir özgüvenleri vardı . Bu kadar değil daha bu haşerelerden çok var .

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun

15 Ağustos 2016 Pazartesi 00:12

Şimdi geriye dönüp bakıyorum da aslında ne kadar fetöcü varsa hepsi çalışmayı sevmeyen başkasının sırtından geçinmeyi seven asalak insanlar aslında. Allah bunları temizlenenlerden razı olsun . Küçük dağları bunlar yaratmış gibi bir özgüvenleri vardı . Bu kadar değil daha bu haşerelerden çok var .

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereden nereye geldi bu fetöcüler ?

goacahasanın veledi bokluosman.
14 Ağustos 2016 Pazar 23:57

diyor ki: -Herkes adam gibi görevini yapsın ! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak.fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para.Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiz ve ahlaksız insan görmedim.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

soru

A
14 Ağustos 2016 Pazar 17:21

sosyal hizmetlerde idareciden şirket çalışanına kadar daha çok örgütçü var sıra ne zaman gelecek

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

G

G
14 Ağustos 2016 Pazar 11:42

Eski yönetimdeki Fethullahçılar nerde

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilçeler

ali
14 Ağustos 2016 Pazar 09:19

ilçelerdeki sağlıkçılara da bakılsın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne bu sizden çektiğimiz fetullahçılar?

çok yaşa AK PARTİ...
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:55

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiahlaksız insan görmedim.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ey doktorlar ve hemşireler !!!Fetoculuk sizin neyinize ???

çok yaşa AK PARTİ...
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:50

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiahlaksız insan görmedim.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne bu sizden çektiğimiz fetullahçılar?

her memur adam gibi görevini yapsın
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:41

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiz-ahlaksız insan görmedim.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla