visitor analyticsvisitor analytics

GÜNÜN FLAŞ HABERİ

GÜNÜN FLAŞ HABERİ
04 Temmuz 2014 Cuma 20:57

GÜNÜN FLAŞ HABERİ

Isparta Belediyesinde deprem sürüyor bir çok kurum müdürleri değişti işte değişen isimler:

Personel Müdürü Ahmet Aslan’ın yerine Ali Tulum, İmar Müdürü Halil Kadan’ın yerine Ahmet Kaya,Hal Müdürü Altan Uğurlu’nun yerine Nihat Çalış,Çevre Müdürü Ahmet Aslan  ve Basın Müdürlüğüne İsmail Hakkı Uysal getirildi.

ISPARTA'NIN  EN GÜNCEL HABER SİTESİ  

BOMBA 32 TAKİP EDİN HABERİNİZ OLSUN YAZARSA BOMBA 32 YAZAR BİZDEN AYRILMAYIN...

ali tulum

ıspartalı
08 Temmuz 2014 Salı 00:22

sevğili ali tulum belediyede tüm müdürlerin onun ğibi olmasını isteriz karşısındaki kim olursa olsun her derdini dinliyor elinden ne geliyorsa yapmaya çalışıyor genç dinamik küçüğünü,büyügünü bilen birisi tüm müdürlerin onun ğibi olması lazım.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

asd

asd
07 Temmuz 2014 Pazartesi 11:33

ali beyle ilgili okumamıs yazılmıs benım bildiğim 2 yıllık inşaat teknikeri galiba bilmiyorum ama 4 yıllık işletme mezunu olması lazzım bide memur olma konusunda hükemetin çıkarmıs oldugu yasadan memur olmustur. diğer arkadasları gibi

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BELRDİYECİYE CEVAP VERİYORUM

M.ALİ
06 Temmuz 2014 Pazar 14:31

ŞARTOLSUN SEN KALIBININ ADAMI DEĞİLSİN.DELİKANLIİSEN ADINI BENİMGİBİ AÇIK YAZ.BİZLER HALİL MÜDÜRDEN MEMNUNUZ.BAŞKANDA VE HALKIMIZDA MEMNUNSA SANA NE OLUYOR ASLANIM.SEN UZANAMADIĞIN CİĞERE MUNDAR DİYENLERDEN MİSİN.KAÇAK GÜREŞÇİ.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay be

+32
06 Temmuz 2014 Pazar 09:45

Isparta belediyesinde yatan kaçan kakan yalayan ne hikmetse hep ya müdür oluyo yada abama yardımcı yada ağama yalaka adam gibi adamlar hep itilip kakılıyor.demek ki ya yatan ya yalaka ya satan olcan arkedeş yoksa yusufuma yaranamıyon.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kedi Uzanamadığı Ciğer Misali

Nuri
06 Temmuz 2014 Pazar 07:11

Belediyeci yorumcu arkadaş biz tüm çalışanlar olarak ve ısparta halkı olarak Halil beyden çok memnunuz.Sen niye adını yazmıyorsun.Kimliğini açıklada sen bu belediyede veya başka nerde ne yapmışsın bilelim.Elini vicdanına koy.Hem kel hem hodul olma.Sezarın hakkını sezara vereceksin.halil müdürün gecesi yok gündüzü yok.Ispartamız için çalışıyor.Niye diğer müdürleri yazmıyorsun merak ettim.Çünkü sana halil müdür mutlaka bir hatanı bulup adilce bir şey yapmıştır.Bu kesindir.Dürüstsen adını yaz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADİL OL BELEDİYECİ

ERDAL KILIÇ
06 Temmuz 2014 Pazar 07:04

SENİN HALİL MÜDÜR GİBİ ÇALIŞAN BİR MÜDÜRÜN VARMI.BEN ADIMI YAZDIM.SEN DE TELİKANLI İSEN ADINI YAZ.İNANIYORUMKİ HALİL MÜDÜR SENİN KUYRUĞUNA BASTI.EMEKLİ OLAN ARKADAŞ OLMAYASIN VEYA RAHATSIZ BİRİMİSİN ARKADAŞ.İŞ EHLİNE VE ÇALIŞIP HAKKINI VERENE VERİLİR UNUTMA RAHATSIZ BELEDİYE YORUMCUSUUUU.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediye

derbeder
06 Temmuz 2014 Pazar 02:39

HALİL MÜDÜR TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRÜ NE ZAMAN ALINCAK GÖREVDEN

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA İÇİN

SELAM OLSUN BAŞKANA
06 Temmuz 2014 Pazar 01:49

it ürüyor ama halkın kervanı yürüyor. önemli olan halkın kervanı.itin muradı değil. tebrikler başkan. çok klas adamlarla çalışıyorsun.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla