visitor analyticsvisitor analytics

GÜNÜN BOMBASI O TOPLANTI DA SDÜ' DEN 3 İSİM VAR !

GÜNÜN BOMBASI O TOPLANTI DA SDÜ' DEN  3 İSİM VAR !
25 Kasım 2016 Cuma 13:59

GÜNÜN BOMBASI O TOPLANTI DA SDÜ' DEN 3 İSİM VAR !

Fetullahçı Terör Örgütü'nün 15 Temmuz darbe girişiminin ardından, örgütün TSK imamı olduğu belirlenen ve darbenin 1 numaralı ismi olarak aranan Adil Öksüz'ün 2012 yılına ait fotoğrafları ortaya çıktı.

'DİNLER ARASI DİYALOG'

Fotoğrafların, Arnavutluk'ta bulunan ve örgüte yakın Bedir Üniversitesi'nin 2012 yılında düzenlediği 'dinler arası diyalog' konulu bir konferansa ait olduğu öğrenildi. Türkiye'den katılan isimler arasında olan Öksüz, toplantıda Yahudiliğin anne-babaya gösterdiği önemi ve İslam ile karşılaştırmasını anlattı.

ÖZEL OTURUMA KATILMIŞ

Arnavutluk'ta 'İnsani Araştırmalar Konferansı' adıyla gerçekleşen dinler arası diyalog toplantısında, Amerika, İngiltere, İtalya,Fransa, Avusturya, Malezya, Romanya, Makedonya, Nijerya ve Türkiye'den temsilciler bulunuyordu. Özel konferansta 50'ye yakın sunum yapılırken, Yahudi din adamları da toplantıda konuşmalar yaptı. Toplantıda FETÖ elebaşı Fetullah Gülen için özel oturum da yapıldı. Gülen özel oturumunda ise Dr. Bekir Çınar,Gülen'in dinler arası diyalog ve hoşgörü görüşlerini, ülkelerin temsilcilerine anlattı.

YAHUDİLİĞİ ÖVMÜŞ

Adil Öksüz'ün Arnavutluk'ta yaptığı sunumun detayları da ortaya çıktı. Konuşmasında, Yahudilikte anne-babaya itaatin nesilden nesle gelen bir gelenek olduğunu vurgulayan Öksüz, "Bu onur Yahudi mistik anlayışının temellerindendir ve Yahudi milletinin daimi olmasının en önde gelen şartıdır. Burada anne ve babaya bağlılık çocuğun Yahudi toplumuna bağlılığını ve onun ileride Yahudi bir erkek veya Yahudi bir kadın olmasını sağlar"dedi.

TÜRKİYE'DEN KATILAN İSİMLER

Öksüz toplantıda, Yahudi ırkının daimi oluşuna dair de uzun bir konuşma yaptı. Öksüz'ün Arnavutluk'ta katıldığı toplantıya, Türkiye'den çok sayıda isim de katıldı. Akademisyenlerin bazıları Öksüz'ün de bulunduğu fotoğraf karesine girerken, çoğunun toplantıda konuşma yaptığı öğrenildi.

3 AKADEMİSYEN YAN YANA

Toplantıda Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi'nden 3 isim bulundu. Salonda da yan yana oturan akademisyenler H.S, M.G ve V.A. halen Isparta'da görev yapıyor. Bu isimlerden V.A. üniversitenin yönetiminde görev alırken H.S. ise bir fakültede dekan vekili. M.G'nin ise FETÖ'ye yakın olduğu bilinen Arnavutluk'taki Epoka Üniversitesi'nde uzun süre öğretim üyeliği yaptığı öğrenildi.(Kaynak: Yeni Şafak)

safları sıktut

retorik
28 Kasım 2016 Pazartesi 21:12

eyer bende bu cemaatcileri biraz tanıyorsam , bu çarrıkcı beyin takımından tek bir kişi bile vermez devletin adaletine..safları sıkı tutun cemaat der.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ümmett

ümmet
28 Kasım 2016 Pazartesi 11:06

Elbisesine leke gelse içi rahat etmeyen canım peygamberimin ümmetine bakın...makam mevkii hevesi ile bu çirkefe bulaşmış insanları koruyan yorumlar var ya hala..inanamıyorum..Neden Epoka? neden bu konferans?? neden bu isimler ? hiç aklınıza gelmez mi be müslümanlar?? neden sen ben deil de bunlar çağırıldı?? yazık bir de algı yönlendirme bilmem ne diye kendi kendilerine yorum yazmışlar!! yazık..

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü
27 Kasım 2016 Pazar 23:51

Kimse kimsenin avukatlıgı yapmasın o giderse bende goderim korsusu sarmasın ilahi adalet yerini bulucaktır işinize geleni savunun işinize geleni de karalayın ne yaparsanız yapın REIS gerekeni yapıcaktır sdü için....

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Derhal açığa alınmalı

SDÜ
27 Kasım 2016 Pazar 00:19

SDÜ Rektörünün bu üç kişiyi derhal açığa alması lazım. İzliyoruz. Pazartesiyi bekliyoruz. Aksi takdirde YÖK, BİMER, CİMER e iletilecektir. Yok öyle abidik gubidik bahanelerle suçsuz insanları açığa alarak asıl paralelin beyin takını korumak gizlemek.

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü yönetimi gereğini yapsın

gerçekler acıtır
26 Kasım 2016 Cumartesi 20:51

Yorumculardan bazıları bu 3 elemanı temize çıkarma telaşına düşmüş. Ama güneş balçıkla sıvanmıyor. 2012 yılında bu toplantıya katılmaları sütten çıkmış ak kaşık gibi gösterilmesin. Dikkatinizi çekerim toplantıda sunum yapıyorlar ve fetönün 1 numarasıda orada. Neden biz gitmiyoruz da bunlar gidiyor? Bu toplantıya kim ve neden göndermiş araştırılsın...

30 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Elma dersem çık, armut dersem çıkma

Elma
26 Kasım 2016 Cumartesi 15:36

Bu iş öyle 300-500 ihraçla kurtulmaz, buzdağının görünmeyen yüzüne bakılmadan temizlik olmuş sayılmaz..

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kabak Gibi Oturmaktalar
26 Kasım 2016 Cumartesi 15:06

Haluk-Muharrem-Vahdettin üçlüsü bir şekilde gitmişler katılmışlar...Kabak gibi orada oturmaktalar... Muharrem sunum yapmış... Orjinal site resim ve yazılar hakkında şu siteyi görün...http://ich.beder.edu.al/beder-ich2012/18

22 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdu
26 Kasım 2016 Cumartesi 14:37

Sdü tıp fakültesinde eşi fetosan tutukşanmış personel var. Hemde sayın çarıkçı döneminde hastane kadrosuna alındı. M.ö tutuklanan şahos. Bakada müfettiş. Ama eşi e.m. halen çalışıyor. Nasış bir adalet. Evde fetö toplantıları yapılırken bu hanım ne yaptı kulaklarınımı tıkadı. Fetönun uyuyan hücrelerini lütfen sonlandırın...

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÜTÜN AKP'LİLER HER ETKİNLİĞE KATILMIŞTI

Adnan
26 Kasım 2016 Cumartesi 13:25

Google, Youtube veya haber sitelerinde isim isim arama yapın bütün AKP bakan, vekil, merkez ve il yöneticileri ve üyelerini Gülen hareketinin bütün etkinliklerinde çok net delilli görüntülü görürsünüz. Türkçe olimpiyatlarına, okul açılışlarına, toplantılara binlerce AKP'li katılmıştır. Bukadar kendinizi yormayın, öncelikle bu AKPlileri toplayın. Hatta bu haber sitelerinin sahiplerinide toplayın, onlarda katılıyorlardı. İşte bu dönemdeki imtihanda Allah ikiyüzlü olanları açığa çıkarıp temizliyor.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilahi Adalet

HLK VHDTTN
26 Kasım 2016 Cumartesi 12:50

H.S.!! Fetö ile ilişkili olmadığını düşünüyorum. Ancak yine Fetö ile hiç bir bağlantısı olmayan hatta fetöye hayatının her döneminde karşı çıkmış olan en yakın arkadaşlarına en adi kumpaslar kurulurken hiç ses çıkarmamış olmanın hatta bıyık altından gülmenin bir bedeli de olmalı değil mi? Masum olduğunu adın gibi bildiğin insanlar cezalandırılken hiç ses çıkarmadın. Hatta el altından buna destek oldun. İnsanları aylardır uykusuz bıraktınız. Biraz da sizin uykularınız kaçsın bakalım.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEN FETOCU OLACAGIM EŞİM FETOCU OLMAYACAK HAAA

vAYBEE
26 Kasım 2016 Cumartesi 12:48

SDÜ DE EŞİ FETODAN ATILANLARA NEDEN DOKUNMUYORSUNUZZZZ ONLAR İŞTE GERÇEK UYUYAN FETOLAR . ONLARI BİLİPTE İLGİLENMEYENLERDE FETOCUMUUU. KENDİNİZİ YAKMADAN MAŞA KULLANIN. HEMDE BU UYUYANLAR ŞUANDA HDP Cİ VE ONLARI DESTEKLEYENLERLE HAREKET EDİYOR EN TEHLİKELİ GİRİŞİM

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü
26 Kasım 2016 Cumartesi 11:08

Sdü de kim var kim yok görevden alıp baştan yenilemek en dogrusu olur benim kanımca

13 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ters algı

sedat
26 Kasım 2016 Cumartesi 09:02

Cumhurbaşkanımız dedi at izi ile it izi birbirine karıştı dedi Başbakanımız dedi 2013 sonrasını baz alıyoruz dedi siz hala 2012 yılında olmuş bir konferansı konuşup bu yapı ile ilgisi alakası olmayan insanları karalıyorsunuz.tamamen ters algı yaratılmak için oluşturulup servis edilmiş bir haber.Ayrıca enis öksüz denilen hainin orada olması tamamen tesadüf.....

5 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ DE HALEN VAR

AHMET SELİM
26 Kasım 2016 Cumartesi 06:00

İLKER HOCA HALEN TEMİZLEYEMEDİN.DİKKAT ET KENDİN TEMİZLENECEKSİN.TAŞERONDAN GEREK TIP TARAFINA GEREK ÜNİVERSİTE TARAFINA ALINAN EŞLERİ-ANNELERİ-BABALARI ÇALIŞAN PERSONELİN YAKINLARINI ŞİRKET ÜZERİNDEN ALINMAKTA.ŞİRKETÇİ DİYEMİ DİYEMİ TAKİBE ALMIYORSUN.ARTIK BUNLARIN SAFLARI DEĞİŞTİ UYAN HOCAMMMMMM ARTIKKKKKKK.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
25 Kasım 2016 Cuma 23:58

M.G. epoka üniversitesine bilmeden mi gitmiş? İki üniversiteden maaşı zorla mı vermişler? Neden M.G. yi ****ürmüşler başka adam mı bulamamışlar? Niye bu adamı yönetici yapmışlar? Kin güttükleri insanları açığa alan bunu niye açığa almamış? Kimse bunları savunmasın. Kimse bilmeden epokaya gitmez. Bilmeden gittiyse aldığı ünvanları hangi zeka düzeyiyle aldığı sorgulanmalıdır. Fakülte dekanlarının derneklerden aldıkları para araştırılmalı

18 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne şimdi bu?

Hasan Korkmazcan
25 Kasım 2016 Cuma 23:53

Bu nasıl bir haberdir ve haberciliktir. Bu haberle ne yapılmak istenmektedir. Kime nasıl bir msj verilmektedir? Kamuoyunun nasıl düşünmesi istenilmektedir. Bu sorulara cevap verilmelidir. Çünkü bu bal gibi bir algı operasyonudur.

10 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDU

SDU
25 Kasım 2016 Cuma 23:44

Doğruyu Allah bilir ve onun ilahi adaleti mutlaka vuku bulacaktır.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bildiririm

bilirim
25 Kasım 2016 Cuma 22:59

pekiii bu hs vh falan fetöcüleri korumuyorlarsa söyleyin bakalııım. fetönün pensilvanya daki kings kollej de yülsek lisans yapıp dönen öğretim elemanı ve ar.gör. lerin kayıtlarını neden ****yorsunuz.

13 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

vahim

sdü
25 Kasım 2016 Cuma 22:58

Yönetimde ve görevdeler, çok vahim bir durum. SDÜ kimlerin eline kalmış ! Bu kişiler devletin parasıyla ve izniylemi gitmiş araştırılsın.

27 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tuz kokmuş

mert
25 Kasım 2016 Cuma 22:51

SDÜ yönetimi istifa etmeli ve bu 3 eleman derhal görevden uzaklaştırılmalıdır.

21 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne dindarlar ama

ıspartanın çocukları
25 Kasım 2016 Cuma 21:50

sdü de birileri korunuyor, bunu herkes biliyor. Fetö den çok değil yönetimle aranın olması önemli. İlla isim mi yazalımKul hakkına dikkat edildiği söyleniyor insanların inandığını zannediyorsunuz herhalde. Yazık ya..

12 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralelin veya ona hizmet edenlerin oyunu
25 Kasım 2016 Cuma 21:50

Paranoya . Bu ne ya. Bilen bilmeyen konuşuyor. Bu haber kime yarar neye yarar paralel mücadeleye zarar verir. Sdu de herkes biliyor ki bu kişiler etkin mücadele veren değerli akademisyen ve yoneticilerdir. Bu tip algı operasyonları mücadeleye zarar verir

11 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

2012 de kimin ne oldugunu kim ne kadar biliyordu
25 Kasım 2016 Cuma 21:21

Yíl 2012 sdü lü üc akademisyen ordaymış kimin ne oldugunu herkez biliyor geçin bunlari geçin art niyetli bir haber

10 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ yönetimi kimlerin elinde?

Fetözede
25 Kasım 2016 Cuma 20:36

V.A.’yı tanıyorum vakti zamanında bana hayli zorluk çıkarmıştı. İbicioğlu sonrası yeni SDÜ yönetimi şimdiye kadar fetö karşıtı bir izlenim vermişti fakat SDÜ yönetiminden birilerinin bu toplantıda bulunması işi çok değiştirir.

12 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla