visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDININ AKIBETİ BELLİ DEĞİL

GÜNAYDININ AKIBETİ BELLİ DEĞİL
16 Mayıs 2014 Cuma 20:38

Sanıklara verilen cezalar ile birlikte Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın hakkında da Türk Ceza Kanunu'nun 53. maddesinin uygulanmasına karar verildi.

Sanıklara verilen cezalar ile birlikte Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın hakkında da Türk Ceza Kanunu'nun 53. maddesinin uygulanmasına karar verildi. Belli hakları kullanmaktan yoksun bırakılma başlığını taşıyan maddeye göre ceza alan sanık; "...Sürekli, süreli veya geçici bir kamu görevinin üstlenilmesinden; bu kapsamda, Türkiye Büyük Millet Meclisi üyeliğinden veya Devlet, il, belediye, köy veya bunların denetim ve gözetimi altında bulunan kurum ve kuruluşlarca verilen, atamaya veya seçime tâbi bütün memuriyet ve hizmetlerde istihdam edilmekten... Seçme ve seçilme ehliyetinden ve diğer siyasî hakları kullanmaktan..." men ediliyor.

Geçmişte İçişleri Bakanlığı kararın kesinleşmesini beklemeksizin ceza alan Adana Büyükşehir Belediye Başkanını görevden aldı. Aynı uygulamanın gündeme gelmesi halinde Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın koltuğu tehlikeye girebilir.

Toplamda 4 Yıl 2 Ay Hapis Cezası alan Yusuf Ziya Günaydın duruşma sonrası başkanlığının düşmesiyle ilgili bir durum olmadığını iddia etsede, ipler içişleri bakanlığının elinde. Bu konuda çeşitli örneklere bakılırsa, hapis cezası alan birçok başkan'ın yakın örnek Şarkikaraağaç'lı Mevlüt Özdemir olayında olduğu gibi içişleri bakanlığı görevden elçektirebilir.

 

selim sevgili
15 Mayıs 2014 Perşembe 21:57

değerli arkadaşlarım öncelikle başkan ve ekibine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ancak cezanın adı irtikap olarak yazıldığı için bu ceza ile ilgili hiçbir alternatif olmaksızın ve 53 madde ile ilgili olarakta kamu mahrumiyeti zaman geçirilmeden yani gerekçeli karar açıklanıp bir suneti valilik ve içişleri bakarnlığına iletilince başkangörevden el çektirilicek ve müfettişlercede disiplin yönünden inceleme başlaktılacaktır.hal böyşle iken halen bedeyide bir şekilde görev alan phersonel varsa ve 1 yıl üstü ciza aldı ise bu kez başkan tarafından görevlerinden alınmalı ve ayrıca disiplin uygulaması başlatılmalıdır domlayısıyla bunda bir kasıt ve yanlışlık yok dileğimiz inşallan yargıtayda aklanırlar ancak bu alınma sürecini etkilemez saygıılarımlaı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALNIZ KURT
15 Mayıs 2014 Perşembe 20:16

BOŞA HEVESLENMEYİN AYAKKABI KUTUSUNA ADELET NE YAPTIKİ ? DEVEYİ HAMUDUYLA GÖTÜRENLERE NE OLDU., BÜTÜN SAVCILAR DEGİŞTİRİLDİ,DEL,LLER KARARTILDI UCU RECEP TAYİPE KADAR VVARIYORDU İSTİFA EDEN BAKAN BAKANI DEMEDİMİ TAYİP DEDİ DİYE 4 HIRSWIZ BAKAN NE OLDU AYAKKABI KUTUSU PARTİSİ BAKANI DEYİLLERMİ ???

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta
15 Mayıs 2014 Perşembe 19:35

Murat, insan gibi sorduk cümlenin sonuna soru işareti koyduk, bir cana bir insana hakaret etmek bu kadar mi basit terbiueniz bu kadar mi insanın canı bu kadar mi ucuz bu kadar mi değersiz biraz sevgi saygı arkadaş .. cahillikle itham etmek nedir ya .. somadan ders çıkaramayan kardeşlik bilmeyenler insana hakaret etmektenhiç çekinmeyenler cahil olmasın!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartali
15 Mayıs 2014 Perşembe 19:29

Sevgiden yoksun sevgii Yönetmeliği bilmediğim den sordum insan gibi izah edememek hemen ak partili konumuna koyup aşağılamak asıl cahillik olmasın bu kadar kin nefret öfke niye?.. soma olayindan sonra hele .. allah insaf versin hoşgörü versin .. yazık ki ne yazık ..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

a.b.
15 Mayıs 2014 Perşembe 19:19

az bile vermişler. niye hapisle mapisle uğraşırlar ki. doğrudan idam verin asın gitsin. akpliler ellerini oğuşturuyo başkanlık bize kaldı diye. yine diyorum en iyisi asmak. yarın birgün cezasını tamamlar. affedilir maffedilir. tekrar karşınıza çıkar başkanlığı elinizden alıverir. bi daha ayağınıza dolanmaması için asmak en iyisi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

murat
15 Mayıs 2014 Perşembe 19:16

bu kadar cahillik ancak tahsille olur akp den başkan mı çıkar mhp nin çoğunluk olduğu yerde.ellerin yetmiyorsa çorabını çıkar ayaklarınla say herhalde 20 ye kadar sayabilirsin zeybek

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gariban
15 Mayıs 2014 Perşembe 19:15

işiniz gücünüz yusufziyayı koltuğundan etmek ama başaramayacaksınız eryadageç ilahi adalet yerini bulacak hevesiniz kursağınızda kalacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sevgii
15 Mayıs 2014 Perşembe 19:14

ilk yorumu yapan zırcahil.açta oku yerel yönetim kanununu meclis kendi içinden seçer belediye başkanını senin o istediğin isim oturur çay içer mecliste ancak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
15 Mayıs 2014 Perşembe 18:42

hadi inşaallah.. düşmesi durumunda seçimde 2.sırada yer alan Ak Parti adayı mı koltuğa gelecek direk ?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla