visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDINDAN BÜYÜK JEST

GÜNAYDINDAN BÜYÜK JEST
04 Kasım 2015 Çarşamba 15:34

MHP'li Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın dün 1 Kasım seçimlerinde ilimizi temsilen parlamentoya seçilen Milletvekillerini telefonla arayıp, 'hayırlı olsun' dileklerini ilettiği öğrenildi.

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'i de arayan Günaydın'ın 'bir araya gelme noktasında' temennide bulunduğu belirtildi. Milletvekili Bilgiç'in de 'Isparta Belediyemize her zaman her plaftormda destek olmaya hazırım. Isparta için geliştirilecek her projeye destek olacağım' diye konuştuğu haber alındı. Bilgiç'in ilk Isparta'ya geldiğinde Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'a nezaket ziyaretinde bulunacağı edinilen bilgiler arasında. 

ankarada kurulamayan ve ıspartanın kurabildiği koalisyon başarısı işte budur.

ıspartanın iki siyasetçi değeri
05 Kasım 2015 Perşembe 10:17

Sizlerin boşluğunu doldurmak zor olacaktı, iyiki seçildiniz, hizmete devam etmeniz bizleri memnun etmiştir. Seçilemeyen arkadaşlar da bir sonraki seçime kadar hazırlıklarını desteklerini bekleriz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SONRA TEBRİK

ÖNCE HİZMET
05 Kasım 2015 Perşembe 10:09

Her politikacının amacı niyeti topluma hizmet ise, sonuçta her siyasetçi bulunduğu mecrada hizmetine devam etmeli. hizmet etmek isteyen başka partiye geçerse seçmene saygısızlık olur. desteği ve hizmet şansı azalır. hepsi seçilmişken hizmet makamında en verimli şekilde hizmete devam etmelidir. ayrıca hizmet yarışının adı siyaset olmalıdır. gerçek siyasetçileri halk daima takdirle anmaktadır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla