visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:52

GÜNAYDIN ZORLU BİR ÇALIŞMANIN İÇERİSİNE GİRDİK

GÜNAYDIN ZORLU BİR ÇALIŞMANIN İÇERİSİNE GİRDİK
04 Temmuz 2017 Salı 22:16

GÜNAYDIN ZORLU BİR ÇALIŞMANIN İÇERİSİNE GİRDİK

Isparta Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ile Fen İşleri Müdürlüğü, Bahçelievler Mahallesindeki altyapı ve asfalt çalışmalarını tamamlamasının ardından devam ettirdiği Yedişehitler Mahallesindeki çalışmalarına şimdi de şehrin en köklü mahallelerinden birisi olan Gazi Kemal Mahallesini planlamaya aldı. Planlama kapsamında Gazi Kemal Mahallesine de ilk kazma vuruldu. Dar sokakları ve eski yapılarıyla tanınan Gazi Kemal Mahallesinde Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğünce altyapı çalışmaları başlatıldı. Mahallenin tüm altyapısı yeniden ele alınırken, yine mahallede bazı sokakların açılması işlemi de gerçekleştirilecek. Bu kapsamda mahallede Fen İşleri Müdürlüğü sokaklarda yorgun asfaltın kaldırılması işlemini başlatırken, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğünce de altyapı çalışmaları başlatıldı.

Gazi Kemal Mahallesinde başlatılan çalışmaları yerinde inceleyen Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, mahallenin ilk kuruluş dönemlerine ait yol kodlarının geri getirileceğini belirtti. Günaydın, mahallenin en alt zemininde granit taş döşemesinin, üzerinde toprak ile birlikte kilit taşı bulunduğunu ve en üstünde de asfaltın yer aldığını söyledi. Tüm bunların kaldırılacağını ve kamyonlarla taşınacağını söyleyen Günaydın, “Mahallemiz ilk kurulduğu yıllarındaki koduna dönüştürülecek. Bu durumda da kaldırımlar çok yüksekte kalacak. Ancak biz bundan da kaçınmayacağız ve mahallenin kaldırımlarını da düzenleyerek, mahalleyi baştan aşağıya altyapısı ve asfaltı ile birlikte yenileyeceğiz” dedi.

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Mahallemizin tüm altyapısını yeniden ele alacağız. Böylelikle mahallemizin kodu ilk durumuna dönecek. Kaldırımlar buna göre tekrar ele alınacak. Bu çalışmalarımızı Yedişehitler Mahallesindeki yaptığımız çalışmalarla birlikte yürüteceğiz. Yine bu mahallemizde açılması gereken yeni sokaklarımız bulunuyor, onları da bu çalışmalar kapsamında değerlendireceğiz ve mahallemizi yenilemiş olacağız. Zorlu bir çalışmanın içerisine girdik. Bu çalışmalarımızı da bir ay içerisinde tamamlama hedefindeyiz. Yapılan bu çalışmalarımızın başta Gazi Kemal Mahallesi sakinlerimiz olmak üzere şehrimize şimdiden hayırlı olmasını diliyorum” görüşlerinde bulundu.

Başkan Günaydın’ın söz verdiği gibi çalışmaların mahallelerinde başlatılmasından dolayı duyduğu memnuniyetini dile getiren ve teşekkür eden Gazi Kemal Mahallesi Muhtarı Yılmaz Ayfer de, “Belediyemiz mahallemizdeki çalışmalarına altyapı ile birlikte başladı. Açılacak olan yollarımızı da başkanımız açacak. Her şeyden daha önemli olanlardan birisi de mahallemizin kodunun ilk zamanlardaki durumuna döndürülmesidir. Buna kavuşacak olmamızdan dolayı da sevinçliyiz. Başkanımıza hizmetlerinden dolayı şahsım ve mahallem adına teşekkür ediyorum” diye konuştu.

BURUN DİREGİMİZ KIRILDI

MÜMTAZ KALAN
05 Temmuz 2017 Çarşamba 21:59

ÜÇ GÜNDÜR VATAN DAVRAZ HALIKENT VE GÜLEVLERDEKİ KOKULARI HHALLET TOPU TAÇA ATMADAN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suat
05 Temmuz 2017 Çarşamba 12:26

Bir zamanlar AyaZmaya Mesireliği çok temiz ve güzeldi. Başkan ayazmanayi aybatili yaptı diye hiç ilgilenmedin. Akşam git bi bak Ayazma nada mi daha çok insan var gokcay da mı. BIrak şovu Ayazmana Mesireliği bakım istiyor.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Firat
05 Temmuz 2017 Çarşamba 12:22

Başkan bırak reklamı AyaZmaya mahallesi koku dan telef oluyor.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl çalışma

vatandaş
05 Temmuz 2017 Çarşamba 11:20

mahalleye göre iş halkotobüs seferleri dahi mahalleye göre ayazmana-halıkent nüfüs olrak kalabalık bir yer ama üniversiteye nadir hastaneye nadir ki cumrt.pazar yok bu kadar olur ayazmanadan kalkacak sdü ve tıp otobüsü 7 gün boyunca olması lazım öyle nadir saatlerde değil her yarım saatde

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Modernevlere ne zaman sıra gelecek

ibrahim
05 Temmuz 2017 Çarşamba 09:12

Sayın Başkan hani sıra modernevler mahallesindeydi. yine yalan yine dolan...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

süper

Adil
05 Temmuz 2017 Çarşamba 09:08

helal olsun başkana

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

atma

boş laf
05 Temmuz 2017 Çarşamba 07:13

kokudan ayazmanada balkona çıkamıyoruz 5 yıldır.çok çalışıyormuş.yanına almış gece gündüz k**** 32 kaç para ödüyor reklam için.yaptığı işi sonra tekrar yapıyor.bakın asvaltlara.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tabiya
05 Temmuz 2017 Çarşamba 00:09

Vallahi billahi yusuf başkan hastane ye genel sekreter olacak.süper olur.enazından alçak gönüllü bir başkan.hüseyin yavuz a bakarsan maşallah sağlık bakanı gibi.görüşmen mümkün değil.ama her şeyin sonu var.mutlaka son olacak.ben şahsen istemiyorum.daha çok ilgilenen yönetici istiyoruz

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakikaten başkanım
05 Temmuz 2017 Çarşamba 00:05

Yapsa yapsa sayın başkanım yapar.sayın başkanım aşağıda yorumda yazdığı gibi şü yeni hastaneye bir ilgileniverseniz.çünkü oy ver diğimiz ak parti milletvekilleri ilgilenmiyor.zaten sizleri inşallah büyükşehir belediye başkanı olarak görmek istiyoruz.saygılar sayın başkanım.

31 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla