visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 05:41

GÜNAYDIN YERDEN YERE VURDU

GÜNAYDIN YERDEN YERE VURDU
05 Ağustos 2016 Cuma 23:06

GÜNAYDIN YERDEN YERE VURDU

“Eski Emniyet Müdürü Gürkan’ı bana operasyon yapsın diyegetirdiler”

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, 2011 yılında belediye merkezli yapılan operasyonda, dönemin İl Emniyet Müdürü ve FETÖ soruşturması kapsamında bugün tutuklanan Ahmet Zeki Gürkan ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Katıldığı Ne Var Ne Yok programında konuşan Başkan Günaydın, Fetullahçı Terör Örgütü soruşturması üzerinden, 2011 yılında Isparta Belediyesi’ne yapılan operasyonu da hatırlatarak, dönemin İl Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan’ın bizzat kendisine operasyon yapması için getirildiğini söyledi.

O GÜNLERI UNUTMADUK!

vatandas
06 Ağustos 2016 Cumartesi 23:07

O GÜNLERDE VALI OGUZ, REKTÖR IBICICIOGLU VB. ADETA HEP BERABER YUSUF ZIYA GÜNAYDINA MUHALEFET ICERISINDEYDILER! ZIRA BURADAN YORUMLARIMIZLA BIZ YUSUF ZIYA GÜNAYDINLA HAKSIZ YERE UGRASANLARA COK YORUM YAZDIK, ISPARTA HALKIDA SANDIKTA VERDI CEVABI YUSUF ZIYA GÜNAYDINLA UGRASANLARA!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf ziya günaydın usulsüz dinleme davaları 2 senedir devam ediyor sen nerdesin?

vatandascı
06 Ağustos 2016 Cumartesi 18:03

usulsüz dinleme davaları 2 senedir devam ediyor. danışmanın enver şikayetten vazgeçti, sen belediye baş avukatının usulsüz dinleme sanıkları ( fetö mensubu istihbaratcı polislerin) davalarını 2 senedir takip ettiğini ****et iyi biliyordun? partililerin sana defalarca bunu söyledi.Tarkan haber yapmasa çıkarmayacaktın bile. yaptığın hiçbir açıklama samimi değil,Antalyada kayıtlı şirketlerinden birinden maaş verdiğin avukat kim? hepsi mi tesadüf bunların ? daha dün meral akşeneri övüyordun

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saf

Mehmet şahan
06 Ağustos 2016 Cumartesi 11:35

Operasyonu Kaçakcılık müdürü yapar o nerde öğün sabah ağzından bıçaklanıp bir ekiple Antalya'ya ****ürülür sonra 2 sene yurt dışına gönderilir sonra Isparta'ya gelir intihar eder bunlar önceki delilleri karartır ve bazılarını korurlar telefon dinlemesinde 1 nolu sanırım tapesi neden yok kimin eli kimin cebinde burada katiller var devletimizi bu işi çözer inşaallah.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalıya cvp

Yorum
06 Ağustos 2016 Cumartesi 05:13

Isoarta lı diye yorum yaptığınu sanan zavallı...Esas iddanamedekilere bak diyorsun da...Şddanameyi yazan kim...tek kişilik bilirkişi kim...bunlara göre karar veren hakim kim ...Emniyet müdğrü ..istihbarat müdürü yardımcıkarı kimler..Vee onlar şu anda neredeler...Hakimide öğdürüde savcısıda cezaevindeler cnm cım ..HAAA sahi birde tabiki kamu zararı olmadı raporlarlads ispatlandı ..Birde gazımsız yorumcu bu dosyanın tamamı yargıtayda bozuldu anladın mı.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

gercek

ispartali
06 Ağustos 2016 Cumartesi 00:36

Önemli olan operasyonu kimin yaptığı değil mahkemede o iddianamede yazılı olanların doğru olup olmadığı. Mahkeme günü hepsi orda yazılı olanları biz yapmadık diyemedi sadece kamu zararı yok diye savunma yaptılar.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla