visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN NE DİYOR?

GÜNAYDIN NE DİYOR?
05 Haziran 2014 Perşembe 21:57

Halkın iradesiyle seçilen Belediye Başkanını ziyaret etme lütfunda bulunmuyorlar.

Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal, Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı ziyaret etti. Uysal’ın duyduğu ziyaretten memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Günaydın, Isparta’ya gelen bakanların kendisini ziyaret etmemesine sitem etti

mehmet boyacı
06 Haziran 2014 Cuma 23:18

arkadaşlar burakalım dedikoduyu birlik beraberlik zamanı ıspartaya ne kazandırırız ona bakalımmesela ota garı afyon aydın egridir yoluna artık şerımizı büyütelim cünür boguldu orasıu ünüveste saygılar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

abbas yolcu
06 Haziran 2014 Cuma 15:56

beyfendi milyonların iradesiyle seçilen kaç bakanı karşılama lütfunda bulundu acabaa

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALAN
06 Haziran 2014 Cuma 09:08

BELEDİYE BAŞKANININ İŞİ GÜCÜ KARALAMA , MALİYE BAKANI GELMEDİMİ GELDİ NE SÖYLEDİN, OLUR OLMAZ SÖZLER SERF ETTİN İNSANLAR GEREKSİZ LUZUMSUZ SOZLERİNİ DUYMAK İSTEMİYOR DEMEKKİ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yzg ye...KAÇMIŞTIN YA!
06 Haziran 2014 Cuma 06:16

3 sene önce, bırak bakanı, cumhurbaskanı abdullah gül senı zıyaret etmişti de,sen, cenazem var deyip başk.yrd recep beye vekalet verip kaçmıştın.koskoca cum başk. senı zıyaret edıyor sen kayboluyorsun ortadan. bu daha ıyı gunlerin.sen ağlayacak duvar da bulamayacaksın bu kibirli halınle...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet
05 Haziran 2014 Perşembe 22:30

bakanlar sana ne yapacak köpek eğitmeni mi getirecekler sen önce sokak köpeklerini temizle artık insanlara saldırıyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla