visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN MÜJDEYİ VERDİ!

GÜNAYDIN MÜJDEYİ VERDİ!
13 Ocak 2015 Salı 11:46

Basın Kulübü'nün konuğu olan Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, müjdeyi verdi.

Halk otobüsü ücretlerinde indirim yapılacağını söyleyen Başkan Günaydın:"Mazot fiyatı düştü bende kooperatife halk otobüslerinin düşürülmesini teklif ettim. İlerleyen günlerde bir indirim yaşanacaktır"dedi.

ziyaya verin oyları ıspartalılar koşın koşun

adam degilsin ısparta
14 Ocak 2015 Çarşamba 14:09

bu ıspartalıya müstehaktır hersey akp nuri beyi kazandırmadı ziyadan meded umuyolar 5tl olsun otobüsler haktır size adam tranway yapacaktı

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde o Günler..

Vatandaş
13 Ocak 2015 Salı 21:40

Zaten yok yere zam yapıldı şimdi de indirim olacakmışHiç inandırıcı değil ondan sonra yeni bir zam koymanın yolu açılsın.Ayrıca Isparta da pahalı olan o kadar şey var ki Su,Emlak Vergileri mesela.Kar yağdı ama nedense yollar hiç açılmadı.Belediye hizmetini maalesef göremiyoruz.Hemde bunun beş yıl boyunca devam edeceğini bilmek daha da üzücü...

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH'tan da mı korkmazsın ey Günaydın?

vatandaş
13 Ocak 2015 Salı 21:04

2009da otobüsler ucuzlayacak dediydin, tutmadın sözünü, şimdi petrol yüzde 50 ucuzladı, sen ucuzlamış haline zam yaptın. Hiç mi yok Allahtan korkun? Şimdi de gelmiş ndirim olacak diyorsun ey Zya, kul hakkı yyorsun Ziya, hadi bizi kandırdın Allah'ı nasıl kandıracaksın?

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

balık istifi

sdü
13 Ocak 2015 Salı 19:45

telefon açıyorsun seni sadece boş boş dinleyen bir otobüs işletmesi var.insanları arkaya ilerleyin ilerleyin diyerek balık istifi yapıyorlar.sdü mahalle hatları güzergahları çok kötü. saatinde durağa gelmiyorlar.45 dakikada tıp fakültesine varıyorsun. sadece ücret değil sıkıntı.batıdan tıpa otobüs 25 dakikada geliyor. ıspartanın bir ucundan diğer ucuna varılır

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok pahalı

vatandaş
13 Ocak 2015 Salı 15:55

mazot fiyatları geçen seneye oranla %30 dan fazla DÜŞTÜHALK OTOBÜSLERİ ZATEN MAZOT U DİREK RAFİNERİ DEN ALIYOR ve ÇOK ÇOK daha UCUZ A getiriyor AYRICA YIL SONUNDA AKARYAKIT KARI DİYE PARA DAĞITIYORLARHAT SATILACAK OLDUMU 1.5 TRİLYONDA BAHSEDİYORLARİNSAF İNSAF İNİN ARTIK ISPARTALI NIN SIRTINDA

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol kısalığı

sengetli
13 Ocak 2015 Salı 15:00

ya iyide ıspartada en uzak kaç yer varda geçende sesiz sedasız zam yapıldı otobüslere.çarşıdan halıkente 10 dk bile yok 2 tl.çok pahalı çok.geçenki zamdada hiç tepki yok.basında bile hiç bahsedilmedi.üzerinde bile durulmadı.şimdei kalkıpta indirim olcak diyolar.zaten ulaşım çok pahalı.normalde 1,00 veya 1,25 tl olmalı.doğrusu bu.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AFERİN BAŞKANAAA

ÇOK İNANDIRICI
13 Ocak 2015 Salı 14:07

YUSUFCUĞA ALKIIIIIIIŞŞŞŞ :P

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKANIM ŞU SUYUNDA Bİ FİYATINI KISSANIZ?

ENES
13 Ocak 2015 Salı 14:03

SU PAHALI ISPARTADA DİĞER ŞEHİRLERDE DEĞİL TEK EKSİĞİMİZ SUYUN PAHALI OLMASI ONUN HARİCİNDE KARLA KAPANAN VE KARAYOLLARININ AÇAMADIĞI YOLLARDA HÜKÜMETİN SORUNU.....

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLCU

VATANDAŞ
13 Ocak 2015 Salı 12:26

KESİN YALANDIR İLK ÖNCE FİYATI DÜŞÜRCEKLER SONRADAN GENE ZAM KOYACAKLAR 2 LİRAYKEN OLCAK 3 LİRA

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

supper

Isparta32
13 Ocak 2015 Salı 12:11

Otobüs 2 lira pahali rekabet ve pazarlık ortamı da yok. Eğer ki dolmuş taksi gibi yada belediye kendi bünyesinde bir ulaşım sağlarsa. Daha iyi olur. Isparta'da özel halk otobüsü tekel gibi zaten. Mecbur aynı kişiye kazanmış oluyor Mesela adam 2 adım durağa yetişmeyen yolcuyu bırakıyor rekabet olsa o yolcuyu alır Bir hat 1 trilyon oldu son 20 sene de Isparta da böyle hiç birşeyin fiyati artma di.deli para kazanıyor lar kardeşim.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla