visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 17:45

GÜNAYDIN İÇİN NELER SÖYLEDİLER ?

GÜNAYDIN İÇİN NELER SÖYLEDİLER ?
31 Mayıs 2014 Cumartesi 03:58

AK Parti İl Danışma Meclisinde yaşananlar bunlarla da sınırlı değildi. Toplantıda konuşan AK Parti Isparta Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel’in gündeminde Isparta Belediyesi hedeflerinde ise Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın vardı.

AK Parti İl Danışma Meclisinde yaşananlar bunlarla da sınırlı değildi. Toplantıda konuşan AK Parti Isparta Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel’in gündeminde Isparta Belediyesi hedeflerinde ise Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın vardı. Özel, Günaydın'ın Davraz Kongresindeki konuşmasını eleştirerek, yalan söylemekle suçladı. Bilgiç'te yerel seçimlere ilişkin çarpıcı bir iddiada bulundu.

SAYINNNN ADMİNE
01 Haziran 2014 Pazar 11:09

ISPARTADA YALAN SÖYLEYEN BİRİSİ VARSA İKTİDARA PARTİSİ MİLLET VEKİLİDİDR KENDİ BAŞARSIZLIKIĞINI BAŞKALARINI YUKLEMEE

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOLTUK SEVDASI
30 Mayıs 2014 Cuma 16:05

30 mart yerel seçimlerinde başarız olan illerin yönetimleri istifalarını sundular, bizimkiler neyi bekliyolar acaba??? ÇANAKKALE’nin Merkez, Gökçeada ve Gelibolu ilçelerindeki AK Parti yönetimleri, AK Parti Şırnak İl Başkanı Mehmet Demir, yönetim kurulu üyesi 40 kişi, AK Parti Nevşehir İl Başkanı Avukat Kazım Sunar, AK Parti Tekirdağ İl Başkanı Ahmet Kambur ve yönetim kurulu, AK Parti Kars İl Teşkilatı yönetimi, topluca istifa etti.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

30 Mayıs 2014 Cuma 13:15

Metin Feyzioğlu ile ilgili dünkü haberinize yorum yapmıştım ama yorumumda hiç bir hakaret küfür olmamasına rağmen yayınlamadığınız için sizin adil bir medyacılık anlayışınız olmadığını ifade etmek istiyorum bakalım bunu yayınlayabilecek misiniz.Adım soyadım gerçektir bunu da bilesiniz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla