visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN HALA NE BEKLİYOR?

GÜNAYDIN HALA NE BEKLİYOR?
18 Haziran 2014 Çarşamba 23:19

Başkan Günaydın bir an önce dünyada olmayan köpek pisikoloğlarını bulsa iyi olur.

Sabah saat 07:30 Herkesin devlet hastanesine geldigi saatler ve Devlet hastanesi kavşağında bu kadar kopek bir arada. Köpekler her an birine saldırabilir ama yetkililer buna sessiz vatandaş çaresiz.

 

 

TS
20 Haziran 2014 Cuma 13:00

ORTALIK İKİ AYAKLILARDAN GEÇİLMİYOR. BIRAKIN ONLAR DOLAŞSIN DAHA İYİ : DUYAN VAR MI ISPARTA DA KİME SALDIRMIŞLAR YAZSIN .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUMRUL
18 Haziran 2014 Çarşamba 15:53

BU HABERİ YAPAN KİŞİ HER YERDE KÖPEKLER AYNI DURUMDA BU HAYVAN SEVERLER VARYA BİR KÖPEK İÇİN FERYAT FİGAN EDERLER İŞ İNSAN OLUNCA GIKLARI ÇIKMAZ ŞU ANDA HER BELEDİYE TOPLAYIP BAŞKA BİR YEER TAŞIYOR EĞER ARZU EDEN OLURSA İSTEYENİN MINTIKASINADA SERVİS ÇIKARIRLAR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
18 Haziran 2014 Çarşamba 14:05

zaten olayın ilk açıklanmasında ne kadar samimiyetsiz olduğu belli değil miydi Allah aşkına??köpek rehabilitasyon merkeziymiş..barınak v.s denilse hadi bir nebze inanacağızsadece havyanseverliği yeni bir trend olarak görüp bundan fayda uman siyasi zihniyet.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEMEL REİS
18 Haziran 2014 Çarşamba 13:06

Dokunmayın bozkurtlar yuvalarına dönüyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
18 Haziran 2014 Çarşamba 09:25

yeter artık sabahları işe yürüyerek bile gidemiyoruz köpeklerden korkumuza köpeklere bu kadar üzülen arkadaşlar alsın evlerinde beslesinler ozaman biz sokağa çıkamıyoruz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartans
17 Haziran 2014 Salı 23:50

belediye binasına gidiyor olabilirler sayın başkanın köpek sosyoloğu toplu yaşam semineri verecek olabilir belediye seminer salonunda...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayvansever
17 Haziran 2014 Salı 22:41

artık ıspartanın bir hayvan barınağına ihtiyacı var nereye kadar tabakhanenin orda alıkoyabilirlerdiki zaten belediye bu işten sorumlu ışıkkente otopark yerine barınak yapsın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI
17 Haziran 2014 Salı 17:16

ARKADAŞLAR BAŞKA BU MELEKETTE UGRAŞACAK KONU KALMADIDA KÖPEKLERMİ KALDI BU KADARDA OLMAZ BIRAKIN GEZSİNLER BEN HAFTADA 3 ĞÜN ANTALYADA KALIYORUM HER TARAF KÖPEK AMA HİÇ KİMSE ŞİKAYETÇİ DEĞİL AMA ISPARTADA NE VARSA HERKEZ ŞİKAYETÇİ SÖZDE KİMSE BU KİŞİLER.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

denk
17 Haziran 2014 Salı 15:58

Köpeklerle uğraşmayın kardeşim.Bırakın gezsinler.Ne zararları var.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla