visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN HAKKINDA BOMBA YORUMLAR!

GÜNAYDIN HAKKINDA BOMBA YORUMLAR!
12 Ağustos 2015 Çarşamba 21:33

Bugün Haber Sitemizde yayınlanan “ITKM’de Şok Gelişme” başlığı ile verdiği “Bu İş bitecek mi? Sen onu söyle Başkan” haberimizin sosyal paylaşım sitesinde yorum yağmuruna tutuldu.

İl Genel Meclisi Üyesi Fevzi Özdemir ve İş Adamı İsmail Rüştü Çelik, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ı eleştiren paylaşımlarda bulundu.

İsmail Rüştü Çelik yaptığı yorumda ise; Belediye Başkanı Aybatılı dönemindeki proje aynen veya biraz revize edilerek yapılabilirdi. Ama sayın Günaydın bunu yapmadı dereceye dahi giremeyen kendi projesini uygulamaya koydu.Onu da bitiremedi ortaya bir ucube çıktı. Eğer ilk projeyi devam ettirse idi tamamı ISPARTA'nın olacaktı. Sayın Günaydın gelinen bu noktada vicdanen rahatsız oluyor mu? Merak ediyorum. Öyle fesih şu aşamada kolay değil. 3’ncü Şahıslar, banka ipotekleri, tapu devirleri vs.vs. Maalesef fesihle ilgili ihtaryokmuş. Zaten çok önceleri bir ihtar çekilmişti ama Gereği yapılmamıştı. Busaatten sonra yapacağı da yok.

İl Genel Meclisi Üyesi Fevzi Özdemir ise, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a yüklenerek paylaşımda bulundu. Özdemir; “ Vızır vızır konuşmaktan başka ne yapar ki tapuları verdi. Verilecek belirli aşamadaverilecek dedi. Şartnameyi ben yapmadım dedi. Belirli yüzdeye geldiğindeverilecek dedi. Bir şey demedim dediğimiz tek şu “Neden şerh koymadan verdin kendi malın olsa şerh koymadan verir miydin” Olay bu bunun cevabı yok diye yorum yaptı.

 

BIR SEY YAPMIS OLMAK ICIN!

vatandas
16 Ağustos 2015 Pazar 01:58

NE YAPSIN SIZIN GIBI TÜRKÜMÜ SÖYLEMELI!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAŞ

ISPARTALI
15 Ağustos 2015 Cumartesi 14:43

ITKM İÇİN HASAN BALAMAN A TAŞ ATMIŞSINIZ YİNE, SİZİ GİDİ CAHİL VE BİLGİSİZLER, SENİN GİBİLERİN KAFASINA HASAN BALAMAN KADAR TAŞ DÜŞSÜN DİYEYİMMİ, DİLİM VARMIYOR AMA , SENİN GİBİ LER HİÇ BİR ŞEY DEN ANLAMAZ AMA BAŞKA BİRİNE LAF SÖYLEMESİNİ VE İFTİRA ATMASINI ÇOK İYİ BİLİRÇ ÖYLEMİ DEĞİLMİ

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

taşıdıgın yükün adın farkına var

:)
15 Ağustos 2015 Cumartesi 02:21

Ya bakın biraderler olay parti adlarında değil ! A partisi b partisi değil olay partinin adamı dikip kontrol etmeyişinde ha bana kalırsa burada nir bu adam aldı? Saolsun 18 yeni girmiş veya ilk oy hakkı kullanan ve darbeyi yağı ekmeği eski türkiyeyi bilmeyen genç kardeşlerimiz saolsun . Evini karısnı yöneten adam belediyemi yönetir .at gözlüklerini atın . Yazık be güzel Mhp min adını kirletmede var git yoluna !!!

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kestanesi çizikler

ezikler
13 Ağustos 2015 Perşembe 15:33

Isparta YZG belediye vırvırı yapan kemikçi aktroller. Sizin gibi kemiklenenler nedeniyle bir millet ülke hırsız arsız elinde kaosla talan oluyor. DAMINIZA mart karı yağsın haziran aylarında aktroller. vırvırvır.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Az bile söylemişler.

Nazif
13 Ağustos 2015 Perşembe 11:43

herseyi kendisi yapiyorya bu binayı da belediye bitirsin.Ama gokkubbe gibi olmasın. Ayrıca inşaat devam ederken avm nin altındaki otoparkı da açsın 1800 araçlık otopark boş yatıyor. 150 araçlik otoparka 4 milyon harcıyoruz aralar sıkıştırıyor otopark yapıyorsun eldeki değerlendir bari 150 değil 1800 araç

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ö.K

126
13 Ağustos 2015 Perşembe 11:17

DAĞDAN ÇOBANLAR İNECEK GÖKTELENLER YAPACAK.KIYAMETİN ALAMETİ.SAYIN Y.Z.G DÖNEMİNDEKİ KAT ARTIŞLARINA BAKIN OZAMAN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLARSINIZ.BUNUN ALTINDA BİRTEK ŞEY YATIYOR ODA ......BELEDİYE MEÇLİS ÜYELERİN KAÇTANESİ İNŞAATCI .ISPARTAYI KİM DÜŞÜNSÜN HERKEZ KENDİ MENFATİN PEŞİNDE.

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ö.K

132
13 Ağustos 2015 Perşembe 11:11

ALLAH AŞKINA BİR İNSAN BUKADAR ISPARTANIN KADERİYLE OYNARMI.ASVAILT YAPMAKLA BELEDİYECİLİK OLMAZ İŞ MERKEZİNDE ÇALIŞACAK İNSANLARI DÜŞÜNÜN BURADAN EVİNE EKMEK GÖTÜRECEK İŞ ARAYAN İNSANLARIMIZ DÜŞÜNÜN.BELEDİYECİLİK BU KADAR UCUZ BİR SİYASET DEĞİL GERÇİ ISPARTA BUNU HAK ETTİ.SAYIN BAŞKANIN DÖNEMİDE ISPARTAYI UÇURACAK BİRTANE PUREJE GÖSTERİN.

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla