visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 03:46

GÜNAYDIN'DAN GÖNDERME

Günaydın'dan gönderme
02 Şubat 2016 Salı 17:02

Isparta Belediye Meclisi'nin şubat dönemi açılış toplantısına misafir olarak katılan Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Mahmut Bülbül, yaşanabilirlik konusu hakkında kısa bir konuşma yaptı. Prof. Dr. Mahmut Bülbül, yaşanılabilir şehrin en büyük sorununun trafik olduğunu söyledi.

Prof. Dr. Mahmut Bülbül, Devlet Hastanelerinin toplanacağı DDY Garı, Eğirdir Yolu güzergahında önümüzdeki dönemde trafik sıkışacaktır.Bugünden kavşak düzenlemesi için önlemler alınmalı ve çalışmalara başlanmalıdır. Mimar Sinan Caddesi keza sıkıntılı. Trafik sıkıntısı yaşanıyor.Bu konulara çözüm bulunması gerekiyor" dedi.

ANTALYA BELEDİYE BAŞKANI TÜREL’E GÖNDERME

     Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın da Bülbül'ün konuşması üzerine Isparta'da 3 kavşakta acil çalışma yapılması gerektiğini belirten Günaydın, "5 ay önce Karayolları Bölge Müdürümüze bizzat giderek fikirlerimi ve projelerimi sundum. Migros Kavşağı artık kaldırmıyor, ivedilikle yapılmalıdır. Kolçelik Kavşağı yeniden düzenlenmelidir. Antalya'da her tarafı Karayolları yapıyor. Belediye Başkanı fotoğraf çektiriyor kendisi yapmış gibi reklam yapıyor. Biz burada fotoğraf çektirmeyelim ama bizim de kavşaklarımız yapılsın. 3.kavşağımız Çünür Yeni Şehir bölgesi için gereklidir. İstanbul Yolu ve Eğirdir Yolu bağlantılı bir kavşak ihtiyacı hasıl olmuştur. Bence bu 3 kavşak çok önemlidir" diye konuştu.

     Kent Konseyi Başkanı Prof. Dr. Bülbül, yine söz isteyerek Şehir Hastanesi'nin önünde bulunan Devlet Demir Yolları Kavşağı'nda da belediye olarak bugünden bir çalışma başlatılmasını istedi.

TESEKKÜRLER YZG

vatandas
04 Şubat 2016 Perşembe 16:50

YUSUF ZIYA GÜNAYDIN BEYEFENDICIGIM SEHIR MERKEZINDE KALDIRIMLAR KESINLIKLE DARALTILAMAZ LAKIN AB ÜLKELERINDEKI GIBI YÜKSEKLIKLERINI DÜSÜRDÜGÜNÜZ YERLER HARIKA ELLERINIZE SAGLIK! SEHIR MERKEZINDEKI KALDIRIMLAR ENGELLI; COCUK ARABALI VE YAYALARIN RAHAT KULLANMALARI ACISINDAN GENISLIKLERI MUHAFAZA EDILMELI LAKIN ESNAF SATTIKLARI ÜRÜNLERLE KALDIRIMLARI ISGAL ETMEMELI VE SATTIKLARI ÜRÜNLERI TOZ KIR VE HAVAKOSULLARINDA BOZULMASINADA SEBEBIYET VERMEMELI! KALDI SATILAN ÜRÜNLERIN SAGLIGI TEFTIS EDILMELI!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafik

Ali
03 Şubat 2016 Çarşamba 14:37

Isparta da trafik sorunu değil yol sorunu vardır. Özellikle çarşıdaki yollar yetmemektedir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

trafik

sengetli
03 Şubat 2016 Çarşamba 09:24

acil çözüm bekleyen yer.mimar sinan caddesidir.kaldırımlar küçültülmeli.kesinlikle park yasağı uygulanmalıdır.trafikte kanayan yara mimar sinan caddesidir,cumhuriyet caddesidir.6 mart caddesidir.migros kavşagı rahattır.acil çözüm bekleyen kavşak değildir.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla