visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN’A SİTEM ETTİLER

Günaydın’a sitem ettiler
19 Mayıs 2015 Salı 16:22

Salı Pazarı esnafı Kapalı Pazar istiyor.

Seçim çalışmaları kapsamında AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Isparta’nın geleneksel hale gelen Salı Pazarındaki esnafları ziyaret etti. Ziyarette esnaflar Milletvekili Özel’e Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı şikayet ettiler. Pazarcıların ortak tepkisi ise söz konusu bölgede bir kapalı pazarın bulunmamasıydı.



Başkanım Ses Ver

Ayşen Karaca
20 Mayıs 2015 Çarşamba 18:11

Sayın başkan başta özel kalem müdürün olmak üzere etrafındaki danışmanların değişme zamanı gelmedi mi?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aman aman

aman
20 Mayıs 2015 Çarşamba 13:15

MHP ye ne zaman fırsat verilse her zaman sonuç hüsrandır.aşağıdaki yorum larda pekte MHP Isparta da sevilen bir siyasi parti olduğu gözükmüyor..

34 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESKİDEN

DUMRUL
20 Mayıs 2015 Çarşamba 13:03

ŞİKAYET EDENLER NEDEN BALAMAN ZAMANINDAKİLERİ ANLATMIYOR İŞİNİZ MHP Yİ KÖTÜLEMEK DURMAK YOK DEVAM EDİN KÖTÜLEMEYE

7 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

pazarcı esnafı

mhp belediyeyi yönetemiyor
20 Mayıs 2015 Çarşamba 10:58

biz çok belediye başkanı gördük..ama MHP bir başka MHP de her şey istediğimiz gibi olmaz MHP nin istediği gibi olur..işte böyle bir mantık var ama pazarcılar iyi bir ders verecek inşallah

25 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp

mhp
20 Mayıs 2015 Çarşamba 09:37

aman kardeşim MHP mi şöyle dursun.g...r çalışıyorum.sağ olsun MHP li sorumlumuz var.sağolsun elinden geleni yapıyor ezmek içim...ben ak parti den böyle bir zulüm görmedim kardeşim ama inşallah seçim de bunlara gereken cevap anlamlı bir şekilde verilecek

66 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

öğrencinin

sesi
20 Mayıs 2015 Çarşamba 09:22

3 yıldır Isparta da öğrenciyim.kesinlikle siyasetle uğraşmam ve sevmem de zaten.gördüğüm kadarıyla Isparta belediyesi MHP den seçilmiş.. ama hizmet kunusun da MHP pekte içaçıcı değil ben seçimde Isparta da kullanmıyorum..Isparta da oy kullanmış olsaydım MHP li belediyeye bakarak MHP ye kesinlikle oy vermezdim...çünkü belediyedeki bazı çalışanlar dere beyi gibiler bir kaç işimiz düştü illallah inşallah bu güzel ülkem için iyi niyetli olanlar kazanır inşallah

33 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

sengetli
20 Mayıs 2015 Çarşamba 08:46

sn.pazar esnafı.başkan yaptıkya kapalı pazar yeri.salı pazarının olduğu çarşı merkezine hiç kapalı pazar mı olur.başkana haksıuzlık yapmayın.

7 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman

Zehir
20 Mayıs 2015 Çarşamba 08:11

Adam Çarşambaya mis gibi kapalı pazar yeri yaptı, yağmur veya fırtına olduğunda adamın anasına sövmediğiniz kaldı. Sanki iklimler yusuf ziyadan soruluyor. Siz malesef nankörsünüz, hangi yüzle kapalı pazar yeri istiyorsunuz.

4 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla