visitor analyticsvisitor analytics

GÜLTEKİN ADAY ADAYI

GÜLTEKİN ADAY ADAYI
19 Şubat 2015 Perşembe 12:56

AK Parti Milletvekili aday adayı olmak isteyenler için başvuru yarın saat 17.00'de bitiyor.

Zamanın daralması ile birlikte adayadaylığı başvuruları da hız kazandı. Bugün Celalettin Gültekin'in de adayadaylığı başvurusunda bulunacağı öğrenildi.

Borun pazarı geçti desek

Uzman Gözüyle
20 Şubat 2015 Cuma 11:40

Celalettin beyin adının bile geçmesi bazı menfaat çetelerinin gözünü fena korkutmuş .ayrıca yorumların değerlendirmesine bakıldığında akp ıspartada doğru bir tercih yapacağa benziyor.

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış

cemal
20 Şubat 2015 Cuma 08:51

Eğer böylelerine falan fırsat verilirse vay Ispartamızın ve Ak Partinin, Ak Partililerin haline. Müsiad ayağına yatıp ne yapmak istediklerini bilmeyen yok. İhraç edilen bir adam ne yüzle müracaat edecek.

1 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim len bu

Yırtık don
20 Şubat 2015 Cuma 03:09

Kim len bu. Bir sen ek****n. Yeni parelelcilerden mi yoksa.

0 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhraç olmuş

Ispartalı
20 Şubat 2015 Cuma 02:30

Bu vatandaş akpartiden ihraç edilmedimiydi. İl başkanı ihraç edilmiş birisinin başvurusunu kabul edecek değil ya.

0 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlk sıradan İnşallah

Hasan
19 Şubat 2015 Perşembe 21:03

İnşallah birinci sıradan vekil adayı olursun.Allah yardımcın olsun.Bu durşun olduğu müddetçe hep yanındayız.Başarılar

48 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam deyil

ispartali
19 Şubat 2015 Perşembe 17:31

Hayir bu arkadas olmamali

3 Beğendim
80 Beğenmedim
 
Yanıtla

beklenen oldu

esnaf
19 Şubat 2015 Perşembe 16:37

gültekin bey hayırlı ugurlu olsun şimdiden sizin gibi memleket adamlarına milletvekili olmak yakışır

84 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİKLER

HÜSEYİN YÜCEER
19 Şubat 2015 Perşembe 16:31

İNŞALLAH HAYIRLISI OLUR

85 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geliyooorrr

Sami Tekçe
19 Şubat 2015 Perşembe 15:33

Celalettin gelecek haramilere dur diyecek. Hırsızlara uğursuzlara rüşvet saati takanlara ayetlerle alay edenlere yağlı kazık hazırlayacaktır. Nur ol celalettin var ol.

85 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla