visitor analyticsvisitor analytics

GÜLLÜ RESTAURANT'TAN TAM DESTEK

GÜLLÜ RESTAURANT'TAN TAM DESTEK
05 Aralık 2016 Pazartesi 19:55

GÜLLÜ RESTAURANT'TAN TAM DESTEK

Senirkent-Konya karayolunda bulunan Büyükkabaca Güllü Restaurant kampanya başlattı. 300 dolar bozdurarak makbuzunu gösteren herkese yemeği bedava yaptı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “Dolar ve Euro’larınızı bozdurun” çağrısı üzerine vatandaşlar harekete geçti. Bir yandan döviz bürolarına giderek dolar ve Euro bozduran vatandaşların yanı sıra esnaflarda dolarlarını bozduran gelen müşterilerine makbuz karşılığında yemeği bedava yaptı.

Büyükkabaca’da bulunan Güllü Restaurant’ın sahibi Mustafa Güllü, 300 dolar yada euro bozduran tüm müşterilerine yemek bedava olduğunu açıkladı.

Dolarlarını bozduran tüm müşterilerini et ve balık restaurantına bekleyen Mustafa Güllü, bu vatan, vatanımıza sahip çıkmak zorundayız. Cumhurbaşkanımızın çağrısına herkes destek olmalıdır dedi.

Guk
06 Aralık 2016 Salı 21:31

Gidrsek kurbağa olalım! Al kmpnyanı de getttt looo

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biz Biliriz

Serdar
06 Aralık 2016 Salı 12:31

Vay yorumculara bak hepsi ekonomist olmuş mevzuyu 2 dakikada çözmüş ve sonuçları ile yazmış Helal memleketimin insanı ,sizler var ken karada ölüm yok

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülsüm
05 Aralık 2016 Pazartesi 23:54

Damlaya damlaya göl olur görmeyeli buraları bayağı fetöcüler doldurmuş tutuşmuşlar çok belli oluyo. Bunu da atlacaklar diye, eğer devletin kuyusunda su bitse önce dirseğe kadar bilezikle gezip kömür sırası bekleyenlerin maaşını keser yani boşuna heveslenmeyin bunu da aşar bu canım milletim neleri atlamadı ki hasta devlet denilen ülke koşuyo ya aman çomak ****ya çalışın sizin de sonunuz gelecek bekleyin.

5 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara ali
05 Aralık 2016 Pazartesi 22:37

Dolarların devletimizin bankalarında bozdurulma zorunluluğu getirilmeli.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla