visitor analyticsvisitor analytics

GÜLEN’İN KİTAPLARINI PARÇALADILAR, ÇÖPE ATTILAR

GÜLEN’İN KİTAPLARINI PARÇALADILAR, ÇÖPE ATTILAR
26 Aralık 2015 Cumartesi 01:50

Isparta’da bir çöp konteynerinin yanında çekilen bu fotoğraf aslında çok şey anlatıyor.

Güncellenen Kırmızı Kitap'ta Paralel Yapı, 'Ulusal güvenliği tehdit eden legal görünümlü illegal yapı' olarak tanımlanmıştı. 
Bu tanımlamanın ardından özellikle Resmi Kurumlarda ‘’ilgili Yapı ile mücadelede ‘ başlayınca Gülen hareketinden adeta bir kopuş, kaçış başladı.

 Bu kaçışın ilimizdeki en canlı görüntüsü ise dün objektiflerimize yansıdı. 



İlgili karede Fetullah Gülen’in kaleme aldığı,’Yenilenme Cehdi’, ‘Yaşatma İdeali’, ‘Asrın Getirdiği Tereddütler’ isimli kitaplar parçalara ayrılarak bir çöp konteynerinin önüne bırakıldı. 

Kaynak Holding’e kayyum atanmasının ardından NT kitap mağazalarında Fethullah Gülen’e ait kitaplar raflardan kaldırıldı.



Kaynak Holding şirketinin bünyesinde bulunan NT Kitapevi'nin şubelerine gönderilen talimatla Gülen'in kitapları önceki gece toplanarak depoya kaldırıldı. 

Isparta’da İsmini vermeyen bir görevli, "Kayyum atanmasının ardından geçtiğimiz günlerde Gülen'in kitaplarının toplatılmasıyla ilgili talimat geldi.

Kitapları stoklarda bulunan kayıtlara göre eksiksiz olarak paketleyip merkeze göndermemiz istendi. Biz de dün akşam kitapları kolilere koyup yolladık. Artık NT mağazalarında satışları yapılmayacak" dedi. 


FAZLA MERAK UYANDIRMIŞ

MERAKLISINA
05 Ocak 2016 Salı 18:56

MERAKLISINA FORMÜL. AKP=APO, BİJİ KURDISTANE. ORTADOĞUNUN EŞBAŞKANLARI VAR ZATEN. BAŞKANLIK SİSTEMİ DE EŞ BAŞKANLIK SİSTEMİ DE VAR. SADECE ANAYASAMIZDA YOK. ANAYASA REFERANDUMLA DEĞİŞMİŞTİ, ŞİMDİ İŞİNE GELMEYENLER O ZAMAN EVET DEMİŞLERDİ. ACABA KİM NEYE EVET DEDİ BİLİYORMU? ŞİMDİ EVET DEDİĞİ DURUMDAMI? YOKSA KENAN EVREN DAHA ÖLMEDİMİ? ANAYASA NİYE ASKIYA ALINDI? ÜSTELİK DEĞİŞTİĞİ HALDE.....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay vay vay

Ak Partili
27 Aralık 2015 Pazar 11:47

O kitapları parçalayanlari bir araştırın hele. Daha önce kesinle fetullahcıdır. Yani menfaat icin orada bulunmuslardır. Simdi de yalakalik icin o kitapları yirttilar. Durum değişsin. Sayın Cumhurbaşkanının resmini bile yirtar bunlar valla.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hönkürün

Hönkürün
26 Aralık 2015 Cumartesi 23:35

Hadisenize fetönün Isparta iş dünyasında inşaatçılar galericiler sarraflar çamaşırcılar mobilyacılar avmciler hukukçular medikalciler sanayiciler hafriyatçılar stklar lokantacılar ve daha sayamadığım ve her sektördeki en az üç dört ağır topları zenginleri bedri abinizi de çağırın hönkürün o kitapların başında salya sümük. Biliyoruz farkındayız elinizde hançer bekliyorsunuz fırsatı bulunca saplayacaksınız devlet başkanına ve millete ama kıyamete kadar avucunuzu yalarsınız artık uyandı Türk İslam

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
26 Aralık 2015 Cumartesi 22:41

Allah belasını versin FETOŞUN taman Onu büyüten devlet kadrolarına yerleştiren lerinde onları yerleştirenleri seçenlerinde ALLAH BELASINI VERSİN. Onlara yalakalık eden basın ve sosyal paylaşım sitelerininde BELASINI VERSİN. Buna amin demiyeninde belasını versin. Aşağılık mikroplar sizi.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah belanı versin

Ali Bilir
26 Aralık 2015 Cumartesi 09:26

Allah belanı versin Fetoş

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kitaptan çok

Ali Bilir
26 Aralık 2015 Cumartesi 09:26

Kitaptan çok zihinleri temzlemek gerekiyor. Paralel yapı mensupları kendilerini sahabelere benzetmiş zulüm gördüklerini ifade ediyor.Terör Örgütü Lideri Fetoş neden kaç senedir dışarıda hep sağlık sorunları nedeniyle gelemiyor diye insanları hep kandırdı. Türkiyede hiç doktor mu yok.

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla