visitor analyticsvisitor analytics

GÜLENCİLER ISPARTA'DA HANGİ PARTİ'Yİ DESTEKLEYECEK?

Gülenciler Isparta'da Hangi Parti'yi Destekleyecek?
30 Ekim 2015 Cuma 02:52

Gazeteci Ersoy Dede, Aktüel.com.tr'deki köşesinde Gülen Cemaatinin hazırladığıni ifade ettiği "oy verme çizelgesini" yayınladı.



 Gülenciler, 7 Haziran seçimlerinde her ilde AK Parti'den sonra en çok oy alan partiyi destekledi ve kendisine tabi olanlar bu partilere oy verdi.

Fakat bu hafta sonu gerçekleşecek olan 1 Kasım seçimlerinde cemaat farklı bir taktikle sistemi kilitlemeye çalışacak. Ersoy Dede, Fetullah Gülen'in bizzat hazırladığını açıkladığı il il oy verme çizelgesini yayınlayarak, nasıl bir yöntemle oy kullanacaklarını yazdı.

Dede'nin bir diğer iddiasına göre kaşısında parti ismi yazmayan illerde Gülenciler HDP'ye oy verecekler.

Tabloya göre Isparta'da yaklaşık 1.000 (Bin) oyu olan Gülenciler, Ak Parti'ye en yakın rakip olan MHP'ye yöneltiliyor.



fetöcüler

fetö
01 Kasım 2015 Pazar 07:35

hadi iyisiniz artık nereye oy vereceğinizi de öğrendiniz.paralelci me-hape yapın artık şu partiyi de kafamızı bulalım...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan

kamil oralan
31 Ekim 2015 Cumartesi 13:22

yalan arkadaş cematin %70 HDP oy verdi ancak AKP ye bunlar karşı çıkar diye çıkarları doğrultusunda vatanını satan şerefsiz cemaat

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah allah

sparta
31 Ekim 2015 Cumartesi 00:57

bu belge sahte :))))

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNADINA AK PARTİ İNADINA DAVUTOĞLU!

mehmet bey
31 Ekim 2015 Cumartesi 00:34

Algıcı paralelciler sizi. Bu defa algı yönetim teknikleriniz işe yaramayacak. Toplum sizin algı yönetmelerinizden artık bıktı şunu anlayın sosyal tabanınız yok sizin. Listede belirttiğiniz bütün illerde İnşaallah hüsrana uğrayacaksınız bütün illerde kaybedeceksiniz. Allah'ın izniyle AK parti tek başına iş başına gelecek. AK parti Türkiye'ye malolmuş toplumda karşılığı olan büyük bir partidir.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim arifesi bu tür tellallar çıkar

güller diyarı
30 Ekim 2015 Cuma 20:37

çevreme baktığımda gülen cemaatından rahat 700-800 kişiyi biliyorum karı koca oy verdilermi ikiye katlar, yani 1000 nin yanına bir sıfır daha atta inandırıcı olsun.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibrahim

ıspartalı
30 Ekim 2015 Cuma 18:34

Onlar oy kullanırken siz başlarında mı bekleyeceksiniz. Zamanında akp ye oy verirken niye yırtınmıyotrdunuz.Onlarında oy hakkı varsa pusulanın karşısına geçince hangi partiyi tercih ediyorsa ona oyu verir.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNADINA AK PARTİ İNADINA DAVUTOĞLU!

mehmet bey
30 Ekim 2015 Cuma 17:00

Paralel yapı denen olgu böyle bir şey. Bir kaç gün önce zaman gazetesi eki püff dergisi bahçeliyi bir karikatürle milliyetçi hayır partisi şeklinde güya eleştiriyor bugün bakıyorsunuz paralel bazı illerde mhp'yi destekleyecek haberlerine şahit oluyorsunuz. İşte bu paralel yapının algı yönetimi. Bizde milletçe gelin AK parti diyelim bu oyunu milletçe bozalım. Bu ülkenin AK partiye ihtiyacı var.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birileri yine algı yönetimi peşinde

mehmet
30 Ekim 2015 Cuma 16:24

AK parti yerli sanayiye önem veriyor üretmeye başlayan bir devletin çakallarla mücadelesini izliyorsunuz. 1 kasım yerli sanayi ile yabancı küresel patronların çekişmesine sahne olacak. Ya ak parti yani milli sanayi alacak ya da Allah korusun kapitalizm kazanacak. Bir 4 yıl daha lazım Türkiye cihan devleti olma yolunda ilerliyor.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

2 KASIM SABAHI..

MHP
30 Ekim 2015 Cuma 15:41

HAZIR OLUN..2 KASIM DA MHP YÜZDE 60 LA TEKBAŞINA İKTİDAR OLACAK..

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

NORMAL

NORMAL
30 Ekim 2015 Cuma 15:36

KOZA YA DESTEK İÇİN GİDEN MHP Lİ SN. ADAN ORADAYDI..EN ÜZÜCÜ NEDİR BİLİYORMUSUNUZ.7 HAZİRAN DA FETÖ GURUBU HDP Yİ DESTEKLERKEN ŞİMDİ ISPARTA DA MHP Yİ DESTEKLEMESİ ÇOK ÜZÜCÜ.MHP KÖKLÜ BİR PARTİ MİLLİYETÇİ BİR PARTİ AMA FETÖ NÜN OYLARINA MUHTAÇ DEĞİL..

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEN CEMAATÇİ DEĞİLİM.

BOZKURT
30 Ekim 2015 Cuma 15:32

YAA KARDEŞİM BEN FETÖ CÜ DEĞİLİM.ZAMAN KAYBEDİLMEDEN MHP DEN BİR AÇIKLAMA YAPILMASI LAZIM.NEDEN BU LİSTEYE GÖRE ISPARTA DA MHP DESTEKLENECEKMİŞ.BEN BUNU KABUL ETMİYORUM..EĞER GERÇEKSE VALLAHİ MHP YE OY VERMEM..

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

belli oldu

belli oldu
30 Ekim 2015 Cuma 15:28

ISPARTA DA PARALELCİ HANGİ PARTİ OLDUĞU BELLİ OLDU..

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp mhp hdp

israil sevgilisi fetoş
30 Ekim 2015 Cuma 14:58

bu üç parti şu anda israilin oyuncağı olan paralel haşaşileri paylaşamaz olmuş

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

pazartesi günü nur topu 50 vekillik 5. parti grup kuruyor

zombiler parti kuruyor
30 Ekim 2015 Cuma 13:55

koalisyon kurulmaz ise 550 yerli milli ve muvazzaf göreve hazırmış. bahçeli bahçesiz herkese duyurulur.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

eskiden DYP, RP ve ANAP vardı.

vatandaş rıza
30 Ekim 2015 Cuma 12:21

AKP sonradan proje partisi oldu. Zaten Milliyetçiliği ayaklar altına almadı mı? Ben AKP ve Senin gibilerin her türlü milliyetçiliğinden şüpheliyim. Hatta Müslüman hırsız olmaz. Müslüman Terörist olmaz. Hırsıza göz yuman DİLSİZ şeytandır. Ki GÖRMEZ bir diyanet işleri başkanımız varken senin gibilerin ne düşündüğü ortada.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

memleketin tablosu belli her vatandaş biliyor

ne yani bu tabloya bakmadan oy verilmeyecekmi?
30 Ekim 2015 Cuma 12:14

sorun nerde başlıyor? yine AKP seçmenin saf düşüncelerle hareket edip uyumaya devam etmesinde saklı. hala uyanamadılar. bazıları uyanır gibi oldular ki HIRSIZ BİZİM HIRSIZIMIZ dedi 7 haziran seçiminde akp ye oy verdi. şimdi canı yandı, şehit cenazesi onların pek çoğunu uyandırdı. OSLO görüşmelerinde satılmışız.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYRANIM BU İNSANLARA

Remzi-Gelendost
30 Ekim 2015 Cuma 11:23

Eğer bu camia olmasaymış ve bu kadar dik durmasalardı ülke tamamen hırsızlar ve hainler arasında bölüşülmüş olacaktı. Baksanıza seçimlerin güvencesi bile Gülen medyası. Onun için AKP'de BUGUNTV'yi gasbetti. Geriye Cihan, STV, Zaman kaldı. Şimdi herkes bunların calışmasına kilitlendi. Sözcü ve Cumhuriyet hariç tüm medya, STKlar, ticaret odaları hepsi korkularından sinmeyi bırak dalkavukluğa başladı. Türkiye demokrasisinin, Türk milletinin geleceğinin sogortasıdır Camia gurubu.

79 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAPTAN BU

GÜLMEZ
30 Ekim 2015 Cuma 09:09

BOŞ OLAN YERLERDEDE HDPYE VERECEKLER GEMİSİNİ KURTARAN KAPTAN

7 Beğendim
58 Beğenmedim
 
Yanıtla

EY AKP LİLER BU KADARMI KORKUYORSUNUZ

MAHMUT AKSU
30 Ekim 2015 Cuma 09:07

13 Yıldır kol kola sırt sırta bu memleketin değerli öğrencilerinin haklarını gasp ederken, annelerimizi ağlatırken, ösym, kpss, polislik sınavlarında her türlü alavere dalavere yaparken, bizler bu sınavlarda hile var derken buna kargalar güler diye bizlerle dalga geçerken, biz sayın gülene bu kadar taviz vermeyin derken gel hocam gel diye timsah gözyaşı döken sizler, zaman gazetesini elinden düşürmeyen bizlerin başına çarpan sizler bu kadarmı ......sizsiniz. kol saatleri para kasaları.....yazık

96 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizden gelecek....

VATANDAŞ RIZA..
30 Ekim 2015 Cuma 08:33

Ispartadada 1000 civarında oyunuz varmış.Sizden gelecek oy da, keramette şorda dursun.Vatana,millete,Devlete ettiğinizi inşaallah önce bu dünyada, ondan sonra da öbür dünyada çekersiniz.Yıllar önce bir ara içinize çekmeye çalıştınız,ama ben inatla girmememiştim.Şimdi daha iyi anlıyorum, 6 cı hissimin de kuvvetli olduğunu.

8 Beğendim
59 Beğenmedim
 
Yanıtla

EEE NE VAR BUNDA?

Yunus
30 Ekim 2015 Cuma 06:38

Adamlar istediğine verir, AKP'ye vermeyecekleride kesin. Hem sayıları bin değil on binlerle ifade edilebilir. Bombacı Mülayim AKP'den sana ne veriyorlarda yırtınıyon bilmem ama onlar için bukadar kendini harcamana değmez.

70 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla