visitor analyticsvisitor analytics

GÖZÜN AYDIN ISPARTA!

GÖZÜN AYDIN ISPARTA!
20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:52

GÖZÜN AYDIN ISPARTA!

Son olarak 13 il büyükşehir olmuş ve Türkiye'deki büyükşehirlerin sayısı 30'u bulmuştu. Şimdi 30 yeni büyükşehir daha geliyor.

Kalkınma yolunda bir hamle daha. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Beştepe'de AK Partili milletvekilleri ile bir araya geldi.

YENİ BÜYÜKŞEHİRLER GELİYOR

Milletvekillerinin, büyükşehir kapsamında olmayan illerde hizmetlerin götürülmesinde sıkıntı yaşandığı, farklı imar kararları aldığını belirtmesi üzerine Erdoğan, "Bu sorunu biz de tespit ettik. Yeni bir düzenleme yapacağız. Büyükşehir olmak için aranan nüfus rakamı düşürülecek. Büyükşehir sayısı 50-60'ı bulabilir. Büyükşehir merkez belediyeler güçlendirilecek" dedi.

NÜFUS KRİTERİ 700 BİNE DÜŞÜRÜLDÜĞÜNDE 13 İL BÜYÜKŞEHİR OLMUŞTU

Daha önce yapılan düzenlemeyle, büyükşehir olmak için gerekli nüfus 700 bine düşürülmüş Aydın, Balıkesir, Denizli, Hatay, Malatya,Manisa, Kahramanmaraş, Mardin, Muğla, Tekirdağ, Trabzon, Şanlıurfa ve Van gibi13 şehir büyükşehir olmuştu.

BÜYÜKŞEHİR NÜFUSU 300 BİNE ÇEKİLECEK

Şimdi ise büyükşehir olmak için gerekli nüfus kriteri 300 bine düşürülüyor. Uygulamanın yürürlüğe girmesiyle birlikte 28 il daha büyükşehir olacak ve Türkiye'nin büyükşehirlerinin toplamı 58'i bulacak.

KARS VE BOLU 300 BİN SINIRINDALAR

Aşağıda, nüfusu 300 binin üzerinde olan 28 ilin listesi var.Uygulamaya geçildiği andan itibaren bu 28 il büyükşehir olacak. Listenin dışında kalan ancak 300 bin sınırında olan Kars ve Bolu'yu da sayarsak tam olarak 30 il büyükşehir olacak.



 

uzun ömürlü Asfalt ? otogar ? bisiklet yolu?

muzaffer
23 Mayıs 2017 Salı 00:20

Asfalt gibi uzun ömürlü dimi ? 1 sene gecmeden bozuluyor yollar yama yapamıyor özkanlar alt gecidi belediye cıkışındaki cukur nedir ? çünür mahallesindeki belediyeye ait alanlar niye bakılmıyor toprak yolmu lazım 102 cadde deki yolun hali nedir?aileme ait yeni otogar alanında bulunan araziyi size yedirtmeyiz git dagın tepesine yap etrafını satın al sonra gasp et otogarı dik etrafınından parayı ****ür geçicen o işleri hizmet yapmayı ögren 2-3 paran var onlada boş boş işler bisiklet yoluymuş!!.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çile

çilekeş ısparta halkı
22 Mayıs 2017 Pazartesi 09:33

Daha kuçuçuk sehırde sabahları trafık çiesı yasarken ,en işlek cadde mımar sınanı bısıklet yolu yapıp daraltırsa,bes dakikalık yağmurda yollar nehır olursa, vatan mah.davraz mah.halıkent tabakhane kokusuyla yasarsa,hıc bır asfalt yenıleme calısması yapmazsa,barıda otel alt gecıt yolu cıkısının asfatltı bozulup en az bes kez arayıp oyle yama yapılırsa, bızı en ıyı şekilde temsıl eden Isparta'nın mıs kokulu sav kasabamız ,bu durumda ne güzel buyuk ŞEHIR ISPARTA MIZ olur sızlerı tebrık ederım..

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyükşehir oluyoruz ya

Bİr bahane daha
22 Mayıs 2017 Pazartesi 08:33

Büyükşehir oluyoruz ya kiralara zam,-ne zammı hacı-büyükşehir oluyormuşuz evladım-Allah gözünüzü doyursun-Beğenmiyorsan çık, nasıl olsa bire kakalarımoh oh ne güzel fırsatçılara gün doğdu, adamlar bilmem hangi bölüğün hangi taburunun ıspartaya geleceğini bahane ediyor zam için, din iman para olmuş, kayserinin adı çıkmış...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan
21 Mayıs 2017 Pazar 17:01

eyvah vah vah vah ne bu turşu ne bu lahana 400 küsür bin nüfuslu bir B.sehir 2000 den aşağı kasabalarda kapat ki iki binin altında ilçe var şaşılacak bir şey

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eyalet

Yurttaş
21 Mayıs 2017 Pazar 12:08

Önce büyükşehir daha sonra eyalet olacak.

4 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
21 Mayıs 2017 Pazar 11:30

Artık bu apartçı belediye başkanının değişme zamanı geldi diye düşünüyorum.

10 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet bekle

Senir'li
21 Mayıs 2017 Pazar 09:03

merkez hariç ilçe ,belde ve köyler belediye hizmetlerini çok bekler...SENİR olarak Burdur'a bağlanmak bence akılcı bir yol olur.inşallah bağlanırız.

3 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci
21 Mayıs 2017 Pazar 08:45

Öğrenciyi para olarak gören şehirden büyük şehir olmasın arkadaş bu gidişle 81 il bile büyük şehir olcak çorumun yozgatın neresi büyük bu şehirlerde insanmı kaldı herneyse ısparta için diyorum ne zaman esnafı halkı düzelir o zaman eskişehir gibi biryer olur

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayret ediyorum

herhangi biri
21 Mayıs 2017 Pazar 00:58

Köy gibi şehirler büyük şehir oluyormuş. Bir işin de suyunu çıkarmasak, dozunda bıraksak? Ama yok. Bütün liseler Anadolu lisesi oldu, sonuç?

67 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla