visitor analyticsvisitor analytics

GÖZDAĞI VERDİ

GÖZDAĞI VERDİ
03 Şubat 2015 Salı 14:14

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, şehir merkezine yapılacak olan otoparklarla kentin genelindeki problemin çözülemeyeceğine dikkat çekerek, "Sadece Belediyenin otopark yapması kâfi değil. Yeni hastaneler yapılıyor Ruhsata geldiği zaman otoparkları eksikse ruhsatını vermeyeceğim'' dedi.

Belediye Başkanı Yusuf Zıya Günaydın, Isparta’nın kentiIsparta’nın en büyük sorunlarında biri olan otopark sıkıntısını çözmeyekararlı. İmar birimin bu konuda çok ciddi çalıştığını ifade eden Günaydın, buçalışmaların 40 yıl önce yapılması gerektiğini ileri sürdü. Şu anda anagündemlerinin otopark olmasından dolayı insanların sıkılabileceğini fakatsonunda mutluluk kenti Isparta'nın çıkacağını savunan Günaydın şunları söyledi;

'TÜM PROJELERDE OTOPARKLARI GÖRMEYE BAŞLADIK

İmar kısmımız ciddi anlamda çalışıyor. Binalarımızın altınaotopark yaptırmaya çalışıyoruz. Belediyenin otopark yapması kâfi değilbinaların altında da otopark olması lazım. Bu 40 yıl önce olması lazımdı.Belediye sert giriyor otoparka zorluyor diye sıkıntılar oluyor fakat sonundamutluluklar kenti ortaya çıkacak. Bütün mimar arkadaşlarımız şikâyetçi olmadanproje çalışmalarına otoparkı da ekleyerek başladılar. Her koldan bir noktayagetirip Isparta’yı egemen haline getireceğiz.

YAPILACAK HASTANELERDE OTOPARK YOKSA RUHSATTA YOK

IYAŞPARK'IN orası şu anda keşmekeş. Ama bundan sonra bu türşeylere müsaade etmeyeceğiz. Yeni hastaneler yapılıyor. Ruhsata geldiği zamanotoparkları eksikse ruhsatını vermeyeceğim. Çünkü 5 yıl sonra o hastane de aynıkeşmekeş olacak. Bu ömür boyu gidecek. Otopark bir medeniyettir. 3 yıldaotopark sorununu çözme hedefim var.

VIZYON SAHI ILERI GÖRÜSLÜ BASKAN !

ISPARTA
05 Şubat 2015 Perşembe 22:55

SAYIN YUSUF ZIYA GÜNAYDIN BEYEFENDICIGIM COK DOGRU BIR KARAR ! HATTA BINALARIN BÜYÜKLÜKLERINE GÖRE GERI DÖNÜSÜM SU SARNIC DEPOLARINIDA MECBUR ETMELISINIZ ALMANYADAN ÖDÜL ALMIS BIR MIMAR OLARAK ! ALMANYA BUNU 2000 YILINDAN BERI MECBUR EDIYOR!

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İKDİDARDA GELDİ ZAMANINDA NE GÖRDÜNÜZ...

ALKAN
04 Şubat 2015 Çarşamba 16:23

Başkana helal olsun,bir zamanlar Ak parti ikdidarı da geldi ne hizmetini gördünüz hepsi cebine çalıştı, bu millet kör değil hala içlerinde körler var ama onlar da menfaatlerinden dolayı görmek istemiyorlar.Herkes her şeyin farkında başkan ne yapmaya çalışsa destek olacağınıza köstek oldunuz. Allah yolu açık etsin başkanım...

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

otopark

adnan
04 Şubat 2015 Çarşamba 09:27

Başkanın söylediğini çarpıtmayalım.Adam diyor ki,otparkı olmayana hastahane dahi olsa ruhsat vermeyeceğim diyor.Hastahanenin otoparkı olacağına göre,Arsalara iki blok yerine, üç blok dikenler düşünsün...

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayıp

bravo
04 Şubat 2015 Çarşamba 00:54

Başkan herkesin otoparkını yapmasını istiyor bunun neresinde olumsuzluk var. Yapılacak hastaneninde otoparkı olsun.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp nin ezikleri sizleride gördük

32 ısparta
03 Şubat 2015 Salı 23:32

syn başkan ne diyosa ne yapıyosa doğrudur. çekemiyosanız anten takın. ziya başkan gibi bir başkanı ısparta görmedi göremezde. yapılan hizmetlere saygı duyun.

13 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEREKYOK

YORUMSUZ
03 Şubat 2015 Salı 21:03

HERTARAF YARIM KALMIŞ İNŞAAT ESKİ KÖY GARAJININ HALİ NEOLCAK ACABA ISPARTANIN MERKEZİ YAKIŞMIYO ISPARTAYA,OZAMAN DOĞAN ÇOCUKLAR ASKERE GİTTİ GELDİ

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

uşağım ne diiyisun

cihan
03 Şubat 2015 Salı 19:12

Böyle bir örnek tek kelimeyle yatırım düşmanlığının dışa vuruşu.Ispartamızda 3 dönem başkanlık kimseye nasip olmadı.Ama Ispartama yazık oldu.

7 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenciye kulak verin

Öğrenci
03 Şubat 2015 Salı 18:47

başkan öğrenciye kulak versinhttps://www.change.org/p/isparta-belediyesi-y%C3%BCsuf-ziya-g%C3%BCnayd%C4%B1n-otob%C3%BCs-bileti-75-kuru%C5%9F-olsun

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

otoprk

m.i sapancı
03 Şubat 2015 Salı 18:42

Halıkent te 25 yıllık evlerde zamanında otopark yerleri ayrılmış,,mahalleye yeni siteler yapılıyor otoparkı yok...başkan bunları gormuyormu,ruhsatını kim vermiş ?işiniz gücünüz palavra.....

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

aman beee

aman beee
03 Şubat 2015 Salı 18:15

bu başkandan ne bekliyorsunuz bende bu kişi oy verdim nedeni bir şey yapmasın diye oy verdim ama yapılanların hepsi yarım bırakıyor gökgube pazar alanı yapılıp semt sokak pazarları kalkıp yapması gerekirken oto park müze bunlar fasa fiso bunlar bu başkan 15 yıl daha görev verecen yine yapamaz iş beklemem bundan ilk önçe ısp merkeze 5 kapalı pazar yapar bitirirsin sonradan oto pazark sırasıyla devam eder

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

OTOPARK LAZIM

OTOPARK LAZIM
03 Şubat 2015 Salı 15:18

HASTANE YAPACAKSAN OTOPARKINI DA YAP DİYO SADECE BUNDA NE VAR Kİ ?

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akıl ve Ruh Sağlığı

Psikolog
03 Şubat 2015 Salı 14:47

Ispartanın bu ara ihtiyacı olan en acil hastane Akıl ve Ruh sağlığı hastanesi bilmem anlatabildimmi?

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

günaydın ısparta kardeş

spartans
03 Şubat 2015 Salı 14:41

palavra bakanı...

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan Şaşırdı

ali
03 Şubat 2015 Salı 14:24

Başkan yaşlandı ençok hastaneye ihtiyacı olanlardan biri olacak.sağlıkla tehdit etmesi talihsizce.

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla