visitor analyticsvisitor analytics

GÖZALTINDAKİ POLİSLER ADLİYEYE ÇIKARILIYOR

GÖZALTINDAKİ POLİSLER ADLİYEYE ÇIKARILIYOR
20 Ocak 2015 Salı 19:24

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'nde görevli 3'ü eski 10 emniyet personeli, resmi belgede sahtecilik, haberleşmenin gizliliğini ihlal ve iftira iddiasıyla gözaltına alınmasının ardından Isparta’da bulunan polis memurlarının aileleri Adliye Sarayı önünde bir araya gelerek gözaltı kararlarını protesto etti.

GÖZALTI KARARINA AİLELERDEN TEPKİ

Gözaltına alınanlardan Peyami Baykara ve Mehmet Şanverdi'ninavukatı Hıdır Yıldız, "Tüm Türkiye'de başlatılan 17-25 Aralık yolsuzluk verüşvet operasyonu sonucunda algı operasyonu yapılmış olup, Isparta ayağımüvekkillere karşı yapılmıştır. Elle tutulur, gözle görülür somut hiçbir delilyok. Müvekkiller daha önce ifade verdi. İfadeleri gereğince savcı gözaltıkararı almamıştı. Şimdi gözaltı kararı uygulanmıştır. Şehir dışında bulunanşüphelilerin de getirilmeleri beklenmektedir. Yarın öğleden sonra ifadelerinebaşlanılacağını savcı bey ifade etti. Suçların toplam cezası 3-6 aydan basitsuçlardır. Yarın savcı beyin vereceği kararı bekliyoruz. Müvekkillerimizherhangi bir suç işlememişlerdir" dedi.

'AİLESİNİ İHMAL EDEREK ÇALIŞTI'

Mehmet Şanverdi'nin eşi Mukaddes Şanverdi ise "Eşim 20yıllık memur. Sadakatli bir şekilde görevini yaptı. Ailesini ihmal ederekçalıştı. Biz bunu hak etmedik. Allah var gam yok. Mehmet Şanverdi'den gururduyuyorum" diye konuştu.

Peyami Baykara'nın eşi Meral Baykara da "Allaha şüküryanlış yapmadı. Gurur duyuyoruz. Allah var gam yok" şeklinde konuştu.

Grup daha sonra Adliye binası önünden ayrıldı.

DETAYLAR AZ SONRA SADECE BOMBA 32'DE 

ağlak hoca

araslı
21 Ocak 2015 Çarşamba 15:44

kocalarınız için ağlamayı bırakın.hocanız ölebilirim demiş onun için ağlayın.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

dahada

alettin
21 Ocak 2015 Çarşamba 11:20

komutanların eşleri dimdik beklediler.sizn kumpaslarınız yüzünden çok canları acıdı şimdi sıra sizde yaşattığınız herşeyi fazlasıyla yaşamanız dileklerimle.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

keser

gariban
21 Ocak 2015 Çarşamba 10:34

keser döner sap döner birgün gelir hesap döner ilahi adalet

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

UNUTMADIK

Masum vatandaş
21 Ocak 2015 Çarşamba 00:33

Ergenekonun kasası diye içeri attığınız ve öldürdüğnüz Kudusi Okkır'ın cenazesini bile belediye kaldırdı. Siz rahat edebileceğiniz mi sanıyorsunuz. Türk askerine kurduğunuz planlar ortaya çıktı unatmazlar. Allah var felan diyorsunuz, utanmazlar,

14 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağlaklar

Masum vatandaş
21 Ocak 2015 Çarşamba 00:32

Siz değil misiniz KPSS'de soruları çalan siz değil misiniz Polislik sınavlarında soru çalan?Siz ddeğil msiniz Amerikancılarla el ele gezen, siz de sizin bir zaanlar işbirliği yaptığınız Türk düşmanlarının hesabı görülecek. Bu günler daha iyi günleriniz.

14 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Dikkat
20 Ocak 2015 Salı 22:45

Bu avukat Hızır Yusuf ziyanın da avukatımın. Bey yıl boyunca balamana yapmadığını bırakmadı. Zam gazetesi muhabirlerinin avukatı da bu adamdı. Parelel bağlantıya dikkat!!!!

10 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAVCI DAHA ÖNCE İFADELERİ ALDIĞI HALDE NEDEN GÖZALTI YAPTIRDI?

Salih
20 Ocak 2015 Salı 21:30

Bildiğimiz kadarıyla bu konu hakkında daha önce C.Savcısı ifadeleri aldı, polisler hakkında disiplin soruşturmalarıda yapıldı. Yeni bir suç ve suç delilide yok, ortada gerçekten suç olsada olmasada savcı soruşturmayın tamamladığı halde, isterse elindekilerle davada açabilecekken durup duruken bu gözaltı tiyatrosunu niye oynattı merak ediyoruz? Tamda Caner müdür tayini çıkmışken bu durum Caner Müdürede saygısızlık küstahlıktır

31 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağlamayın ağlamayın

Masum vatandaş
20 Ocak 2015 Salı 20:18

Türk askerini teröröist diye içeri ataren, yasadışı bir şekilde sahte sahte belgeler uydururken, polislik sıavlarında kpss sınavlarında kul hakkı yyip soruları birbirinize sızdırırken de masumdunuz değil mi?Keser döndü sap döndü ama merak etmeyin daha hesap dönmedi. O da dönecek.

16 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla