visitor analyticsvisitor analytics

GÖREVİNE BAŞLADI

GÖREVİNE BAŞLADI
20 Kasım 2014 Perşembe 16:32

GÖREVİNE BAŞLADI

İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine atanan Mahmut Zadeoğlu görevine bugün başladı. 

Öğretmenevi Müdürü iken İl Özel İdaresi'ne atanan Mahmut Zadeoğlu yeni görevine başladı. Genel Sekreter Zadeoğlu bugün makam koltuğuna oturdu. Bizde Bomba 32 Ailesi olarak Mahmut Zadeoğlu'na yeni görevinde başarılar dileriz.

ELEŞTİRİLERİ ELEŞTİRİYORUM.

SERDAL
21 Kasım 2014 Cuma 12:56

HER YATIRIM, HER KAYNAK, HER TAZELENME SONRASI 3-5 KİŞİ ÇIKIP BURADA YORUM YAPIYOR. YORUM YAPNLARIN AMACI KLAVYE DONKİŞOTLUĞU. KİMSENİN ZORUNA GİTMESİN. ISPARTA'YA GÜZEL ŞEYLER HEP LAYIKTIR VE YAPILMAYA DEVAM EDECEKTİR. ABESLE İŞTİKAL EDENLERDE BURADAN DONKİŞOTLUĞA DEVAM EDECEKTİR.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAŞAZADE

PAŞAZADE
21 Kasım 2014 Cuma 12:22

KOLTUĞU OTURAN ÇOK AMA DOLDURAN YOK. GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER, İLK HEDEFİNİZ AKDENİZ İLERİ.(ben böyle yazdım diye tarih kitapları düşmanın denize döküldüğü yer olan izmir"i akdeniz bölgesinde tarif etmezler. Cumhurbaşkanı da amerikayı biz keşfettik yani müslümanlar keşfetti dedi de!!!!!) :)

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİLSİZ ŞEYTAN

GÜLKENTLİ
21 Kasım 2014 Cuma 11:04

Bu atamayı iki vekilimiz ve il başkanının ortak fikriyle oldu. Bir tanesinin istememesi helinde olmaz çünkü. Peki teşkilat ve mevcut belediye başkanları ne diyor acaba. Çoğu rahatsız fakat nedense hep susuyorlar. Kimse cesaret edip de biz bu atamadan rahatsız olduk diyemiyorlar. Hatta çoğuda önce çiçek gönderip sonra kendileri hayırlı olsuna giderler. Bizler de böyle olduğu sürece her şeye müstehakız. Bakın BAKA sekreterini görevden alıp gene doğudan bir kişi geliyor. Devam beyler.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

MEHMET ALYÜZ HİSAR MAH .MUHTARI
21 Kasım 2014 Cuma 11:00

yeni görevinizde başarılr dilerim

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Selçuk Taşpınar
21 Kasım 2014 Cuma 10:35

Yeni görevinizde başarılar dilerim.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla