16 Temmuz 2019 Salı

  • 5,706 TL
  • 6,397 TL
  • 258,59 TL
  • 98.028
ISPARTA
BAŞDEĞİRMEN'DEN ULAŞIM MÜJDELERİ

BAŞDEĞİRMEN'DEN ULAŞIM MÜJDELERİ

O KANLI GECENİN 2 KAHRAMANI

O KANLI GECENİN 2 KAHRAMANI

ISPARTA'DA 2 BÜYÜK PATLAMA

ISPARTA'DA 2 BÜYÜK PATLAMA

ISPARTAYA MÜJDE

ISPARTAYA MÜJDE

GÖREVDEN ALINMANIN ARDINDAKİ SKANDAL OLAY

GÖREVDEN ALINMANIN ARDINDAKİ SKANDAL OLAY

Isparta

Geçtiğimiz hafta aniden görevden alınan Milli Eğitim Müdürü Ahmet Yıldırım haberleri gündeme bomba gibi düşmüştü. Bomba 32 Haber Ekibi ise, bu görevden alınmanın arkasındaki detayları araştırdı.

Isparta'da AK Parti Milletvekillerinden birine hakaret yazışmaları ortaya çıkan Müdür Yıldırım, bu yüzden görevinden alındı. AK Parti Milletvekili bu yazışmaları gördükten sonra hem hukuki süreç başlatırken hem de Milli Eğitim Bakanlığına o yazışmaların çıktılarını verdi. Bunun üzerine Bakanlık yetkilileri tarafından Ahmet Yıldırım görevden alındı.  

Öte yandan diğer 2 Ak Parti Milletvekili de, bu hareketi tasvip etmediklerini belirterek, Müdür Yıldırım'ın görevden alınması için de girişimlerde bulundukları öğrenildi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Mesut yeni

18 Mayıs 2019 Cumartesi 00:24

Spor İl müdürü ne zaman görevden alınacak sayın vekillerim

Anladigim

17 Mayıs 2019 Cuma 12:55

Tanımıyorum fakat yorumlara baktigimda pek sevilmeyen biri gibi gözüküyor

Ramazan

17 Mayıs 2019 Cuma 09:57

Hakaret yazışmaları ortaya çıkan diyorsunuz ama Ramazan Ramazan yazışmaları ispiyonlayan desek daha doğru değil mi? Karaktersiz insanlar dost gibi yakınımızda geziyor.

cem

17 Mayıs 2019 Cuma 09:56

ya işte prensim dediğin okul müdürü satıverir seni , güvendiği dağlara kar yağıverir

Ali

17 Mayıs 2019 Cuma 09:54

ne oldum değil ne olacağım demeli, zaten onu getiren de siyasiler ****üren de bu ****et doğal

Adamdır

16 Mayıs 2019 Perşembe 18:36

Diklenmeden dimdik duran adam gibi bir adamdı. Doğru bildiğinden bir adım geri atmayan, çalışanlarını baskılara kurban etmeyen bir adamdı. Yolun açık olsun güzel insan

Şövalye

16 Mayıs 2019 Perşembe 18:28

Dikkat ediyorum da, dün çevresinde pervane olanlar bugün klavye şovalyesi olmuş, adama giydirmeye çalışıyorsunuz. Küçük adamlarsınız vesselam.

sdu asistana cevap

16 Mayıs 2019 Perşembe 18:23

sdu asistan isimli arkadaş, seni muhtemelen Müdür diye başka birisi ile tanıştırdılar. Bizim bildiğimiz Ahmet Hoca, mütevazi, hoşgörülü, saygılı, çocukla çocuk olur. Ancak KEndini bilmez küstahlara karşı hoşgörüsüzdür. Hem ayrıca senin haddine mi Hoca ile kendini kıyaslamak? kimsin ki?

tarafsız

16 Mayıs 2019 Perşembe 16:36

Bana pek inandırıcı gelmedi. Kendisini o makama getiren iktidar partisinin vekillerine neden hakaret etsin ki? Bu tabiri caiz ise; "Kendi ayağına sıkmak" değil mi? Her ne ise ne, bir varmış, bir yokmuş, kibir abidesi olarak geldi ve gitti, Allah herkese gönlüne göre versin, Isparta için hayırlısı ne ise o olsun.

sdu asistan

16 Mayıs 2019 Perşembe 16:26

Kendisi ile birkaç kez sohbetim oldu, alınma şekli yazılan gibi ise doğru değildir fakat alınması milli eğitim gibi çok önemli bir kurumun istikbali için iyi olmuştur. Türkiye´nin en iyi üniversitelerinden birinde lisans ve master derecem olmasına rağmen, kendine verilen idari görevden ötürü oldukça saygısız ve laubali tepeden bakan tavırlarını görünce merak ettim mezuniyetini, yayınlarını. Yanılmamışım, bulunduğu konumu ne üniversitede ne de milli eğitimde hakediyordu. Hayırlı ve geçmiş olsun.

Tez Canlı Arslanlar

16 Mayıs 2019 Perşembe 16:12

Yapilan olay milli egitim müdürüne yakismayacak bir davraniş. Fakat ayni yanlisi arada laf getirip ****üren karekter yoksonu yapmislar. Malum Senin yeni şövalyeleri kendilerine yakisani yapmislar. Bunlar TEZ CAN LI ARSLANLAR. Milli egitim camiasinda bu olayi herkes konusiyor. Nasil olur da artik malum,kisinin yaninda konusacagiz diye soyluyorlar.

Gorev

16 Mayıs 2019 Perşembe 15:56

Nasıl yani SDÜ deki gorevidemi sona erecek

Vatandaş

16 Mayıs 2019 Perşembe 15:33

Özlenen Tablo. Sayın vekillerin bu birlikteliği inşallah daim olur. Tüm Isparta’nın özlediği tablo

Vatandaş

16 Mayıs 2019 Perşembe 14:42

Ahmet Bey beyefendi bir insan Bu zamana kadar Milli eğitim müdürlüğüne gelen en iyi müdürlerden biriydi.

Skandal

16 Mayıs 2019 Perşembe 14:02

Söyleme dostuna söyler dostuna diye boşuna dememişler atalarımız. Bu olayları tasvip etmemiz mümkün değil ancak tek suçlu Ahmet Yıldırım değil sanırım kimler karışmışsa onlar içinde gereği yapılmalı

ak gençlik

16 Mayıs 2019 Perşembe 13:24

ne zaman biticek bu milli eğitimdeki sorunlar önce tacettin yılmaz sonra sabri bey şimdi de ahmet yıuldırm yazıklar olsun yetr artık çekin şu ellerinizi kurumlardan veya vali göndermeyin

can

16 Mayıs 2019 Perşembe 13:14

milli eğitimdeki diğer müdürler de örnek alsın ne oldum değil ne olacağım demeli

civil

16 Mayıs 2019 Perşembe 13:13

Müdürliğün ağırlığını kaldıramayacak insanları getirmeyin

VATANDAŞ

16 Mayıs 2019 Perşembe 11:18

"Melekler kalktı, ben de onlarla beraber kalktım. Bu sövülen, sükût ettiği müddet, melekler buna sövene, sözü geri çeviriyorlardı. Ne zaman ki bu adam, sövenin sözünü geri çevirdi, melekler kalktı, gitti." buyurmuştur. (Ebû Dâvûd, Edeb, II, 572);

ali

16 Mayıs 2019 Perşembe 09:58

Büyüklerimizin bir bidiği vardır.

ali

16 Mayıs 2019 Perşembe 09:27

Başka türlü bir iltisak var burda , sapla saman karışmasın lütfen, sanırım adli merciler durumu yeterince irdeleyecektir.

Kerimoğlu

16 Mayıs 2019 Perşembe 08:58

Vekillerde kendilerinin söylemesi gerekeni adamlarına söyletiyor. Eğitime siyaset bulaştığı sürece ilerleme olmaz.

Öğretmen.

16 Mayıs 2019 Perşembe 08:33

Çok ayıp yapılan. İyiliğini de görmedim, kötülüğünü de. Fakat en azından makam,usül, protokol, nezaket bilen, verdiği sözü tutmaya ****ret eden bir insandı. Hakaret yazismasi dediğiniz şey nasıl ortaya çıkmış bunu da haber yapsanız böyle bir "skandal" başlıkla. Hem herkes kimin ne kadar "emin" insan olduğunu öğrenir. Makam mevkii bitince yolda kime Allah selamı verilmeye değer bunu öğrenir.

kamikaze

16 Mayıs 2019 Perşembe 08:29

bu olumlu yazan kisilerin yazilari dikkat edikirse ters begeni aliyor,cunku tanimiyorlar.kendi personeline deger vermeyen adam,guc dolayisiyla simardi ve onu oraya getirenlere kafa tutmaya calisti,ama Allah buyuk 15 ay tutunabildi..tipki kufurbaz haydo gibiydi,etrafini saran yalaka cetesinden cevresine zaman ayiramadi ama bu kafayla sdu de de tutunmasi zor..geldigin gibi gideceksin tabi onemli olan iyi bir iz birakmak gerisi bos..

İlce

16 Mayıs 2019 Perşembe 07:04

Birde ilçedeki bazı milli eğitim müdürleri ile ilgilenen olsa işten çok personeller ile ilgileniyorlar personele göre muamele oluyor.

Ali

16 Mayıs 2019 Perşembe 06:37

Baltayı taşa vurmuş, siyasetle gelen siyasetle gider,

kul1

16 Mayıs 2019 Perşembe 04:16

Yolda görse iki büklüm olacak insanımsı canlılar hocanın arkasından atıp tutuyor ya o komik geliyor. :)

Ttttt

16 Mayıs 2019 Perşembe 03:42

Bence bu yazışmaları kim sizdirmissa onunda alın görevden Ki iş barışı olsun

Fakr-u Zaruret

16 Mayıs 2019 Perşembe 02:02

Milli Eğitim Müdürü fena bir adama benzemiyordu. Bişeylerde yapmaya çalışıyordu zannedersem. Ama demek ki söz tutmamış. Suçu da laf dinlememek olsa gerek.

Hasan Çetinkaya

16 Mayıs 2019 Perşembe 01:41

Görev yaptığı süre zarfında hiç bir zümrenin kontrolüne girmedi. Nüfuz ettirmedi. Herkese eşit davrandı. Öğretmenler çok zor ve çok önemli bir iş yapıyorlar derdi. Nezaketen de olsa herkesi dinledi. Muhtemelen de bu davranışları sonunu getirdi. Dinlemesi gerekenleri karıştırdı muhtemelen. Hayırlısı olsun Sayın Müdürüm. Seni sevmiştik biz.

Müdür

16 Mayıs 2019 Perşembe 01:35

Müdürü çıldırtmışlar demek ki. Adamı cinnet geçirecek hale sokarsanız olacağı buydu.

Mağdure

16 Mayıs 2019 Perşembe 01:33

Ne adammış ya? Bir haftadır gündemi işgal ediyor. Muhalefete tavsiyem, değerlendirin bu adamı. Sonra adam yok diye ağlamayın.

Gerekçesiz

16 Mayıs 2019 Perşembe 01:23

İyi de kardeşim bu adam AKP'li bir bürokrat değil mi? Yaka paça görevden alıyorsunuz? Demek ki mesele görevden azletmeye gerekçe bulmakmış. Bir gerekçenin olduğundan değil de sanki bir gerekçe uydurulmuş. İyice şaşırdı bunlar artık.

Sessiz Çoğunluk

16 Mayıs 2019 Perşembe 01:11

MEM'e çöreklenmiş mutlu bir azınlık için şaibeli, şüpheli ve kamu vicdanını kanatan görevden alma belki iyi bir haberdir. Ancak bu mutlu azınlık şunu bilsin, sessiz çoğunluk olarak bizler herşeyin farkındayız, bu görevden alma yanlıştır ve kalben buğz ediyoruz.

eski sdu öğrencisi

16 Mayıs 2019 Perşembe 01:04

öncelikle bu olay nedir ne değildir bilmem.Ahmet yıldırım hocamızı üniversite tanıdım. gerçekten adam gibi adamdır kendisi. çalışmayı seven çalışmak için çaba gösterenlerinde elinden tutan birisiydi. sizlerin milletvekiliyle olayları neydi de tartıştılar diye sorgulamanız gerekirken. milletin seçmiş olduğu vekile birşeyler demiş diye suçluyorsunuz.. belki sizleri savundu belki sizlerin hakkı yenmesin istedi. belki de tam tersi ama önce bunu sorgulayın..

Kurt

16 Mayıs 2019 Perşembe 00:59

Bir kurt giderken arkasından 40 tane köpek havlar, havlamıyorsa o kurt, kurt değildir. Nokta...

Mustafa Aktar

16 Mayıs 2019 Perşembe 00:54

Kurt kuzuyu yemeye karar vermiş. Gerekçe de kurgulanmış. Gerisi kamuoyunu ikna etmeye kalmış. Geç kardeşim bunları..

Nuri Engin

16 Mayıs 2019 Perşembe 00:51

Haberin içeriğinde bir detay verilmiyor ancak benim anladığım kadarıyla burnuma bir kumpas kokusu geliyor. Fakat acı olanı, adam bulma sorunu yaşadığımız bu süreçte bedavaya bu adamı harcadığımızdır. Yazık, ne yazık ki çok yazık.

hicabi

16 Mayıs 2019 Perşembe 00:34

ısparta belediye başkanı tayip erdoğan mı devamlı onun posterini görüyoruz belediyede ...acaba ..

Emekli öğretmen

15 Mayıs 2019 Çarşamba 23:16

Len sen bir devlet memurusun, ne yapacaksın milletvekilinin arkasından, önünden konuşuyorsun. İşine bak, siyaset bu neyin nerden nasıl ve ne zaman olacağına akıl fikir ermez. Ne ise biraz daha tecrübe edinmişsindir inşallah. Boş ver, üniversite iyidir....

Barış

15 Mayıs 2019 Çarşamba 22:51

Görevden almayı siyaseten yapıyorsunuz.Devlet memuru değil mi bu arkadaş?Hani idari soruşturması?Bu arkadaş devlet görevi yaparken siyasi nitelemelerle küfürler ettiyse,657 ye göre işlem yapılması lazım değil mi?Bir daha idarecilik yapamaz şeklinde değerlendirme yapılması lazım.

Ttttt

15 Mayıs 2019 Çarşamba 21:23

Bu saatten sonra milli eğitime ortada durabilen tarafsız milliyetçi herkesin bu olur diyeceği birini getirin ki rahat edin. Sizin adamlardan birşey olmayacağı belli oldu vesselam...

hd

15 Mayıs 2019 Çarşamba 19:03

Müdür amir siyasi lerle gelip gidiyorsa o idareden hayır gelmez, torpil adaletsizlik yolu açılır..aslolan liyakat ama nerede..

Bilemiyorum

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:52

Skandal olan Ahmet Yıldırımın yazdığı şeyler mi yoksa böyle şeyler yazdı diye görevden alınması mı

Doğal

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:27

Vekile yanlış yapan hakaret eden karşılığını görür tabi doğal

Faruk

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:22

Müdürliğün ağırlığını kaldıramayacak insanları getirmeyin oraya ya, bu giden kişi zihniyetinde olanlar hala vardır orada bakalım onlara ne olacak? Ya işte müdür bey ne oldum dememeli ne olacağım demeli

Kamile Türkmen

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:16

Müdürlükteki tüm personelin yeri değiştirilmeli, çocuğumun mağduriyeti için müdürlüğe gittim, müdür yardımcısı dövecek gibi azarladı beni. Allah bu yediğiniz kul hakkının hesabını bu dünyada sorsun inşallah.

Tolga

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:10

Gökmen Abi yakışır bu göreve.

Severek

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:05

Baltayı taşa vurmuş, siyasetle gelen siyasetle gider

Beli

15 Mayıs 2019 Çarşamba 18:03

Recep Beyin yaptığı en güzel icraatlardan biri,

halk

15 Mayıs 2019 Çarşamba 17:51

Keşke sebep olan vekilleri de söyleseniz de şeffaf haberciliğiniz ortaya çıksa...

kul

15 Mayıs 2019 Çarşamba 17:50

Hocanın özel yazışmalarını sızdıran gün gelir vekilin yazışmalarını da sızdırır, vekiller dikkat etsin.

Muallim

15 Mayıs 2019 Çarşamba 17:37

Müdürlükler paylaşılamamis,o da küfür etmiştir,e ne olmuş,vekiller de ediyor,belki müdürler de etmiştir,her zaman n gemisinin istediği rüzgar edemez,şimdi bunlara kızıp ...

Doğruluktan şaşma

15 Mayıs 2019 Çarşamba 17:32

Ne ekersen onu biçersin, ne oldum değil de ne olacağım demeli Ahmet efendi.. Sen kendini bişey sandın hiçbir şey olmadığını anladın değil mi? Dava bilincinde olan insanların bu makamlara getirilmesi gerekmektedir, yoksa biri gider biri gelir hep aynı yerde dolaşır dururuz..

Haşim

15 Mayıs 2019 Çarşamba 17:06

Liyakatsiz,yalaka insanlar koltuğa oturursa vekile de küfreder Cumhurbaşkanına da. Bu Yıldırım bey de akrep gibi başkalarını soktu soktu, sokacak kimseyi bulamayınca kendini soktu.

Adam

15 Mayıs 2019 Çarşamba 17:05

Güle güle sana

Ispartalı