visitor analyticsvisitor analytics

GÖREVDEN ALINIYOR MU?

GÖREVDEN ALINIYOR MU?
23 Mayıs 2014 Cuma 17:15

SGK İl müdürü olarak yaklaşık 2 yıldır görev yapan Mehmet Bayram'ın görevden alınacağı gündeme bomba gibi düştü.

Uzun bir süredir görevden alınacağı konuşulan ve bir süre önce yerel basında görevden alındığı yönünde yapılan haberlerle gündemde olan SGK müdürünün bugün yarın alınacağı öğrenildi.

Bomba 32 muhabirinin konuyla ilgili araştırmaları sonucu kulislerden alınan bilgiler olayı doğrular nitelikte.

Bugün yarın alınacağı öğrenilen Mehmet Bayramın yerine gelecek ismin bile belirlendiği öğrenildi.

ISPARTADA OLAN BİTENİ ÖNCE BOMBA 32 YAZAR

KIRKLARELİ ÇALIŞANLARI
29 Mayıs 2014 Perşembe 11:25

İNŞALLAH TEKRAR KIRKLARELİ NE GELİR BÖYLE BÜROKRATLARIN DEĞERİ BİLİNMELİ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHTİYAR GÜLERYÜZ
24 Mayıs 2014 Cumartesi 12:10

ÇOK AMA ÇOK HAYIRLI OLMUŞ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğirdirli
23 Mayıs 2014 Cuma 17:05

Haberi okudum çok üzüldüm .Ben de birşeyler yazma gereği duydum. Başarılı insanlar neden görevden alınır ki? Yoksa birilerinin menfaatinemi dokundu?....Bizzat kendisine ziyaretlerim oldu. Allah var çok iyi karşılandım. Müdürümün işine ve insanlara olan bakış açısı beni çok etkiledi. Meğer böyle müdürlerde varmış dedim . İlçemize yamış olduğu hizmetler hiçte azımsanacak gibi değil. İlçemizdeki merkez müdürlüğü eskiden sadece bir tabeladan ibaretti yani sağlıklı hizmet alamıyorduk. Ya şimdi beş yıldızlı bir merkez müdürlüğümüz var .kimin sayesinde Mehmet Bayramın sayesinde....Hizmet ayağımıza geldi. Saygıdeğer müdürüm arkanızdayız.Allah yar ve yardımcınız olsun....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatanını seven
23 Mayıs 2014 Cuma 16:31

Adeta müdürümüzün gitmesi için dua eder bir haliniz var ey bomba 32 yazacak doğru haberiniz yok mu? Meye veren ağacı niye taşlıyorsunuz? Takdir etmek çok mu zor?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

türkiyeli
23 Mayıs 2014 Cuma 16:22

Ey Ispartalılar ; bu müdür giderse görüp göreceğinizen değerli ve tek müdür olacak.... Ne duruyorsunuz engel olun...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf
23 Mayıs 2014 Cuma 16:16

bomba 32 senin derdin ne bi türlü anlayamadım.MEHMET BAYRAMIN gitmesi ISPARTA SGK nın bitmesi demek!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALAKALAR SİZİ.
23 Mayıs 2014 Cuma 15:41

NERDE YALAKA VAR OLUMLU YAZI YAZMIŞ.BU ADAM İNSAN BİLE DEĞİL.MEHMET BAYRAM SANA ALLAH BİDAHA BÖYLE MAKAMLAR NASİP ETMESİN.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

labor
23 Mayıs 2014 Cuma 15:17

Siz tarafsız gazetecimisiniz yoksa kendini bilmez birilerinin uşağı mı. .Bu memlekete hizmet için çalışan dürüst insanı savunacagınıza hiçbir iş üretmeyen görevi yalakalik olan insanlarimi savunacaksınız.Biraz elinizi vicdaniniza koyun asılsız haberler yayınlayıp insanların kafasını karıştırmayın. ....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

inanmıyorum
23 Mayıs 2014 Cuma 15:15

Gidiyor diye sevinenlerin hevesikursağında kalacak herhalde. Böyle çalışkan, dürüst bir bürokrat herhalde gitse gitse daha yüksek bir mevkiye gider....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

32
23 Mayıs 2014 Cuma 14:57

Hizmet anlayışı süper olan, insana insanca yaklaşan müdürümüz giderse çok üzülürüz. Zaten bu habere inanmadım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir 32
23 Mayıs 2014 Cuma 14:45

asılsız haberleri yapmayı bırakın da siz yapılan icraatlara bakın önce.. son iki yıldaki değişimi inkar edenlerin şu an vicdanı rahat mı acaba sorarım !! yalan haberlerle gazetenizden soğuttunuz bu da ayrı bir başarı tabi bomba32 bu yorumu da yayınlarsınız inşallah

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta gülü
23 Mayıs 2014 Cuma 14:38

bizim ülkemizde çalışanın ayağına hep çelme takılır. bu ilde yayınlanacak başka haber yokmu anlayamadım. asılsız bir sürü haberlerle gündemi değiştiriyorsunuz. çalışmayan hiç bir işe yaramayan müdürler yerlerinde yıllarca kalır. niye hiç düşündünüzmü, oturur masasına kimseye karışmaz birileri ne derse onu yaparda ondan ama sgk il müdürü mehmet bayram gerçekten çok iş yaptı ilçelerdeki çalışanlarına değer veren tek müdür ilçelerdeki sgm leri gidin bir görün yorumu size kalmış. ayıptır. ayıp.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

senirkentli
23 Mayıs 2014 Cuma 14:35

Gecesini gündüzüne katarak çalışan bu müdürü tebrik etmemek mümkün mü? Biz şahidiz ilçemize açmış olduğu merkez müdürlüğü ile hizmeti ayağımıza getirdi.Daha ne yapsın. Çok üzgünüm inşallah yalan haberdir....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalılar
23 Mayıs 2014 Cuma 14:07

Mehmet Bayramdan niye bu kadar rahatsız olduğunuzu anlamış değilim.Kurumun eski hali neydi öyle.Çalışan ve başarılı olan bir müdür durup dururken niye görevinden alınsın anlayamadık. Tüm ıspartalılar çok memnundur. Ayrıca yapılan anketlerde memnuniyet düzeyi %90 ların üzerindedir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
23 Mayıs 2014 Cuma 13:33

Haber yaptınız anladık neden olumlu yorumları yayınlamıyorsunuz? Tarafsızsanız hepsini yayınlayın görelim.Mehmet Bayram yaptığı hizmetlerle gönüllere taht kurdu..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İspartalı
23 Mayıs 2014 Cuma 13:19

Memleketimize en iyi hizmeti getiren tek müdür....kurumun eski halini unuttunuz galiba.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla