visitor analyticsvisitor analytics

GÖREVDEN ALINDI

GÖREVDEN ALINDI
03 Ağustos 2014 Pazar 11:54

GÖREVDEN ALINDI

ISPARTA Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Mehmet Albayrak görevden alındı. Albayrak'ın yerine şuan ise bir atama yapılmadı

Hatırlanacağı gibi geçtiğimiz ay toplanan İl Koordinasyon Toplantısı'nda Albayrak, bir konu hakkında taleple bulunmuş, bunun üzerine Vali Vahdettin Özkan'dan tepki almıştı. 

NUSI REVANDAN ADIL OLUN ! CÜNKÜ O MÜSLÜMAN DEGILDI !

VATANDAS
05 Ağustos 2014 Salı 01:42

GÖNENDE HÜNNAP MEYVELERI COKTAN YETISIRKEN ; ILK HÜNNAP FIDANINI GÖNENE DIKIYORUM DIYE TÖREN YAPAN SAYIN VALI O TOPLANTIDA SAYIN MÜDÜRDEN ROL CALMISTIR , OLAYA BEN SENDEN DAHA VAKIFIM VE HALKLA IC ICEYIM MESAJI VERMEK ICIN ! ISPARTALI YERMI BUNU ? SORMAZLARMI SAYIN VALI VAKIFSIN O ZAMAN NICIN CÖZMÜYORSUN DIYE ? VEKILDE BU GÜN OSB YI BÜYÜTEMIYORUZ DERKEN ! VEKILIN VE VALININ CÖZEMEDIGI ISIN SUCUNU MUDÜRE YIKMAK REVAMI ! ADIL OLUN ADIL ! HA SAKIN PARELEL MARALEL DEMEYIN! SU SAATTEN SONRA YEMEYIZ!

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fes başıma fes başma püskülün ben olayım..

Bilmiyorsunuz!!!
04 Ağustos 2014 Pazartesi 12:23

Ya kardeşim adamın ekmeğiyle oynamayın, diktatörlük yapıyorsunuz falan fıstık demişsiniz ya, haberin ayrıntılarını bulun internetten sonra yorum yazın. Mesela google amcaya Vali Özkan'dan müdüre fırça diye yazın o gün yaşananlar çıkıyor karşınıza. Isparta'ya hizmet etmeye gelen müdür ilgi alanına ilişkin herşeyi bilmek zorundadır. Bi bakın Vali neden fırça atmış. Sonra gelin burada adamın gidişine ilişkin yorumda bulunun (Nokta büyük de)

5 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

istek

istekçi
03 Ağustos 2014 Pazar 22:38

İnşallah sağlıktaki yöneticilere de sayın Valim fırça atar. Kimse gönderemiyor.belki sayın valim gönderir.

6 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yat yat uyu

bilim
03 Ağustos 2014 Pazar 15:06

Adi uzerindeki mudur talepte bulunmayip ne yapacak, kardesim rahatini bozma niye talepte bukunuyorsun yat yat uyu

37 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne günlere kaldık

vatandas
03 Ağustos 2014 Pazar 12:59

insanların ekmeğiyle onuruyla oynamak bu kadar basitmi?talepte bulunan gidecekmi görevden?hani adalet?hani demokrasi?bunun adı diktatörlük olur olsa olsa...

39 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAHKEME KADIYE MÜLK DEGILDIR !

VATANDAS
03 Ağustos 2014 Pazar 12:29

SUCU BUMUYMUS ! VALIDEN TALEBTE BULUNMAK ! NIYE TALEPTE BULUNULAN KISININ RAHATIMI BOZULMUS ! KENDISI ICINMI TALEPTE BULUNMUS BU SAHIS ! BIRILERININ EKMEGIYLE OYNAMAKTAN VE EHIL OLMIYAN INSANLARIDA BIR YERLERE GETIRMEKTEN ALLAHA SIGININ EY YETKILILER !

39 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla