visitor analyticsvisitor analytics

GÖREV DEN ALINDI

GÖREV DEN ALINDI
05 Aralık 2014 Cuma 10:17

GÖREV DEN ALINDI

Bomba 32 haber merkezine ulaşan   bilgilere göre bakanlık İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Kılıç'ın görevden aldı.


Geçtiğimiz haftalarda il kültür müdürlüğünün bastırmış olduğu Isparta ve Çevresindeki Türbe ve Ziyaret Yerleri’ kitabın 230.sayfasında bulunan bira kutulu resimle gündeme bomba gibi düşen Isparta İl Kültür Müdürü Abdullah Kılıç bugün resmi gazetede yayımlanan atama kararlarına göre görevden alındı.

 

İŞTE O KARAR..

 

Kültür ve Turizm Bakanlığından: Karar Sayısı :2014/1146

 

1. Isparta İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah KILIÇ'ın,başka bir göreve atanmak üzere bu görevinden alınması, 2451 sayılı Kanunun 2 nci maddesi gereğince uygun görülmüştür.

 

2. Bu Kararı Kültür ve Turizm Bakanı yürütür.

güreşmi

kokarmı
08 Aralık 2014 Pazartesi 12:38

evet asıl menşei ULUBORLUDUR SAYIN KOKAR'ın. gitsin şenliklerde kiraz festivalinde güleşsin belki orada kazanır.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geliyor

deli tufan
06 Aralık 2014 Cumartesi 13:14

şakir aksöz geliyor bakın görün çiziyorum altını hemşerim

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜDÜRÜ

kültür
06 Aralık 2014 Cumartesi 00:11

Tağfik bu kuruma da müdür olmaya talip olmuş... Biliyorsunuz Okul müdürü oldum diye daha o okulun müdürü okulda görevde iken okula ziyarette bulunup ben geliyorum mesajları vermişti. Bir ara Gençlik Spor İl Müdürü olacağım dedi olmadı. Şimdide Kültür Müdürlüğüne talip olmuş TAĞĞĞFİK KOKAR. yenilen pehlivan güreşmeye yenilgiye doymazmış ne diyelim MADE İN ULUBORLU.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAL. KA

t.s
05 Aralık 2014 Cuma 23:41

SELAMİ OLMADAN ASLA GİTMEM DEMİŞTİR.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hoca

hoca
05 Aralık 2014 Cuma 20:46

sıradan bile olmayan birini yıllarca kültür müdürü olarak görmek ne kadar üzücüydü....yerinde karar...inşallah boş zamanında oturur okurda kültürünü artırır...

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yılbaşına Burdur Milli Eğitim Dağılacak

Burudr Milli Eğitim geliyor
05 Aralık 2014 Cuma 20:24

Isparta Milli Eğitim başına Burdur Milli Eğitim Müdür Yardımcısı geliyor. İsmini de öğreneceğiz, takipliyoruz. Galiba Uluborluda da görev yapmış.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

6 KİŞİ GİDİYOR

MEM BOŞALTILACAK
05 Aralık 2014 Cuma 20:21

Milli Eğitim Müdürleri 55 ilde değişiyor. Yardımcı ve şube müdürü atamaları onay bekliyor. vekaleten Isparta MEM'de bulunan 6 kişi kadrolu oldukları kurumlara gidiyor. Antalyada şur'a için toplanırken yandaki otel salonlarında kulisler vardı. Haberleri Burdurlu vekil ÖZÇELİKTEN aldılar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİ MÜDÜR GELİYOR

NEJAT
05 Aralık 2014 Cuma 20:16

eSKİ kÜLTÜR mÜDÜRÜ ORUÇ'UN DAMADI romen açılımı mucidi SUAT KOLUKIRIK.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP

ZADE!!!
05 Aralık 2014 Cuma 18:03

BAKALIM MARDİNLİ OLAN KİM OTURACAK YERİNE AKPLİ VEKİLLER ISPARTADA ADAM YOKMUŞ GİBİ MARDİNLİ ADIYAMANLI İTHAL MÜDÜRLER BULUYORLAR

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

barış
05 Aralık 2014 Cuma 17:08

birisi kültürsüz kültür müdürü mü demişti kendisine ben öyle hatırlıyorum :)

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanki belli

kim gelecek
05 Aralık 2014 Cuma 16:50

duyumlarımız yerine sayın Şakir Aksoy'un geleceği yönünde. bakalım göreceğiz.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜDÜR TOTO

AK PARTİLİ
05 Aralık 2014 Cuma 16:14

Bakalım yerine kim gelecek. Bizim tek isteğimiz, akıllı,becerikli,davasına bağlı ve Ispatanın evladı olsun.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

abdurrahman aktaş
05 Aralık 2014 Cuma 16:13

Yaptığı hizmetlerle ISPARTA ya hizmet etmiş bir müdürümüz gidiyor. Her gelen onun kadar çalışsa yeter. TEŞEKKÜRLER

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

önemsiz bir değişiklik

kerim
05 Aralık 2014 Cuma 16:06

bari icraat yapacaksan son üç yılda dibe vuran Isparta sağlık yönetimi için profesyonel Ispartalı olan memleket sevdalılarını sağlık ve halk sağlık müdürlüğüne getirin ki şapka çıkartalım.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

teprikler

yılmaz arkeolog
05 Aralık 2014 Cuma 15:51

çok çok geç kalınmış bir karar. fevkalede isabetli bir karar bakandan allah razı olsun...

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni müdür

yeni müdür
05 Aralık 2014 Cuma 14:19

Isparta Kamuoyu yeni Kültür Turizm müdürü olarak Fevzi Özdemir'i istiyor

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sevindim

Berrin
05 Aralık 2014 Cuma 13:08

Cok şükür bin şükür :) cok sevındim cok hiç yakışmıyordu umarım yerine gercekten kültüre destek veren anlayan blr şahsiyet gelir

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

milli egitim

milii egitim
05 Aralık 2014 Cuma 12:36

milli egitim mudurununde alinmasini 4 gözle bekliyoruz

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsabet oldu

John
05 Aralık 2014 Cuma 12:21

Ispartadaki Kültürün ve Turizmin gelişmesinin önünde duran bir Müdürdü. Çok doğru bir karar alınmış tebrik ederim.

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dik Duranlar Gidiyor

Ispartalı
05 Aralık 2014 Cuma 11:43

Siyaset dik duran adam istemiyor.Yerine Ak parili olmayan yolda buldukları biri gelecektir.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla