visitor analyticsvisitor analytics

GÖREV DEĞİŞİMİ...

GÖREV DEĞİŞİMİ...
18 Haziran 2014 Çarşamba 16:56

SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu,Prof. Dr. Talip Türcan'ı Rektör Yardımcılığına atadı. Cemaatin gözdesi Rektör Yardımcısı Prof.Dr. Mehmet Numan TAMER ise görevden alındı.

İŞTE O RESMİ YAZI

Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Talip Türcan, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 13/a maddesi uyarınca 17/06/2014 tarihinden itibaren Üniversitemiz Rektör Yardımcısı olarak atanmıştır. 

AH NUMAN HOCA AH
19 Haziran 2014 Perşembe 15:05

ALMA MAZLUMUN AHINI CIKAR AHESTE AHESTE CEVİRDİĞİNİZ DOLAPLAR Bİ İŞE YARAMADI ALDIĞINIZ ADAMLARI DA HAŞHAŞİLERİ CIKARSINLAR DA BİR GÖRÜN HAKKI OLDUĞU HALDE ALINMAYAN İNSANLARIN HAKKINI VALLAHİ BİLLAHİ ÖDEYEMESSİNİZ BEYNİNİZİN ORTASINDA MIH GİBİ CAKILDI KALDI HELALLEEMİYECEKSİNİZ UTANC İCERİSİNDE YAŞAYACAKSINIZ YEDİĞİNİZ HURMALAR TIRMALAMAYA BAŞLADI

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TATAR
19 Haziran 2014 Perşembe 09:24

ATİLLA TANYOLAÇ SEN HIRLIBİRİMİYDİN SANKİ SENDE AZ SALTANAT SÜRMEDİN ZAMANINDA HELE O İŞCİLERİNİN HAKKINI NASIL VERCEKSİN ADAMLARI CMRTESİ DEMEDİN PAZAR DEMEDİN KÖLE MUAMELESİ YAPTIN ŞİMDİ GELMİŞ ADAM TAŞLIYO ÖNCE GİT ADAMLARINLA HELALLAŞ AT ÇİFTLİĞİ KURYORUM DİYE

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

eksik
18 Haziran 2014 Çarşamba 20:51

Numan alınırsa 1 saniye durmam diyen Cengizden neden ses çıkmıyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boy farkı
18 Haziran 2014 Çarşamba 16:11

Sadece boy farkı var....!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

attila tanyolac
18 Haziran 2014 Çarşamba 12:23

Kimin eli kimin cebinde..Rüzgar nereden eserse ona göre pozisyon alanlara tek bir soru sormak gerekir...Size baba değen evlatlarınıza verecek cevabınız var mı? Şimdi paralel yapıdan kurtulmaya çalışan lümpen yarın başbakan paralel yapıyla çember olursa ne yapacak diye merak etmeyin,çember olun ,çember olun diye bağıracaktır..!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Algı Muamması
18 Haziran 2014 Çarşamba 11:27

17 Aralık öncesi - Cemaat. 17 Aralık sonrası- Paralel

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYNI
18 Haziran 2014 Çarşamba 10:53

AYNI TAS AYNI HAMAM....!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhhh
18 Haziran 2014 Çarşamba 10:45

numan artık sorarken paralel mi diye sorarsın.zamanında bizden mi diye sorardın ya gördün mü devran döndü pilin bitiverdi.bizden mi numan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FARKI NE
18 Haziran 2014 Çarşamba 10:22

Buda paralelci ki...!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

erzurumlu
18 Haziran 2014 Çarşamba 10:21

Çok iyi oldu ama geç oldu. Numan hoca o kadar kişinin hakkını yedi ki artık hesabını nerde verir bilinmez. Cemaatin evlerinde kalmayanlara hayat hakkı tanımadı. Sanki onlar bu ülkenin evladı değilmiş gibi. Allaha kurban olayım daha beter olsunlar. Elbet birgün hak yerini bulacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OH OLMUŞ
18 Haziran 2014 Çarşamba 10:20

darısı Ziraatin başına....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vesselam
18 Haziran 2014 Çarşamba 01:29

Birileri hazmedemedi galiba :) kırk kere de kırk bin kere de paralelcilerin beteri deseler bu adam paralel olamaz. Bilen bilir, paralelci diyenler daha iyi bilir. Sırada ne var, İSİD ci olduğu mu, komik olmayin beyler...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Drl
18 Haziran 2014 Çarşamba 01:12

Talip hocanın hiç bir cemaatle işi veya ilişkisi olmaz. Kendisi ilim ve hukuk adamıdır. Son derece saygıdeğer bir kişidir. Allah yolunu açık etsin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

burokrat
18 Haziran 2014 Çarşamba 00:56

Paralelcinin birigitti daha beteri geldi. Hoca kimi kandırdığını sanıyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

takipçi
17 Haziran 2014 Salı 22:04

Ne değisecekki türcanın cemaatci oldugunu herkez biliyor.paraleller yine iş başında.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

T.Y
17 Haziran 2014 Salı 20:45

İlahiyatçı Rektör Yardımcısı, yakışır...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

antiananscı
17 Haziran 2014 Salı 18:48

Arkadaş Talip Hoca çokmu hırlı oda Numan hocanın kankasıydı, İbicioğlu tambir kukla!Seçimlere hazırlık yapıyo Allahbilir bu teklifi numan yapmıştşır.Birbirimizi yemeyelim yan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

oh olmuşşş
17 Haziran 2014 Salı 18:09

bu işler böyle numan efendi.bizdenmi diye sormaya devam et sen.allahın parmağı yokki.şimdi sen söyle sen kimlerdensin sen kimsin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEHMET
17 Haziran 2014 Salı 17:19

DAHA DÜNE KADAR SAYIN HOCADA BİR NUMARA ADAMLARIYDI SÖZDE BUGÜNKÜ PARELEL YAPININ AH O KOLTUK AH NE KADAR TATLI UNUTMASINKİ O KİŞİLERİN SAYESİNDE BUĞÜN REKTÖR OLDU SAYIN HOCA.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla