visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 23:48

GÖRDÜĞÜNÜZ YILANLARI SAKIN ÖLDÜRMEYİN

GÖRDÜĞÜNÜZ YILANLARI SAKIN ÖLDÜRMEYİN
16 Haziran 2017 Cuma 13:21

GÖRDÜĞÜNÜZ YILANLARI SAKIN ÖLDÜRMEYİN

Isparta'da son dönemlerde artan yılan görülme vakalarına karşı yetkililer, tabiatın dengesi için bu hayvanların öldürülmemesi gerektiğini söylüyor.

Son zamanlarda tarımsal bölgelerin yanı sıra Türkiye’nin birçok yerinde yılan görülme haberleri gündemi sık sık meşgul etmeye başladı. Isparta'dada artan vakalardan dolayı vatandaşları korku sararken, zaman zaman evlerin içine kadar giren yılanlardan dolayı gelen şikayetler de artış gösteriyor.Büyük panik yaşayan vatandaşların sakin kalarak durumu hemen ekiplere bildirmesi gerektiği belirtiliyor.

 "YAĞMURLARIN ÇOK OLMASI TABİATTA HAREKETLİLİK YARATIYOR"

Yetkililer, yılanların sağ olarak yakalanıp doğaya geri salınmasını gerektiğini söylüyor. Yılanların kesinlikle öldürülmemesi gerektiğini de ifade eden yetkililer: “Herhangi bir ısırık vakası olduğunda, hemen ısırılan yerin üst tarafı sıkıca bağlanıp en yakın sağlık kuruluşuna giderlerse iyi olur.Belgesellerde görülen aşırı zehirli bir yılan grubu yok ama yine de dikkat etmek gerekir. Zehirli olanlar da var, zehirsiz olanlar da var. Her yılan zehirli anlamına gelmemektedir. Son zamanlarda görülmesinin sebebi, yağmurların çok olması. Dolayısıyla havaları aniden sıcak olması, bu hayvanların dışarı çıkmasına sebebiyet veriyor.”

katl

zennafil
19 Haziran 2017 Pazartesi 03:56

ısırılma tehlikesini gördüğünüz anda gebertin gitsin. bir şey olmaz. çoluk çocuğun ölüm tehlikesinden iyidir.

6 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yılandan korkmak gerek.
18 Haziran 2017 Pazar 14:52

Fotoğrafta görülen yılan çok zehirli bir tür olan engerek yılanı olup, bir metre civarında boyu olur.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNŞAALLAH

ERDAL PARMAKSIZ
18 Haziran 2017 Pazar 06:28

" İNŞAALLAH " O SÖZLERİ SÖYLEYEN ÇOK SAYIN YETKİLİLERİN EVİNE DE GİRER O YILANLAR DA BİZDE NASIL DAVRANACAĞIMIZI UYGULAMALI OLARAK GÖRÜRÜZ.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla