visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:51

GÖNÜLLERİ FETHETMEYE DEVAM EDİYOR

GÖNÜLLERİ FETHETMEYE DEVAM EDİYOR
04 Temmuz 2017 Salı 00:41

GÖNÜLLERİ FETHETMEYE DEVAM EDİYOR

ISPARTA’da 3 dönemdir Belediye Başkanlığı görevinde bulunan ve halkın sevgisini kazanan Başkan Yusuf Ziya Günadın, asfalt sezonunun açılmasıyla birlikte gece gündüz çalışmaları yakından takip ediyor.Mahallelerde asfalt çalışmalarını yerinde inceleyen Başkan Günaydın bu arada vatandaşlarlada buluşmaya devam ediyor. Bu gece ise Bahçelievler Mahallesi’nde bulunan Emek Kırahathanesine gelen Başkan Günaydın kahvede bulunanları şaşırttı. Karşılarında Başkan Günaydın’ı gören vatandaşlar uzun süre sohbet ettiler.

 

belediyenin aslı görevi mejbur yapacak bırakın reklam yapmayı

ali
04 Temmuz 2017 Salı 18:36

ıspartaya 3 dönemdir hizmet getirecek işler halkın sürekli iş göreceği işler getirmedikten sonra gece gündüz çalışmasının bana ne faydası var hep göstermelik süs püs hizmetler bize süs püs hizmeti değil halkın sürekli hizmet göreceği işler lazım ende yaptıklarıda belediyenin aslı görevi mejbur yapacak yoksa ne işi var o koltukta

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yollar ve asfalt

tarafsız
04 Temmuz 2017 Salı 16:25

sayın baskan cunur mahallesi komple yoları bakım ve acıl asfalt beklıyor diğer yapılan hizmetlerinizin unutulmaması icin dikkate alınırsa herkes memnun olur başarılar

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aaaaaaah aaaaah ediyorlar !!!

o günlerin özlemiyle
04 Temmuz 2017 Salı 15:56

Haksiz hukuksuz belediyeden yardim paketi alanlar, belediyenin sirtindan ücretsiz ulasim karti alanlar, belediyeden baskasinin isten attirmak pahasina torpille belediyeye ise girenler, oruc tutmadigi ve düskün olmadigi halde iftar cadirindan beslenenler Aaaaaaaah Aaaaah diyorlar hala o günlerin özlemiyle! Ve yzg beyefendiden nefret ediyorlar o günlerde belediyeden otlananlar!!!!

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

büyük başkan

vatandaş
04 Temmuz 2017 Salı 15:27

halkn başakanı helal olsun sana çocukla çocuk büyükle büyük olan nadir siyasitçilerden nerde görsek ışıklarda sokaklarda hep güleryüzlü hep sevecen herkes daha iyisini ister ama yapılanıda inkar edilmemesi lazım yapılan otoparklar hangi büyükşehirlerde var yapılan parklar altyapı asfalt hep bir koşturmaca içinde ve unutulmamalı ki mualif bir belediye başkanı ama ikdidar belediyelerinden daha çok çalışkan daha azimli genel seçimlerde koca reisle yerel seçimlerde yusuf başkanla devam yola devam

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAŞLAMA HAREKETI

SELİM GÖRGÜN
04 Temmuz 2017 Salı 15:16

MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAM

SELİM GÖRGÜN
04 Temmuz 2017 Salı 15:14

ADAMSIN BAŞKAN

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

dumrul
04 Temmuz 2017 Salı 14:47

başkana teşekkürler yaptıklarını begenmiyenlerese başka illere baksınveya kendi destekledikleri başkanların zamanında yapılanlara baksın

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandass

ALİ
04 Temmuz 2017 Salı 14:17

TABİ BATIK BELEDIYEYI DUZLUGE CIKARDI DIYE MI HERKESIN SIKINTISI AKP Lİ BAŞKANIN MEMLEKETIN MALLARINI FABRIKALARINI SATIP ONA BUNA PEŞKEŞ ÇEKMESİ BELEDIYEYI TIRILYONLARCA ZARARA UGRATMASIMI DAHA IYI GELDI SIZLERE.HA BIRDE HUKUMET HERSEYDEN MAHRUM BIRAKACAK ISPARTAYA BIRTANE YATIRIM YAPMAYACAK ÇEVRE ILLERE YAGDIRACAK SONRA NIYE FABRIKA YOK OLMAZ TABİ BEYLER

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

04 Temmuz 2017 Salı 14:10

Yeni otogar projesi boş bir proje çok yanlış yere yapılacak eğer yapılırsa. 10 seneye kalmaz tekrar şehrin içinde kalacak.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

04 Temmuz 2017 Salı 14:09

başkan unutulmayacak hizmetler yapmadı maalesef Isparta'ya, görev yaptığı 3 dönemde icraatları ortada

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEDEN YAYINLAMIYORSUNUZ ELEŞTİRİMİZİ..!

hakan
04 Temmuz 2017 Salı 12:55

Belediye başkanının kızının gönül kahvesi diye barida otelin karşısına açtığı işyerinin kaldırımına Isparta yazılı renkli sokak lambalarını döşediğini ve sadece kızının işyerinin bulunduğu kaldırım da bu sokak lambalarının olması çok manidar ve taraflı olduğu görünmektedir.Benim vergimle yapılan sokak lambalarını tüm kaldırıma koy,kızının vatandaştan ne üstünlüğü varda sadece onun dükanının önüne koyuyorsun..UYAN EY HALKIM UYAN...TEPKİNİ GÖSTER...

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

admin

ahmet
04 Temmuz 2017 Salı 12:07

admin neden yorumumu yayınlamıyorsunbu yaptıgın hiç etik degilişine geleni yayınla işine gelmeyeni yayınlama

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asıl hizmeti şehir dısına çıkıp orlara bakın
04 Temmuz 2017 Salı 11:16

Acaba neyini unutamıycak saaat kulesinemi bisiklet yolunamı heykellenimi gökgubbesinemi müzesinemi gece gunduz çalışıyorda noluyo ıspartaya 3 dönemdir ne kazandırdı belediyeye para kazandıracak ısparta halkına iş güç sahibi yapacak sürekli ısparta halkının hizmet göreceği bir iş yaptımı heykellerle saat kuleleriyle müzeyle bisiklet yoluylamı hizmet görecek ısparta

15 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandas
04 Temmuz 2017 Salı 11:15

Bu adam ne yaptı da bu kadar poh poh oluyorsunuz tek yaptığı sadece imar aşmak imardan yararlanmak otogar meselesinde şehir içinden alıp şehir içine koymak Isparta Bunun acısını 23 sene sonra çekecek sonra asfalt konusuna gelince belediye olarak Mecbur yapacak Mahalle denetimleri yok Pide ve ekmek fırınlarının Bacaları su filtre Bacaları yoktur yer is kurum otogar şehir içinden alınıp şehir içine yapılanıyor Isparta olarak Bunun Acısı üç seneye kadar zorluklarını görecektir

16 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Büyükşehir!!!!

Halktan Biri
04 Temmuz 2017 Salı 10:41

Sayın Başkan, yaz döneminde asfaltlama çalışmalarını birebir kontrol ediyor iken, geçtiğimiz kış zorlu şartlarda, yollar kapalı iken neden acaba karla mücadele çalıştırılmadı ve Isparta halkı zor durumda bırakıldı. Gelecek dönem başkanlığı biraz zor sanki.

13 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
04 Temmuz 2017 Salı 09:36

Adamdır adam YZG

8 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Büyükşehir

Başkan Yrd.
04 Temmuz 2017 Salı 09:18

Bir insan ancak bu kadar pohpohlanır .Isparata da şehircilik anlamında onca sorun varken tek konumuz asfalt mı ?

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ggg
04 Temmuz 2017 Salı 09:14

Görevi... tabiki yapacak!siz anne çocuğunu emziriyor diye ödüllendiriyor musunuz?

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

unutulmaz
04 Temmuz 2017 Salı 09:06

Unutulmaz yaptıkları, akrabalarıyla birlikte yaptığı hizmetler unutulmaz.

17 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla