visitor analyticsvisitor analytics

GÖNÜLLER BİR YÜREKLER BİR

GÖNÜLLER BİR YÜREKLER BİR
18 Şubat 2015 Çarşamba 16:26

AK PARTİ'DE Milletvekili aday adaylıklarını açıklayan isimler sürekli bir arada birlik ve beraberlik mesajı veriyorlar. Aslında hepsinde 7 Haziran seçimlerine Milletvekili Adayı olabilmek için büyük bir yarış halinde ama AK Parti'de istenilen ve özlenilen bir tablo göze çarpıyor.

AK Parti'den Milletvekili Aday Adaylığını açıklayan Dr. Pınar Taner Topsakal'a bugün basın toplantısı sonrasında diğer aday adayı Emin Korkmaz çiçek vererek tebrik etti. Bir diğer güzel fotoğraf karesi ise Dr. Elif Adanır ile Psikolog Şule Tola'dan geldi. Katıldıkları seminerde birlikte fotoğraf çektiren adaylar sosyal paylaşım sitesinde paylaştı. 

klavye öyle olmaz böyle olur.

qwerty
20 Şubat 2015 Cuma 11:00

bunlara müdürlük verin diyen kişi çok acizsin. Siyasetten hiçbirşey anlamıyorsun. İnsanlar kadın başına cesaret edip aday olmuşlar.Sen müdürlükten bahsediyorsun.Dervişin fikri neyse zikride oymuş.Sen otur berberliğine devam et. Kendin olsa müdürlük isterdin başkalarını da böyle sanma. Klavyeden işkembe-i kübradan sallamak kolay. Git sende aday ol.Beğenmiyorsan doğrusunu göstermek için sen de aday ol.Olamazsın çünki ancak klavye delikanlılığı yapabilrsin.İcraat 0. Acizliğinle kal emi.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatırım

heheh yatırım
19 Şubat 2015 Perşembe 16:26

bunlar adaya olamayacağı kesin olanların cenesi..Aday oldumya bana bır muudurluk verin

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuru ya kulum:)

mehmet tunçbılek
19 Şubat 2015 Perşembe 11:42

Turkıye'yı avurpadan ve amerıkadan daha ıyı bır refah ve teknolojı sevıyesıne çıkaracak ınsanlar mı bunlar?? komık olmayın be! hepsının tek derdı rant ve para! hızmetmış:)))

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

2 yüzlü

emin mi
19 Şubat 2015 Perşembe 01:51

bu nedir böyle bildiğin riyakarlık.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

niyet

iyi
19 Şubat 2015 Perşembe 00:35

pınar hanım Allah sizi nazardan korusun. çok iyi niyetli gözüküyosun.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam gibi adam

mustafa
18 Şubat 2015 Çarşamba 20:57

Emin bey teşkilattan geldiğini partinin tozuyla yugruldugunu partinin özünü benimsediğini göstermiş. İnşallah genel merkez de kendi içinden gelen ıspartayi ilk defa gerçekten temsil edecek bu güzel insanı farketmesi temennisiyle.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla