visitor analyticsvisitor analytics

GÖNEN'E HİZMET ATAĞI

GÖNEN'E HİZMET ATAĞI
18 Aralık 2015 Cuma 11:59

Isparta'nın Gönen ilçesinde hizmet atağı sürüyor.

 Yeni Hükümet Konağı yapım çalışmaları başladı. Yapılacak olan hükümet konağının harfiyat çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Ayrıca ilçeye kapalı sistemli halı saha yapımı tüm hızıyla devam ediyor. Halı sahanın demir aksamı tamamlandı. Etrafına tel örgüleri çekildi. Soyunma ve malzeme odaları yerlerine yerleştirildi. Üzeri branda ile kapanmak üzere çalışmalara ara vermeden devam edilecek.

Belediye Başkanı Ahmet Doğan ise hizmet serüveninin devam edeceğini belirterek, yapılması gereken her hizmette elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz dedi.

her iş yarım

olmaz böyleee
20 Aralık 2015 Pazar 13:52

inşallah 5 km lik yunus emre türbesinin yolu bir an önce biter.zira 6 ay oldu

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet

gençlik
20 Aralık 2015 Pazar 13:50

bazı arkadaşlar bindiği son model otobüslerin ve o otobüslerin üzerinde gittiği hiçbir ilçe girişinde olmayan sıcak asfalt yolun kepçesinden çöp arabasına makam arabasından hizmet araçlarına kamyonundan itfaiyesine biçerdöverine kadar hepsinin bir MHP döneminde alındığı unutmasınlar

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

maaş

işçi
20 Aralık 2015 Pazar 13:48

keşke bu hizmetlerde önce bu hizmetlerin birer emekçisi olan işçilerin de geriye dönük 8 aydır maaşlarının yatmadığı da haber yapılsa..

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın başkanın çalışmaları taktire şayan.

Naci TATOĞLU
19 Aralık 2015 Cumartesi 18:08

Gönen belediye başkanımıza defalarca uğramamız icap eden konularda hiçbir zaman savsaklamadı bilhassa yardımcı oldu. Gönen için hatta Isparta için hiçbir şey esirgemeyeceğini biliyoruz. ALLAH yardımcısı olsun.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iktidarın farkı

vatandaş
18 Aralık 2015 Cuma 13:26

5 yıldır çivi çakılmayan memlekete 2 yıldır hizmet akıyor.mualefet belediyesiyle iktidar belediyesinin farkı.hizmetlerin devamı dileğiyle.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla