visitor analyticsvisitor analytics

GÖLCÜK GÖLÜ PATLAR MI? YOKSA PATLAMAZ MI?

GÖLCÜK GÖLÜ PATLAR MI? YOKSA PATLAMAZ MI?
12 Haziran 2017 Pazartesi 02:50

GÖLCÜK GÖLÜ PATLAR MI? YOKSA PATLAMAZ MI?

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi (SDÜ) Jeotermal Enerji Yeraltı Suyu ve Mineral Kaynakları Araştırma ve Uygulama Merkezi eski Müdürü Prof. Dr. Nevzat Özgür, Isparta'da en son 24 bin yıl önce patlayan Isparta'daki Gölcük Yanardağı'nın genç ve aktif bir volkan olduğu için her an yeniden patlayabileceğini iddia etmişti. 

Bu açıklamalara ise Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Jeoloji Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Doç.Dr. Ömer Elitok’tan sert cevap geldi. Elitok; “Prof. Dr. Nevzat ÖZGÜR Isparta’da yer alan Gölcük volkanı ile ilgili olarak halkı ve yetkilileri paniğe sevk ederek gündeme gelmek için Gölcük volkanının bugün, yarın ya da 100 yıl sonrada patlayabileceği, hatta uçakları dahi vurabileceği şeklinde panik havası oluşturacak bir haberi dile getirmiş olup bu konuda daha öncede zaman zaman bu tür haberleri yaptırmıştır” dedi.

İşte Elitok’un açıklaması; “İnternet sitenizde yer alan bir haberde Süleyman Demirel Üniversitesi Jeotermal Enerji Yeraltı suyu ve Mineral Kaynakları Araştırma ve Uygulama Merkezi eski müdürü Prof. Dr. Nevzat ÖZGÜR Isparta’da yer alan Gölcük volkanı ile ilgili olarak halkı ve yetkilileri paniğe sevk ederek gündeme gelmek için Gölcük volkanının bugün, yarın ya da 100 yıl sonrada patlayabileceği, hatta uçakları dahi vurabileceği şeklinde panik havası oluşturacak bir haberi dile getirmiş olup bu konuda daha öncede zaman zaman bu tür haberleri yaptırmıştır. Prof. Dr. Nevzat ÖZGÜR’ün zaman zaman Gölcük volkanı konusunda verdiği demeçlerin arka planı ve Gölcük volkanı ile ilgili olarak bilimsel verilere dayalı açıklamalar Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Jeoloji Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Doç.Dr. ÖmerE LİTOK ve SDÜ Jeofizik Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Şakir ŞAHİN tarafından yapılmış ve bu açıklamalar gerek Isparta yerel basın gerekse Kanal 32 TV haber programında yayınlanmıştır. Kendisi bir volkanolog olmayan ve öğrenciler adına sahte imza atarak sahte evrak düzenlemekten de geri kalmayan bu öğretim üyesinin (bu konu ile ilgili bilgi ve belgeler Isparta Cumhuriyet Savcılığı ve Yüksek öğretim Kurulu Başkanlığında bulunmaktadır ve hakkında işlemler devam etmektedir)  erken uyarı sistemi kurulması ile ilgili ifadesiyle neyi amaçladığının ortaya konması gerekmektedir. Yapılan bir bilimsel çalışmanın sonuçlarında ortaya konan muhtemel bir senaryoyu saptırarak sadece gündeme gelmek amacıyla halk üzerinde ve yetkililerde panik havası oluşturacak şekilde yansıtarak medyada haber konusu yapmak bir bilim adamına yakışmamaktadır.

 

Hımmm
15 Haziran 2017 Perşembe 05:28

SDÜ ve Isparta'dan sonra Burduruda karıştırmış, bakalım nerde duracak, iç Anadolu bölgesine dalmasa bari

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir

Rahmi
14 Haziran 2017 Çarşamba 14:51

Bildiğim kadarıyla Gölcüğü patlatan zat daha önce Burdur'a deprem izleme istasyonları kurmuştu. Burdur'da olan depremler yeri göğü inletirken onun kurduğu sistemler hep uykuda idi ve haberi olmuyordu. Olayın bilimsel değilde FİLİMSEL olduğunu anlayan Burdur valiliği Gölcüğü patlatan kişiye randevu bile vermedikleri, muhatap almadıkları dilden dile konuşulmuştu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANCAK YARGILAMAK; TC ADLI MAKAMLARIN VAZIFESIDIR!

vatandas
14 Haziran 2017 Çarşamba 03:51

EE KIM OLDUGUMU VE NE GIBI BIR SUCUMUZ VAR ONUDA YAZSAYDIN! YORUM YAPMAK NE ZAMANDIR SUC TESKIL EDIYORDA SIZ KIMI TEHTID EDIYORSUNUZ! BEN BIR GAZETE OKUYUCUSUYUM VE GAZETE BURAYA HAKARET VB ICERIK ICERMEYEN YORUM YAPMA KÖSESI AYIRMIS; BIZDE YORUM YAPIYORUZ! VE YORUMLARDA TAMAMEN HABERI DEGERLENDIRIYORUZ! ILGINC OLANSA ILK BENIM PROF OLDUGUMU IDDA EDEN, POLEMIK BASLATAN SIZSINIZ! BIZDE BIR OKUR OLARAK, VARSA PROFUN SUCU YAGILAYACAK MAKAM TABIKI ADLI MAKAMLARDIR, SIZ DEGILSINIZ DIYORUZ! DOGRUMU!!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türk Adaleti

Halk
13 Haziran 2017 Salı 23:23

VATANDAŞ rumuzlu şahsiyet. Seni çok iyi tanıyorum. Hemde ciğerine kadar. Kirli emellerin için hedef aldığın insanlara iftira atarak, iftira ile insanları korkutarak işlerini yürütmeyi temel prensip edinmişsin. Korkundan arka arkaya yorum yazıyorsun. Korkunun ecele faydası yok. Burası Almanya değil. Sen hiç merak etme. Türk adaletinin elinden kurtulamayacaksın!Adalet yavaş işler ama en sonunda varacağı yere er yada geç varır.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BILIM ADAMI MILLETI UYARAMAZMI; BILGILENDIREMEZMI?

vatandas
13 Haziran 2017 Salı 22:24

ADAM REKLAM VERMEMIS BILGI VERMIS; HAKEZA DIYELIM REKLAM VERDI SIZI NIYE BIR SANCI SANCI TUTTU ADAMIN ACIKLAMALARI MEDYADA YER ALDI DIYE !!!!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

REKLAM BİLİMİ-PARASAL İŞLER

Ispartalı
13 Haziran 2017 Salı 19:19

Medyada reklam vererek bilim yapılmaz. Eğer böyle yapıyorsan buna REKLAM BİLİMİ denir. Bir bilim adamı eğer medyada reklam yaparak bilimsellik taslıyorsa bilinki bunun arkasında parasal işler vardır. Reklam ne için yapılır para için yapılır. Eğer derdin bilim yapmaksa verirsin projeni kabul edilir yaparsın bilimini. Nevzat'ı savunanların neden fazla zorlarına gitti karınları ağrıdı doğrusu ilginç. Acaba onlarda mı bu parasal işlere ortak.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEKE TEK

TEKE TEK
13 Haziran 2017 Salı 09:11

YAKLAŞIK 1,5 -2 AY ÖNCE FATİH ALTAYLININ PROGRAMINDA BU KONU İLE ARAŞTIRMA YAPMIŞ 3 TANE BİLİM ADAMI(JEOLOĞ VE JEOFİZİK) BİZİM ISPARTAMIZI GÜNDEME GETİRMİŞTİ. HEMEN HAZIRDA PATLAYABİLEÇEK VOLKANİK YANARDAĞ DİYE GÖSTERİLDİ. TEREDDÜDÜ OLAN VARSA HABERTÜRK E ULAŞIP SORABİLİRLER.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kiskanma ne olur, calis seninde olur!

helen
12 Haziran 2017 Pazartesi 23:25

gölcük patlarmi bilmem ama, birileri prof gündeme geldi diye kiskancliktan patlamis!

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

PROF´UN IDDASININ HABER OLMASI; SAHSI NIYE GERMIS!

ALMANYA
12 Haziran 2017 Pazartesi 23:23

FETÖNÜN LINC KAPANYALARINA NEDE BENZIYOR; HALBUKI DÜNYA YUVARLAKTIR DIYENLERIDE ZAMANINDA NELER YAPMISLAR! TABIKI BILIM ADAMI DEDIGIN BILIMIN PESINDE OLACAK; O NEDER BU NEDER, AMAN GÜNDEME GELEYIM GIBI BIR DERDI OLMAZ CALISAN INSANLARIN! AMA ISTE ONLARA SALDIRANLARIN TAMDA BU REKLAMLARA IHTIYAC DUYANLARDIR! ADAM ARTISTMI GÜNDEME GELECEM DIYE UGRASSIN; BUNU BÖYLE IDDA EDENIN NE GIBI BIR RAHATSIZLIGI VAR PROFÚN GÜNDEME GELMESINDE!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

IFTIRACI OLDUGUN BURADAN BELLI!

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 23:15

Emekli edin sunu" DIYE, DIGER SAHISMI YAZIYOR! ZIRA PROF BILIMLE ILGILI BIR IDDADA BULUNMUSDA; BU ZATI MUHTEREMIN KARNI NICIN AGRIMIS? SONUCTA BU ZATI MUHTEREME BIR SEYMI SÖYLEMISKI BU BU KADAR DEDIKODU DÖKMÜS ORTAYA ! EVET BEN SIRADAN BIR VATANDASIM ; OKUMUS AMA ANLIYAMAMIS SAHISLARIN AHLAKI EREZYONU BIZI GAYET RAHATSIZ EDIYOR! IKISINIDE TANIMAYIZ ; BIZ HABERLERDE KENDILERINI NASIL ORTAYA KOYMUSLAR ONA BAKARIZ! BIRI BILIMSEL BIR TEZ ILE HABER OLMUS; DIGERI DEDIKODUYLA!!

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emekli edin şunu
12 Haziran 2017 Pazartesi 20:28

SDÜ yü karıştırdı, şimdi Isparta'yı karıştırmaya çalışıyor. Ömer hoca iyi patlatmış, az bile söylemiş, daha neler var neler. Vatandaş rumuzu ile kendisi yazıyor, yani

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kiyamet bir gün kopacak
12 Haziran 2017 Pazartesi 20:01

Ona kalırsa haftanın bir gunu kiyamet kopacak haber geldi yakın bır gun gundeme oturmak icin elinizden ne geliyorsa yapin golcuk eskisehirde olsaydi siz o golcugu gorseydiniz. Bunu tartisin eskisehir belediyesi nasil degerlendirirdi gölcü ğü

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özel

Vatandaş Ali
12 Haziran 2017 Pazartesi 18:03

Sahtekarlık ne zamandan beri kişinin özeli oldu. Avrupa da böyle kişiler zaten devlet kurumunda ya yer bulamaz yada zaten hemen postalanır.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

EDEP BIR TAC IMIS NURU HÜDADAN!!!!

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:52

AVRUPADA BASKASININ HAKKINDA BÖYLE ACIKLAMALARI DEGIL MÜREKKEP YALAMIS BIR AKADEMISYEN; SIRADAN VATANDAS BILE BASKASININ HAKKINDA BÖYLE KONUSMALAR YAPMAZ; PIRIVAT YANI ÖZELI HAKKINDA KONUSMAK GAYRIAHLAKI KABUL EDILIR! HELE MEDYAYA BASKASININ ÖZEL BILGILERINI ANLATMAK SUCTUR!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZATI ALILERIDE FETÖDEN ACIGA ALINMAMISMIYDI?

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:36

http://www.haber32.com.tr/isparta/sdude-aciga-alinan-o-isimler-h93997.html

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMAN SIZ HALKI PANIK ETMEYIN; UYUTUN MILLETI!

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:29

CHP’li eski milletvekili Melda Onur’un ‘deprem tweeti’ sosyal medyayı salladıSaat 15.28'de Ege Denizi'nde meydana gelen 6,2 şiddetindeki deprem İzmir ve civar illerde şiddetli bir şekilde hissedildi. Deprem sosyal medyada da geniş yer bulurken, eski CHP İstanbul Milletvekili Melda Onur'un depremden 2 saat önce Twitter hesabından yaptığı deprem uyarısı ise sosyal medyada geniş yankı buldu16:1012 Haziran 2017 KAYNAK:http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/chpli-eski-milletvekili-melda-onurun-deprem-

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya olursa
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:23

Adamin prof olmasini mi kiskaniyor bu? Sen de prof ol once

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tınnnnnn

Serdar
12 Haziran 2017 Pazartesi 15:29

Çok da tın ,patlayacaksa bir belirti olur ,yok vatandaş panik yapmış umrunda olan bir elin parmakları kadar bile yoktur (Beğendim -beğenmedim ne kadar olursa bakıcez sonuca )

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENDE PATLAMIYACAGINI GARANTILERMISIN?

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 15:11

ZATEN BILIM SÜPHE DEMEKTIR; ADAM BÖYLE INANIYORKI BU ARASTIRMAYI GÜNDEME GETIRIYOR ! BILIM ADAMIYSAN IDDALARDAN SÜPHE DUYACAKSIN VE ARASTIRACAKSIN! DEDIKODUYLA CEVAP VERMEZ BILIM ADAMI KARSI BIR TEZIN VARSA KOYACAKSIN ORTAYA! ZATI ALINIZDE BU YANARDAGIN PATLAMIYACAGINI BILIMSEL OLARAK IDDA EDECEKSIN! ( HANI KESINLIKLE PATLAMAZ DIYE BIR IDDA KOYAMAMISSIN ORTAYA) DILINLE ADETA SALDIRMISSIN ZATI MUHTEREME!

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yine kuyuya bi taş attı bu hoca

her sene aynı senaryo
12 Haziran 2017 Pazartesi 15:07

emekli edin bu adamı artık

6 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

kisi kendinden bilir isi!

VELI
12 Haziran 2017 Pazartesi 15:05

BAK BÖYLECE SENDE BILIM ADAMININ DEDIKODUSUNU YAPARAK GELIVERMISSIN GÜNDEME!

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BILIYORSA; BILIMSEL CEVAPLA GELSEYMIS!

vatandas
12 Haziran 2017 Pazartesi 15:03

BIR BILIM ADAMINA ; DIGER BIR BILIM ADAMININ IDDALARINA KATILMIYORSA BILIMSEL TEZLE CIKACAK KARSISINA; DEDIKODUYLA DEGIL !!! DIGERININ SAHSINA SALDIRARAK KARALAMA KAMPANYASI YAPMAKDA YAKISMAMIS ZATINA! EGER VARSA KENDISIDE ANTITEZ BILIMSEL IDDASINI ORTAYA KOYAR; KARSIDAKI BILIM ADAMININ HAYATINI DEGIL!

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fikri
12 Haziran 2017 Pazartesi 14:33

Patlarmı patlamazmı, bunu tartışacağımıza, bu volkandan nasıl jeotermal enerji elde edebilirmiyiz, onu tartışmalıyız.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİKKAT!

Turgay
12 Haziran 2017 Pazartesi 10:59

Volkan patlayabiluur, Deprem olabilurrr :-)

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla