visitor analyticsvisitor analytics

GÖKKUBBE'DE AÇILACAK

GÖKKUBBE'DE AÇILACAK
02 Şubat 2017 Perşembe 15:25

GÖKKUBBE'DE AÇILACAK

Açıldığı günden beri önemli fuar ve sergi organizasyonlarına imza atan Gökkubbe Fuar Merkezi, bu kez kapılarını kitap severler için açacak. Isparta’da bu anlamda ilk kez düzenlenecek kitap fuarı 3-12 Mart tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Konuyla ilgili bilgi veren Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Gökkubbe’de 4. büyük fuar yapıldı. 3 Mart için hazırlanıyoruz.büyük bir kitap fuarı yapacağız. Gökkubbe hem büyük fonksiyonları yerine getiriyor hem de ekonomik anlamda Isparta’ya katkılar da bulunuyor. 90 büyük yazarla birlikte büyük bir kitap fuarı yapacağız. 90 yazarın imza günleri olacak” diye konuştu.

Fuara kitabın yanı sıra kırtasiye ve diğer yayıncılık alanındaki uluslararası firmaların da katılması bekleniyor.

 

Ahh Burki okusan bari
03 Şubat 2017 Cuma 11:08

Kafasının içi boş olanlara bu tür etkinlikler boş gelir .Bu Burki gibi tipler hazımsızdır .Kitabı önlerine koyun isterseniz kesekağıdı yaparlar.Olandan bltenden hlzmetten haz almazlar.Çünkü kafanın içi bomboştur.Günaydın Bşk nımızı bu etkinliği için kutluyoruz .Saygılar

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

"Boş İş"

vatandaş rıza
03 Şubat 2017 Cuma 10:25

Hayatında bir kitabın kapağını açıp okumamış kişilere bu fuarın boş iş olarak gelmesi normaldir. Cahile cehaleti anlatamazsın. Çok doğru bir iş yapılmış. Düşüneni, organize edenleri kutlarım.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
03 Şubat 2017 Cuma 00:57

Ah ulan ziya. Hep boş işlerle uğraşıyorsun

0 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kitap

Alperen15
02 Şubat 2017 Perşembe 19:49

Kilidi nasıl anahtar açarsa, beynin anahtarı da kitaptır. Kitap ancak beyinsizlere lazım değildir. Bu duyarlı güzel organizasyon için teşekkürler.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahh ısparta rumuzlum
02 Şubat 2017 Perşembe 17:56

Ispartalı rumuzlu kara cahil şey.Sen acaba hayatında bir kitap okudun mu ki.Sayın Günaydın kitap fuarı için hazırlık yapmış gökkubbeye davet ediyor..Sen gelsen ne yazar ,gelmezsen ne yazar.Syn Başkanım bu tür etkinlikleriniz için tşk ler.Bu tiplerin evine kitap gönderin vallahi kapağını açıp okumazlar.Saygılar

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KitapLI
02 Şubat 2017 Perşembe 17:31

ISPARTA'lı kitap fuarı sana 50-60 numara fazla geliyor demek ki. Paralı ise gitmezsin olur bşter. Ben oradaki hiçbir fuara katılmadım ama kitap fuarını heyecanla bekliyorum ve eminim çok bekleyen var.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KitapLI
02 Şubat 2017 Perşembe 17:24

ISPARTA'lı kitap fuarı sana 50-60 numara fazla geliyor demek ki. Paralı ise gitmezsin olur bşter. Ben oradaki hiçbir fuara katılmadım ama kitap fuarını heyecanla bekliyorum ve eminim çok bekleyen var.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla