visitor analyticsvisitor analytics

GÖKÇAY KADERİNE TERK EDİLDİ

GÖKÇAY KADERİNE TERK EDİLDİ
12 Ağustos 2014 Salı 17:36

GÖKÇAY KADERİNE TERK EDİLDİ

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın ilk başkanlığı döneminde yapılan Gökçay Mesirelik alanı bakımsızlıktan içler acısı durumda.Her hafta sonu piknik yapmak için Gökçay'a akın eden vatandaşlar görülen manzara karşısında hayretlere düşüyor.




Evet bu fotoğraflarda gördünüz kareler Gökçay Mesirelik alanına ait. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın ilk Belediye Başkanlığı döneminde yapılan ve Isparta'yı kuş bakışı olarak görülen yer. Başkan Günaydın'ın kendi projesi olan Gökçay Mesireliğini ise şu günlerde kaderine terk edildi. Mesirelik alanının hemen alt tarafında bulunan havuzların bakımsızlığı ise görenleri hayrete düşürüyor.






k****suyu

fb
25 Ağustos 2014 Pazartesi 00:57

İspartanin ayibi olan sav mevkiinde ki k**** suyu sorunu hala cozulmedi verdiğin sözleri tut artik . sav da mhp isparta da mhp hadi çöz bakalim sorunu 4 ay oldu ses yok !

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gereksiz Yorumlar

mrısparta
21 Ağustos 2014 Perşembe 14:33

Öncelikle bir ıspartalı olarak beledeye başkanından daha çok bunu bu hale getiren zeka yoksunu insanlara sesleneyim. ben elimdeki sigara izmaritini bile atmak için çöp ararkan. birçok bilinçiz tüm çöplerini yere ve bilimum ortamlara atıyor. yapanların çoğuda topluca gelip pisletip gidenler. geri geldiklerini ne kadar pis diye tepki veriyorlar. önce halk eğitilmeliki çözümler bulunsun.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

ttykaya
17 Ağustos 2014 Pazar 00:08

ısparta dahada geriye gidecek belediye başkanı değişmedikce.ama halkımız buna laik seçenler oy verenler mutlu olmalı bu görüntülerle.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISLAM DINI TEMIZLIGI EMREDERKEN , NASIL MÜSLÜMANIZ??????

SALIH MERT
14 Ağustos 2014 Perşembe 22:20

DEVLET KIMIN PISLIGINE YETISECEK ! GELIN YALVACTAN EGRIDIRE GELEN CAYA BIR BAKIN ! YALVACIN LAGIM VE TABAKHANESIYLE BASLIYOR ZAVALLI CAY KIRLENMEYE SONRA CAY BOYUNCA BÜTÜN KÖYLER BÜTÜN PISLIKLERI CAYA ATIYOR ! HALBUKI BIZIM DINIMIZDE ABDEST ALIRKEN BILE SUYUNU ALIP DEREDEN UZAKLASARAK ABDESTINI ALACAKSIN ! AKARSUYA TÜKÜRÜP SÜMKÜRÜP MUNDAR EDEMEZSIN ! EGRIDIRIN SUYUNUDA ISPARTA BIR GÜZEL ICIYOR ! AFIYETMI OLUR YOKSA BU PISLIK SENELER SONRA MILLETI DERT SAHIBIMI YAPIYOR ONUDA SIZ ARASTIRIRSINIZ!

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖR DEĞİLSEN GÖRÜRSÜN !!!!!!!!

SAYIN PARK VE BAHÇELR MÜDÜRÜNE
13 Ağustos 2014 Çarşamba 16:02

İŞTE BAK ESERLERİNLE ÖVÜN SAYIN MÜDÜR VE EKİBİ BU GÖSTERİLENLER... GÖSTERİLMEYEN DAHA NELER VAR NELER YOK EDİYORSUN GÜZEL ISPARTAMIN PARKLARINI,MESİRELİK ALANLARINI ARTI OLARAK YAPTIĞIN HİÇBİRŞEY YOK ZATEN..ARTIK SENCE DE İSTİFA ETMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ YÜREKLİ OLDA EKİBİNLE BERABER İSTİFA ET...

47 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUTLAKA CEZA VERILMELI YERLERE CÖP ATANLARA!

VATANDAS
13 Ağustos 2014 Çarşamba 15:40

NE KADAR COKMUS YERLERE PISLIK ATAN PIS INSANLAR ! KENDILERINI ELESTIREN YAZILARIDA HAZMEDEMEMISLER ! MUTLAKA CEZA GELMELI GELISMIS ÜLKELERIN TAMAMINDA YERLERE VE CEVREYE CÖP ATAN , TÜKÜREN INSANLARA CEZALAR VARDIR VE UYGULANIR ! IYI PARA GELIR BU DURUMDA YORUMLARDAN COK RAHATSIZ OLMUS DURUMDA YERLERE CÖP ATANLAR !

18 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizliği öğrenin önce

ali
13 Ağustos 2014 Çarşamba 13:16

önce bulmak istediğiniz gibi bırakın temizlik kültürünü bilmiyorsunuz leş gibi bırakıp geldiğinizde temiz görmek istiyorsunuz .önce kültür önce eğitim

23 Beğendim
94 Beğenmedim
 
Yanıtla

gökçay

EĞİTİMCİ
13 Ağustos 2014 Çarşamba 13:15

tuvaletler berbat temizlik berbat başkanızı işçi esnaf seviyor müteahhit seviyor neden işçi çalışmıyor esnaf her yere ediyor müteahhit daracık arsalara 12 kat yapıyor başkanınız 60 yıl kalıcı asfaltları tekrar yapıyor.

50 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

Kaptan tarafsız
13 Ağustos 2014 Çarşamba 08:33

belediye topa tutmak yerine hatayı biraz kendimizde aramak lazım

25 Beğendim
117 Beğenmedim
 
Yanıtla

AFFEDİLEMEZ

ACIMAK YOK
13 Ağustos 2014 Çarşamba 06:39

BURADA HEM ZABITA HEM DE PARK BAHÇ.MÜÜRLERİ ORADA PARA KAZANIP ÇEVREYE BAKMAYAN ESNAFLARA GEREKEN CEZAYI YAZACAK.O ZAMAN BAKILACAK.BELEDİYE YE YANDAŞ ESNAF OLSUN OLMASIN KİMSENİN GÖZÜNÜN YAŞINA BAKMAYACAK.

52 Beğendim
45 Beğenmedim
 
Yanıtla

KISIR DÖNGÜ , BU YÜZDEN ILERLEMEMIZ MÜMKÜN GÖRÜNMÜYOR !

VATANDAS
13 Ağustos 2014 Çarşamba 00:12

CÖP ATANLARA BÜYÜK CEZALAR UYGULAYIN BAKALIM BIR DAHA ATABILIYORLARMI ? ÜNÜVERSITELI GENC KIZA DURAKTA CEKIRDEGIN KABUGUNU YERE ATMAMASI ICIN UYARDIGIMDA , YERLERI SÜPÜREN BELEDIYE GÖREVLISINI GÖSTERIP """BANA DUA EDIYOR CÜNKÜ SAYEMDE ISSIZ KALMIYOR !""" DIYOR . DÜSÜNEBILIYORMUSUNUZ EGITIMLISI BU GÖRÜSTEYSE , HALKIMIN EGITIMSIZI NE ALEMDE ACABA !

25 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halka layık görülen wc en içler acısı olanı

İlker
13 Ağustos 2014 Çarşamba 00:04

Eğer başkan okuyorsa? Bu kadar büyük bir park yapıp bakımsızlığa terk edeceğinize adam gibi küçük ama dört dörtlük yeşil alanlar yapsaydınız ve milletin parasını heder etmeseydiniz keşke! Bir yüksek mimar olarak eserinizi beğeniyormusunuz? En önemlisi o tuvaletlere hiç girdinizmi? Halkınıza layık gördüğünüz tuvalet bumu? Yazık...

56 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

AH ISPARTAM AAAHHHH

ATABEY 32
12 Ağustos 2014 Salı 22:59

İşte her şey ortada 2. dönem verirsen oyunu Yüksek topuklu Mimar beye işte bunlarada katlanacaksın.AK'a basmak varken işte şimdi B....ka basarsın.Her taraf pislikten geçilmez.Gelin birde köy ve kazalar garajına bakın.Sivil arabalardan otobüsler perona girip çıkmakta nasıl zorlanıyor bir de bu manzaraya bakın.Ha birde 10 yıldır bitmek bilmeyen ITKM var.Asfalt yapmakla şehrin çehresi değişmez.Sayın Yüksek Topuklu Mimarımmmmm.....

143 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

biraz vicdan yahu

vatandaş
12 Ağustos 2014 Salı 22:55

arkadaş adam düşünmüş halk yararlansın yeşil alanımız olsun diye yer yapmış.bazıları pislenebilecek çocuk parkı bile yapmadı ya. millet de biraz saygılı olup temiz tutsun yaşadığı yeri. kaldıki gökçaydan para kazanan işletmeler var adamlar bu pis dediğiniz havuzun ortasında düğün salonu işletiyor bi dünya para alıyo. bu havuza üç beş kıytırık yunus koyumuş akşama kadar 10 dakkası 5-10 liradan parayı kırıyor. belediyeden önce onların uyarılması gerekmiyormu sizce ??? haktan yana olun biraz

41 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

insanın pisligi

taskin ozer
12 Ağustos 2014 Salı 21:16

Haber resimlerinde ki o pislikleri o bölgedeki doğal yaşam hayvanları mi atmıştır sizce yoksa aramızdaki insan musvettesi hayvanlar mi evet gelin ayazmanaya bakın her bankin altında çekirdek kabukları dolu koca koca adamlar kadınlar oturmuş çekirdek yiyor ve kabuğu yere yakında donlarini da atacak lar ne yapacak belediye ceza yazsa kıyamet kopar

26 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

hasan yılmaz
12 Ağustos 2014 Salı 21:11

yazık çok yazık birde başarılı belediye diye öğünüyorlar 5 yıl boşa gitti..

96 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler bomba

ISPARTA
12 Ağustos 2014 Salı 20:50

Baomba 32 nin çevre duyarlılığı için çok teşekkürler mermer ocakları haberi içinde kutlarız. Basın dürtmeden yetkililerin gördüğü yok... ıspartanın gözü kulağısınız başarılar

34 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayazmana

hüseyin
12 Ağustos 2014 Salı 20:49

ah birde ayazmanaya gelseniz görün pisliği

65 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

abdullah

kul muhacir
12 Ağustos 2014 Salı 20:12

biraz daha yukardaki anfi tiyatroya bakin bide içler acısı yazıklar olsun sahip cıkmayanlara

54 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PİS

baykuş
12 Ağustos 2014 Salı 18:57

GİDİNDE BEDRE PLAJINI GÖRÜN YOLLAR DELİK DEŞİK HAFTA SONLARI BİNLERCE KİŞİ YİYİP İÇTİGİ YERE GİRDİGİ GÖLÜN İÇİNE SCYOR YAZIKLAR OLSUN BU HALE GETİRENLERE

50 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIRAZDA HALK TEMIZ OLSAYA !

VATANDAS
12 Ağustos 2014 Salı 17:21

HALKIN PISLIGI DEGILMI ? SANKI BELEDIYE SEHRIN CÖPÜNÜ TOPLAYIP ORAYA DÖKMÜYORYA ! YERLERE CÖP ATMAK , YERE TÜKÜRMEK TAM BIZIM MILLETIN ISI ! ILLA HER YERDE CÖPCÜMÜ CALISTIRMAK ZORUNDA BU DEVLET ! SONUCTA BIZIM PARALARIMIIZ GIDIYOR BU ISLER ICIN !

43 Beğendim
63 Beğenmedim
 
Yanıtla