visitor analyticsvisitor analytics

GERÇEK BİR DEVLET ADAMI!

GERÇEK BİR DEVLET ADAMI!
19 Haziran 2014 Perşembe 21:35

Isparta'ya atandığı günden buyana sürekli halkın içinde olan ve mütevazi kişiliği ile tanınan Vali Vahdettin Özkan, tüm kesimin takdirini kısa sürede kazandı. Gerçek bir devlet otoritesi ile şehri yöneten Vali Özkan, fırsat buldukça tüm etkinliklere katılmayı sürdürüyor.

   Terör bölgesi Şırnak'ta görev yaparken Isparta'ya atanan ve görev süresi başarılarla dolu bir Vali olan Vahdettin Özkan, kişiliği ve yöneticiliği ile adından söz ettiriyor. Isparta ile kısa zamanda iyi bir ilişki kuran Vali Özkan, tüm sorunlara samimi yaklaşımı ve tecrübesi ile adından söz ettiriyor. Kısa zamanda Isparta'ya gelen bir çok Bakan ile uzun süre istişareler yaparak Isparta'nın sorunlarını bir bir anlatıyor.

   Hatta Ankara'ya giderek ilgili yerlerde Isparta'nın sorunları için çözüm arayışında bulunuyor. Ve son olarak Isparta'nın Tanıtım Günleri'nde de büyük bir rol oynadı. Tanıtım günlerinin düzenlenmesinde ve tanıtılmasında önemli bir çalışma kaydetti. Çalışma ekibine güvenen ve sorunları ortak bir paydada toplayan Vali Özkan, Isparta'ya çok şey katacağa benziyor.

GÜNEYKENT'TE GÜL TOPLADI

  Vali Vahdettin Özkan dün Güneykent'te gül topladı. Bir vatandaşın evine misafir oldu. Kahvaltı sofrasına oturdu. Gül önlüğünü taktı güllerin arasını girdi. Güneşin doğuşuyla beraber gül topladı. Gazetecilere açıklamalarda bulundu. Gülün işlenerek nasıl gül yağı üretildiğini bizzat kendisi uyguladı. İşte böyle bir Vali geldi Isparta'ya. İşte Halkın Valisi diyebileceğimiz bir devlet adamı geldi. VE diyoruz ki YOK BÖYLE BİR VALİ... 

misafir
20 Haziran 2014 Cuma 01:12

Gülden farklı yöntemlerle de yağ çıkarılabiliyormuş demek ki.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
19 Haziran 2014 Perşembe 20:13

Sutculer kaymakami ve esi valiyi bitirecek gibi gozukuyor.insallah erken uyanir ve koru korune sahip cikip durmaz..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keçiborlu kavşağı ile sdü organize kayşağı arası n
19 Haziran 2014 Perşembe 17:03

sayın valim keçiborlu kavşağı ile sdü organize kavşağı arasındaki yola da baksaydınız keşke asfalt kalmamış yol cacık gibi ve araçlarımızın tekerleklerine de yapışıyor çıkarmak mümkün değil sonra da ilk frende kayıp öndeki araca vuruyoruz ya da virajlarda kayıp takla atıyoruz, araçlarımızın lastiklerine yapışan bu erimiş asfalt lastiğin üzerine yapışıp sertleşiyor, aynı durum antalya yolunda da mevcut, siz de emrinizdeki pek çok kamu görevlisine sinir oluyorsunuz biliyorum da bu karayolları görevlileri kış uykusundan ne zaman uyanacaklar, yüzlerce km bölünmüş yol kaymak asfalttan yağ gibi akıp geliyoruz keçiborlu kavşağı ile sdü oganize kavşağı arası ve ağlasun kavşağından sonra da antalya yolu tam bir rezalet vıcık vıcık erimiş. Zaten karayolu tartım istasyonları kamyonları doğru düzgün tartmıyorlar Antalya Isparta arası da hiç yok kanunsuz aşırı tonajlı tüm kamyonlar bu güzergahı kullanınca hem yolu bozuyorlar hem de kaza yapıyorlar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru
19 Haziran 2014 Perşembe 14:09

Öğle arasının 1,5 saat olması iyi olmadı ama şimdi ramazan da yaklaştı bu kadar uzun ara olmasa da olabilirdi. 08:00 - 12:30 öğle arası 13:30 - 17:00 saatleri çok daha iyi olabilir. Hanımlarda yarım saat erken gidip iftar sofrası hazırlarlar sayın Valim.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramiz
18 Haziran 2014 Çarşamba 21:07

Ama şimdiye kadar gelen valilerin en iyisi gibi görünüyor, zaman gösterecek. korumasına ayakkabı bağcığını bağlattıranı bizzat kendi gözümle gördüm. öyle valimizde vardı. Helal olsun yeni valimize diğer valiler gibi en azından kendilerine çalışmıyor ısparta için çalışıyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla