visitor analyticsvisitor analytics

GENELKURMAY SÖZLEŞMEYİ FESHETTİ!

GENELKURMAY SÖZLEŞMEYİ FESHETTİ!
16 Aralık 2016 Cuma 12:12

GENELKURMAY SÖZLEŞMEYİ FESHETTİ!

GENELKURMAY Başkanlığı, Isparta’da inşa edilen KaraHavacılık Okulu’nun yüklenicisiyle sözleşmeyi feshetti.

Isparta’da yapımı devam eden Kara Havacılık Okulu İskanTesisleri Projesi ihalesini alan firmayla olan sözleşme Genelkurmay Başkanlığıtarafından feshedildi. İçerisinde 18 idari bina ile pistler ve hangarlarınbulunduğu ve yüzde 90’ın üzerinde gerçekleşme sağlanan inşaat durdu. Proje içinönümüzdeki şubat ayında ikmal ihalesi yapılacağı belirtildi.

Yaklaşık 40 milyon TL’lik yeni yatırım için ihale yapıldıktan sonra inşaatın yeniden başlaması hedefleniyor. Bu gelişmeyle Kara Havacılık Okulu’nun tamamlanıp hizmete girmesi 6- 7 ay daha gecikmiş oldu.

fikir'ce
16 Aralık 2016 Cuma 19:33

Devlet once insaat birim fiyatlarını düzeltsin. Yine biri girecek fiyat kırıp alacak. Yine yarım kalacak ceremesini Isparta'lı ve Burdur'lu çekecek. Bu cevre sehircilik pozlarıyla daha çok müteahhit batırır burası

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye

Mehmet
16 Aralık 2016 Cuma 16:12

ITKM bitmiyor diye belediyeye veryansın edenler, hadi bu projeyi siz bitirin, bu proje niye bitmiyor? Maksat üzüm yemek değil bağcıyı dövmek. Kimse kanunların yasaların kötülğünden hırsızı uğursuzu koruduğundan bahsetmiyor.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla