visitor analyticsvisitor analytics

GENEL SEKRETER DEĞİŞTİ

GENEL SEKRETER DEĞİŞTİ
26 Ağustos 2015 Çarşamba 10:14

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi Genel Sekreterlik görevine Vahdettin Aydın getirildi

SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu tarafından göreve getirilen Hikmet Şahin, yeni Rektör Prof. Dr. İlker Çarıkçı tarafından bu görevinden alındı. Yeni Genel Sekreter ise Vahdettin Aydın oldu.

Şahin ise, Yalvaç MYO'ya öğretim görevlisi olarak görevlendirildi. 

Büyük sürpriz

Ispartalı
27 Ağustos 2015 Perşembe 11:02

Aziz Bayrak beye ayıp oldu.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ihanet

vefasızlık
26 Ağustos 2015 Çarşamba 22:01

sayın rektör ilker hocamın işbaşına gelmesinde Aziz Bayrak beyin desteği ve organizasyonlarının katkısı inkar edilemez bir gerçektir. aziz beye iadei itibar beklerken va... beyin talimatıyla bi yere paspas gibi atmak doğrusu fitneye davetiye çıkartmaktır. ne oldu da kimi mahvillerde babam yerindedir dediğin adamın emeklerini görmezden geliyorsun. ilker hoca senin yaptığın hasanın yaptığından daha beter.. bizim müslüman mahallesinin salyongozcuları da makamı ne kadar severmiş yahu...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vahdettin yakışır

Hemşehrim
26 Ağustos 2015 Çarşamba 17:56

Hemşehrim olan çok saygıdeğer bir akademisyendir. Layıkı ile yapacağına inancım tam. Bu üniversitede daha önce de bir akademisyenin Genel Sekreter olaması Baydar tarafından da denenmişti. Umarım bu sefer kalıcı olur. Rektör hocamızı bu güzel değişiklikten dolayı tebrik ediyorum. Hem hukukçu olması bakımından da güzel olmuş.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ EMİN ELLERDE

Fatih
26 Ağustos 2015 Çarşamba 15:28

Allahın izniyle rektör hocam yeni döneme gümbür gümbür girecek. Ekip sıkı çalışıyor ilham veren bir üniversite yolunda ciddi adımlar atılıyor. Allah rektör hoca ve ekibine güç kuvvet versin.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla