visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:44

GELENDOST YOLUNDA FECİ KAZA

Gelendost yolunda feci kaza
07 Eylül 2014 Pazar 15:13

Gelendost yolunda feci kaza

Gelendost’ta sabah saatlerinde meydana gelen trafikkazasında iki araç kafa kafaya çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle iki kişi olayyerinde hayatını kaybetti 3 kişi ise yaralandı.

Sabah saatlerinde meydana gelen kazada 07 plakalı araçla 31plakalı araç kafa kafaya çarpıştı.

Çarpışmanın etkisiyle 07 plakalı araç sürücüsü FikretDemir(34) ile 31 plakalı araç sürücüsü Kaan Erdoğan olay yerinde hayatınıkaybetti. Araçlarda bulunan Atalay Kaya, Serkan Parlar ve Soner Kurt ise yaralıolarak kurtuldu.

Olay yerinde hayatını kaybeden araç sürücüleri Fikret Demirve Kaan Erdoğan otopsileri yapılmak üzere Gelendost Devlet Hastanesinekaldırıldı. Kazada yaralanan şahıslar ise Isparta’nın çeşitli hastanelerindetedavi altına alındı.

Emniyet olayla ilgili soruşturma başlattı.

 

ıspartanın kaderi

misafir
11 Eylül 2014 Perşembe 09:03

Türkiyede komşu illere tek şeritle bağlı tek il ısparta..Hala derboğazı yolunu tartışanlar gitsin karadeniz otoyolundaki tünelleri saysın. Ama Isparta milletvekilleri hala sağlık müdürü milli eğitim müdürü ataya dursun,,,,atı alan Üsküdarı geçti.Yazık ıspartamın kötü kaderine.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖR NOKTALARI BİLMEK GEREK

Şöför
09 Eylül 2014 Salı 13:21

Geçmiş olsun Fakat eksik olan önemli bi husus var KAZA NIN YERİ TAM BELLİ DEĞİL GELENDOSTTA ANLADIK TA NERESİNDE 4 YOL KAVŞAK TA MI İLGİNİZE BİLGİNİZE

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha kaç kişi ölecek?

qwerty
07 Eylül 2014 Pazar 22:32

Yine bir kuş serisi faciası.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla