visitor analyticsvisitor analytics

GELENDOST’TA ELLER YAĞMUR İÇİN SEMAYA AÇILDI

GELENDOST’TA ELLER YAĞMUR İÇİN SEMAYA AÇILDI
24 Kasım 2016 Perşembe 11:05

GELENDOST’TA ELLER YAĞMUR İÇİN SEMAYA AÇILDI

Gelendost İlçesinde halkın yoğun katılımıyla yağmur duası yapıldı.

Çimici parkta İlçe Müftüsü ve hatiplerin okumuş olduğu Kuranı Kerim ve vaazın ardından eller semaya açılarak dualar edildi ve Cenabı Mevladan hayırlı rahmet ve bereket dilenildi. Yağmur duası sonrasında ilçenin hayırseverleri ve belediye tarafından halka yemek ikramında bulunuldu. İlçe halkının geçimini tarımdan sağladığını belirten Gelendost Belediye Başkanı Mehmet Sezgin; “Kurak geçen sonbahar mevsimini yaşıyoruz. Toprak ve ağaçlar yağmura hasret, yağmur olmayınca vatandaş arpasını-buğdayını kuruya ekmek zorunda kaldı. İnşallah hayırlı rahmetler olur ve hububatlarımız tohumlanarak çıkar. Halkımız ile birlikte hep beraber ellerimizi semaya açarak dualarımızı ettik. Rabbim kabul eylesin inşallah”dedi. 

İbrahim
24 Kasım 2016 Perşembe 23:17

Rabbim rahmetini adaletli yöneticilerin olduğu ülkelerde versin

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kozmık
24 Kasım 2016 Perşembe 22:56

Önce ağaç dikin, ormanları koruyun, beton boşaltmaya son verin, termık santrallerı kapatın, toplu taşımaya öncelik verin, raylı sıstem yapın, israftan kaçının .... Da ondan sonra dua edin! akıl fıkır ıhsan eyle... Ne dıyelim! Bilim teknolojı ! Hepsı bu!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hulusi
24 Kasım 2016 Perşembe 17:32

ulkemizi pek iyi günler beklemiyor.Allah sonumuzu hayır etsin.ne yağmur var ne kar.ekoonomi desen batmak uzere.bunca masum sucsuz insanı acta acikta bıraktılar siz kabul etmeseniz bile ALLAH biliyor.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memet 9999
24 Kasım 2016 Perşembe 17:15

Aklıma sabanın filmi geldi; ÜÇ KÂĞITCI anlayana;!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mazlum çimen
24 Kasım 2016 Perşembe 16:59

Sorgusuz sualsiz 100 bin insanın çoluk çocuğunun rizikoyla oynandığında ses çıkarmayan haksızlık ve zulüm karşısında dilsiz olan oh iyi oldu diyen vardır bir sucu diyen din adamları!NIN ve Şuralarının hakkın nazarında kıymeti harbiyesi yoktur olamazda

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mazlum çimen
24 Kasım 2016 Perşembe 16:57

Sorgusuz sualsiz 100 bin insanın çoluk çocuğunun rizikoyla oynandığında ses çıkarmayan haksızlık ve zulüm karşısında dilsiz olan oh iyi oldu diyen vardır bir sucu diyen din adamları!NIN ve Şuralarının hakkın nazarında kıymeti harbiyesi yoktur olamazda

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

noldu yağdımı :)

yağdımı bari :)
24 Kasım 2016 Perşembe 13:01

yağdımı noldu :)

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandas
24 Kasım 2016 Perşembe 12:22

Bunca yapılan zulum ve buna ses cikarmayanlarin oldugu biryerde sukur etmek lazim basimiza taş yagmadigina

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKSIZLIK HUKUKSUZLUK DEVAM ETTİĞİ SÜRECE NE YÜZLE ALLAHA EL AÇIYORUZ

MAHMUT AKSU
24 Kasım 2016 Perşembe 12:07

Rabbimiz hakkımızda en güzel hükmü verecek olandır. daha dün defalarca şikayet etmeme rağmen orman müdürü tüfekçi tarafından yok denilen mermer ocağı haksız ve hukuksuz bir şekilde yalan yanlış sahte raporlarla söğüt yaylasını katlediyorsa, dün ne jandarmayı, ne orman müdürünü, ne sütçüler orman şefini sadece belgeler doğrumu diye incelesin diye böl****e çıkaramıyorsam koskoca ilgililer telefona bile çıkmıyorsa Rabbim daha ne yapsın. Doğa mutlaka öcünü alacaktır. bir kalem bir tüfeği yenecektir.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla