visitor analyticsvisitor analytics

GECE SATIŞ YAPAN İŞYERİNE CEZA!

GECE SATIŞ YAPAN İŞYERİNE CEZA!
31 Mayıs 2016 Salı 11:26

Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gece 22:00’den sonra alkol satışı yaptığı tespit edilen işyeri hakkında yasal işlem yapıldı.

Konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Asayiş Şube Müdürlüğü gece 22:00’den sonra kanuna aykırı şekilde alkol satışı yapılmasını önlemek amacıyla ekiplerimiz tarafından yapılan denetimler sırasında Bağlar Mahallesinde bulunan bir Tekel Bayiinden elinde siyah renkli bir poşetle çıkan şahıs durdurularak kendisine poşetin içerisinde ne olduğu sorulması üzerine şahıs tarafından açılan poşetin içerisinde 4 adet alkollü içecek olduğu görülmüştür.

Konuyla ilgili olarak ilgili kanunlara göre gece 22:00’ den sonra satışının yasak olmasına rağmen alkollü içecek sattığı tespit edilen işyeri sahibi M.Y. isimli şahıs hakkında 4250 Sayılı İspirto ve İspirtolu İçkiler Kanununa Muhalefet suçundan gerekli yasal işlemler yapılmıştır.

4250 Sayılı İspirto ve İspirtolu İçkiler İnhisarı Kanununun 6. Maddesi kapsamında; Alkollü içkiler, 22:00 ila 06:00 saatleri arasında perakende olarak satılamaz ve Alkollü içkiler, tüketilmek veya beraberinde götürülmek üzere on sekiz yaşını doldurmamış kişilere satılamaz veya sunulamaz,denilmektedir.

Ekiplerimiz ve görevlilerimizce, kanunda belirtilen alkollü içki satışının yasak olduğu saatlerde satış yapılmaması ve 18 yaşından küçüklere alkollü içki satılmaması için sürekli denetimler yapılmakta olup,mevzuata aykırı davranan işyerlerine ve kişilere ilgili kanun maddesinden gerekli yasal işlemler yapılmaktadır" denildi. 

 

yöneticimiz uyuyomu

balcı
01 Haziran 2016 Çarşamba 12:21

bema tekel catır catır satıyo uyumayın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

rus pazarına in

hsn0032
01 Haziran 2016 Çarşamba 09:12

Asil rus pazarında mülkiyeti belediyeye ait dükkânda satiliyor. satan 18 yaşından küçük çocuk hem belediyeyi hem emniyeti hem de çocuk şubeyi göreve cagiriyorum.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

samimiyetsiz hareketler bunlar

tarafsız
01 Haziran 2016 Çarşamba 09:00

devlat baba en kral vergiyi alkolden alır ama en büyük düşmanlığıda alkole karşı verir samimiyetiniz varsa üretimini yasaklayın satışını komple yasaklayın zor değil bir günde bu kanunu çıkarabilecek gücü var bu devletin ama olmaz hem üzüm yiyeceksiniz hem bağcıyı döveceksiniz yanlış işler bunlar ya da 22 den sonra vatandaşa alkol almayı yasaklayın olsun bitsin her işimizde olduğu gibi bu mevzuda da türübünlere oynamayı çok seviyoruz hemde çookk

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bira

Biraci
31 Mayıs 2016 Salı 19:38

Sanki satmayan tekel bayisi var. aksamlari herhangi bir cantayla girin rahatca alisverisinizi yapin, satmayip tas mi yiyecek bu insanlar da?Ayrica gorsel secimi iyiymis tarkan, az degilsin ha

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok

tam denetlenmiyor
31 Mayıs 2016 Salı 16:24

siz denetlemeyi gidin konya da bir görün.adam sıkıntı olmasın diye saat 22:00 da dükkanını kapatıyor.ama bizim memlekette saat 22 den sonra canın bi...ra çektiyse git açık olan tekele ver parasını 5 dk sonra tekelci arkadaş çöpün yanına istediğin siparişi bıraksın.kural bu..

23 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

sakini

batıkent
31 Mayıs 2016 Salı 16:18

araştırılsın denetlensin.takip etsinler.illaki bimere yazımı yazalım.

29 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

SA...

AL...
31 Mayıs 2016 Salı 16:15

ARKADAŞA KATILIYORUM.GECE SÜPER SATIŞ YAPILIYOR.

25 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAKİNİ

BATIKENT MAH.
31 Mayıs 2016 Salı 16:13

ARKADAŞ ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞ.E...FE TEKEL BAYİİ DENETLEYEN YOK. OLSA BU KADAR RAHAT SATIŞ OLMAZ

26 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK İYİ DENETLENMESİ LAZIM...

SAĞ SALİM 2
31 Mayıs 2016 Salı 16:09

KİMSE KUSURA BAKMASIN.İÇKİ VE ALKOL SATIŞLARI TAM OLARAK DENETLENSE HİÇ BİR TEKEL BAYİ DE SATIŞ OLMAZ.ÖZELLİKLE EĞLENCE MEKANLARI VE GAZİNOLARIN YANINDAKİ VE YAKININDAKİ TEKEL BAYİLERDE SAAT 22 DEN SONRA PEYNİR EKMEL GİBİ Bİ..RA RA..KI SATILIYOR.BUNLAR HEP VEBAL TABİKİ ANLAYANLARA VE DENETLEYENLERE

27 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
31 Mayıs 2016 Salı 15:46

GÖLCÜK YOLU ÜZERİNDE EF...E RESTORANT ÖNÜNDEKİ TEKEL BAYİDE HER GECE SAAT 03 E KADAR HER TÜRLÜ İÇKİ BULABİLİRSİNİZ.EVİMİZ HEMEN KARŞISIN DA.. BİZDE KOMŞULARDA BUNA ZAMAN ZAMAN ŞAHİT OLUYORUZ.DÜKKAN DAN DİREK SATIŞ YAPILMIYOR AMA ALACAGINIZ İÇKİ POŞETLENİYOR.ARKA TARAF TA BİR YERDEN VERİLİYOR.BURADAN EMNİYET YEKİLİLERİ BU OLAYIN ARAŞTIRILMASINI İSTİYORUZ.ZATEN O MINTIKADAKİ MOBESE KAMERALARIDA BU TEKEL BAYİNİN TAM GÖRÜŞ AÇISINDA.

40 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla