visitor analyticsvisitor analytics

GAZETECİ AKSÖZ HASTANEYE KALDIRILDI

GAZETECİ AKSÖZ HASTANEYE KALDIRILDI
30 Temmuz 2015 Perşembe 20:36

Gazeteci Şakir Aksöz aniden fenalaştı. 112 Acil Servis Ambulans ekipleri tarafından Davraz Yaşam Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Tansiyon hastalığı nedeniyle sık sık hastanede tedavi gören Gazeteci Şakir Aksöz bugün yine aniden fenalaştı. Ambulans ile Davraz Yaşam Hastanesi'ne kaldırılarak tedaviye alınan Aksöz'ün durumunun düzeldiği öğrenildi. 

Bizde Bomba 32 Ailesi olarak Şakir Aksöz'e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. 

Acil Şifalar

Muhammet
31 Temmuz 2015 Cuma 15:51

Şakir beye geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, acil şifalar diliyorum. Şakir Aksöz gibi gazeteciler Isparta için önemli ve kolay yetişmiyor. Isparta için önemli ve lazım bir isim. Isparta'nın sorunları ile nasıl ilgilendiğini, insanlara nasıl yardımcı olduğunu defalarca gördüm. Rabbim acil şifa versin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEÇMİŞ OLSUN

MSA
31 Temmuz 2015 Cuma 14:32

ŞAKİR KARDEŞİMİZE GEÇMİŞ OLSUN.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜZÜLDÜM

ALİ BİLİR
31 Temmuz 2015 Cuma 08:46

ŞAKİR GEÇMİŞ OLSUN. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demek ki başarılı

Mehmet
31 Temmuz 2015 Cuma 07:36

Bir insan aşağıdaki yorumu yazıyorsa demek ki Şakir başarılı ve gazetesi okunuyor ve etkili.Şakir Kardeşim den neden rahatsız olurlar ki. Şakir ' in Isparta'ya katkısı çok, Isparta'ya lazım. Allah şifa sını versin.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vah vah çok üzüldük

Çok önemli
31 Temmuz 2015 Cuma 00:48

Beyfendinin yediği hurmalar şimd tırmalıyor galiba.Çamur gibi gzete çıkarıyor, kimse okumuyor. Bunda gazeteci olsa ne olur olmasa ne olur. Hem bize ne hastaneye kaldırıldıysa.Geçmiş olsun.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla