visitor analyticsvisitor analytics

FUHUŞ OPERASYONU!

Fuhuş Operasyonu!
05 Ağustos 2014 Salı 17:30

Fuhuş Operasyonu!

Çelebiler Mahallesi’nde bir eve düzenlenen operasyonda, fuhuş yapan bir bayan ve erkek ile olaya aracılık yaptığı belirtilen 1 kişi gözaltına alındı.Edinilen bilgiye göre, kentte fuhuş olaylarının önüne geçmek için çalışan emniyet güçleri düğmeye bastı.


Isparta Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı Ahlâk Büro Amirliği Ekipleri, aldığı istihbari bilgiler doğrultusunda Çelebiler Mahallesi’nde adresi önceden belirlenen bir eve operasyon düzenledi.

Ahlak Polisi’nin yaptığı çalışmalar neticesinde, fuhuş yaptığı iddia edilen F.M. isimli bayan,olaya aracılık ve yer temininde bulunan Y.Ö. ile para karşılığında bayanla ilişkiye girdiğini öne sürülen S.B. gözaltına alındı.

Şüphelilerin,emniyetteki işlemlerinin ardından adli mercilere sevk edildiği öğrenildi

GENELEVLER YASAKLANSIN

aHMET
14 Kasım 2014 Cuma 10:30

GENELEVLER YASAKLANSIN MİLLETİN OCAĞI SÖNMESİN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZINA YASAKLANMALI !

VATANDAS
09 Ağustos 2014 Cumartesi 23:24

GENELEV YAPILMASINI ISTEYEN KISI ORADA KIMI SERMAYE YAPIP , HANGI ZAVALLI INSANLARI SEX KÖLESI YAPMAYI HEDEFLIYORSUN ? KENDI YAKINLARINI SEX KÖLESI OLMASINI ISTERMISIN ? DEVLET GENCLERIMIZIN BIR AN ÖNCE ELLERINI EKMEK TUTUP HELALINDEN EVLENEBILECEKLERI KAZANC KAPILARINI ACMAK ZORUNDA! ÖYLE ZINAYI SELBEST BIRAKMAKLA OLMAZ , BIRDE DINDAR NESIL YETISTIRECEKLER GÜYA !

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

genelev

mehmet
07 Ağustos 2014 Perşembe 09:49

bir arkadaşım genelevden frengi kapmış gittik sorduk doktor kontrol etmiyormu diye polis dedi doktor kapıdan bakar çıkar kontrol etmez dedi genelevi çözüm olarak sunan arkadaşım. Ayrıca varlığı vatandaşı korumak olan bir devlet kadınlarını kendi eliyle pazarlamaz

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha çok var bunlardan

serkan sağlık
06 Ağustos 2014 Çarşamba 13:40

özellikle yedişehitler ve otogar civarında bu tür evlerin olduğunu kahvelerde konuşuyorlardı.. bence polis site ve apartmanlarda daha çok araştırma yapmalı zaten çoğu yabancı..

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇARE ARAMAK LAZIM...

VATANDAŞ ALİ....
06 Ağustos 2014 Çarşamba 10:15

Bu tip işlerin yeri,kanunlarca gösterilen,ruhsatı verilen,çalışanların sağlık kontrolleri yapılan ,kontrollü ve devlete vergisini ödeyen genelevleridir.Isparta da yıkıldı,kaldırıldı.Ne yapmalı diye düşünmeli ve çareyi el birliği ile bulmalı.Yoksa köşe başlarında,orda burda,hastalıklı insanlarla temas kurmak iyi bir şey mi ? Yeni yetişen gençlere,çocuklara da yazık oluyor,şehir içinde,kenarda köşe de yada mahalle aralarında veya komşu dairelerde hiç iyi olmuyor bu tip yanlış şeyler.Allah ıslah etsin.....

3 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOMBA 32 DEN ISTIRHAMIMIZ !

ISPARTA HALKI
05 Ağustos 2014 Salı 23:19

AKLINCA FUHUSHANENIN YERINI BILDIREREK REKLAMINI YAPIYOR ! LÜTFEN EDITÖR O YORUMU KALDIRMANIZI ISTIRHAM EDIYORUZ , GAZETEYI COLUMUZ COCUGUMUZ OKUYOR LÜTFEN !

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uzaklara gitmeye gerek yok.

Vatandaş
05 Ağustos 2014 Salı 19:30

Evlere baskına gerek yok. gece 00,00 - 04,00 arası mimar sinanda ekip gezse toparlar hepsini. birçok kez karşılaştık yapıkredi bankasının yanında pazarlık yapılırken. Komik tarafı 60 metre ileride çeşmenin önünde ekipo arabasının olmasıydı.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VERGISIZ OLDUGU ICIN , MÜSADELI KAYITLI HERSEY SELBEST !

ISPARTA
05 Ağustos 2014 Salı 18:26

ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARAN BU IKTIDAR DEGILMI ? EEE SIMDI ANLIYAMADIGIMIZ BU ISIN PARAYLA ICRA EDILMESIMI , YOKSA KACAK YAPILMASIMASIMI ? BU SAHISLAR GEREKLI YERLERE MÜRACAT EDIP MÜSADE YADA VESIKA ALIP VERGI ÖDEMELERI GEREKIYOR HERHALDE YOKSA ZINA SUC DEGIL ! BUNUDA SUC OLMAKTAN CIKARAN DINCI IKTIDAR !

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla