visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 09:50

FUHUŞ OPERASYONU!

FUHUŞ OPERASYONU!
04 Kasım 2015 Çarşamba 17:19

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri bir aparta fuhuş operasyonu düzenledi.

Yapılan açıklamada ise; "Asayiş Şube Müdürlüğümüz ekiplerince yapılan çalışmalar neticesinde, Fatih Mahallesinde bulunan bir apartta ikamet eden S.Ö. isimli bayan şahsın para karşılığı fuhuş yaptığı tespit edilerek; fuhuş olayına karışan B.Ü ve S:Ö isimli şahıslar hakkında gerekli yasal işlemler yapılmıştır.Asayiş Şube Müdürlüğümüz ekiplerince yapılan çalışmalar neticesinde, Fatih Mahallesinde bulunan bir apartta ikamet eden S.Ö. isimli bayan şahsın para karşılığı fuhuş yaptığı tespit edilerek; fuhuş olayına karışan B.Ü ve S:Ö isimli şahıslar hakkında gerekli yasal işlemler yapılmıştır.

ezikler

yezitler
05 Kasım 2015 Perşembe 19:02

Yorumcular: Komiksiniz aynı anda dram. Bunlar kendi kendilerinemi iş tutuyorlar siz veya yakınınız bunlara katılmıyorsunuz. Siz çayır çimen dolaşırsınız. o yüzden apartlar suçlu. Memleketi trilyon trilyon soyanın kıçını öpersiniz. Kalkar apartın vergi memuru olursunuz. Alayınız ne içiyorsunuz siz. Ha bunlar sizce neden fuhuş yapıyor. Ekonomiyle ilgisi varmı ne dersiniz. Osmanlı torunu semerlerinizi çıkarın.

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

normal

ad soyad
05 Kasım 2015 Perşembe 00:18

her yer apart oldu, bosta kalmasın diye apartlar GÜNLÜK haftalık kiraya verilirse kim ne için kalır artık..bir de apartları günlük haftalık kiralayanlar vergi veriyormu

14 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aparta devam

Memur
04 Kasım 2015 Çarşamba 21:13

Isparta ovası fuhuş yuvası..para gözünüzü bürümüş her tarafa apart dikiyorsunuz.

13 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla