visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 01:43

FRENİ TUTMAYAN KAMYON BAHÇEYE DALDI

FRENİ TUTMAYAN KAMYON BAHÇEYE DALDI
02 Şubat 2017 Perşembe 16:48

FRENİ TUTMAYAN KAMYON BAHÇEYE DALDI

Kaza, öğle saatlerinde Çayboyu yolu Kesikbaş civarında meydana geldi. İddiaya göre freninin tutmamasıyla geri gelen kamyon bahçe duvarını aşarak bahçeye girdi. Gürültüyü duyan apartman sakinleri korku dolu dakikalar yaşadı. Görgü tanıkları hemen polis ve  sağlık ekiplerine bilgi verdi.

Evde bulunanlardan ve kaza çevresindekilerden ölen ya da yaralanan olmaması sevindirdi.

yazik

ahmetcan
02 Şubat 2017 Perşembe 23:25

yazik

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çay boyu sakini
02 Şubat 2017 Perşembe 20:18

Çay boyunda o kadar yolda duran eski evler varki hiç ses çıkaran yok.yilar önce istimlak edildiği halde niçin yıkılmaz anlam verebilmis degiliz.Belediye görmüyorum Muhtar söylemiyorum.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

FREN BOŞALDI EZBERİ

Naci TATOĞLU
02 Şubat 2017 Perşembe 17:54

Dikkatsizliklerini fren boşaldı arızasına bağlayanları kınıyorum.Şoförlükte bir kaide vardır.Durdurupta indiğin aracının önce uygun park edip etmediğini kontrol edersin, uygun park etmişsen el frenini çeker, aracın arkaya doğru meyilli duruyorsa 1. vitese, öne doğru meyilli duruyorsa geri vitesine takar stop edip aşağıya inersen hakikatten tecrübeli şoförsündür.

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla