visitor analyticsvisitor analytics

FLAŞ GELİŞME SDÜ'DE 13 PERSONEL GÖREVİNE GERİ DÖNDÜ

FLAŞ GELİŞME SDÜ'DE 13 PERSONEL GÖREVİNE GERİ DÖNDÜ
16 Ekim 2016 Pazar 22:00

FLAŞ GELİŞME SDÜ'DE 13 PERSONEL GÖREVİNE GERİ DÖNDÜ

SDÜ'de Fetö soruşturması kapsamında açığa alınan 13 kamu çalışanının göreve iade edildiği öğrenildi.

SDÜ Rektörü İlker Çarıkçı, "FETÖ nedeniyle açığa almalarda hata yapmamak için titiz çalıştıklarına dikkat çeken Prof. Dr. Çarıkçı “Yanlış yapmamak için çokta ciddi çalışıyoruz. Biz bu noktada hata yapmamak için disiplin kurullarını, karşı ifade alma süreçlerini çalıştırıyoruz. İtirazları dikkate alıyoruz. Mağdur olan kişilerin geri dönüşüile ilgili süreci de inceliyoruz. Şuana kadar 13 kişi göreve geri döndü"bilgisini verdi.

 

Adalet
18 Ekim 2016 Salı 16:12

Gercek feto'cular calisirken alakasi olmayan insanlarin acikta olmasi inanin cok garip.Bu ne periz ne lahana tursusu...Teshisi dogru yapin helal olsun diyecegim. Kaos yapti bu fetocular ohh bize dokunmadi diyen cok insan var o Sdu'de halaa....

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir Merak

Meraklı vatandaş
18 Ekim 2016 Salı 09:03

Merak ediyorum, bu rektörün fetöcü olup olmadığı araştırıldı mı?

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSİMLER

KEL
17 Ekim 2016 Pazartesi 14:48

AÇIĞA ALINANLARIN İSİMLERİNİ NASIL BİR HEVESLE AÇIKLADIYSANIZ GERİ DÖNENLERİN İSİMLERİNİ DE AÇIKLAYIN.

25 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok hassas

mutlaka öyledir
17 Ekim 2016 Pazartesi 13:59

Acaba fetö ile hiçbir bağlantısı bulunmayan bir önceki rektör döneminde kadroya alınan hemşireler ihrac edilirken neden bu kadar titiz davranmadılar acaba. Koltuğunu korumak için birilerine şirin görünmek adına araştırmadan kolayca atıverdi rektör efendi. şimdi de insanlara şirin görünmek mi istiyor. Günahsız insanların vebalini aldı bu rektör efendi. Bakalım o kişilerle ilgili bir çalışma yapılacak mı?

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güzel haber!

nurhayat
17 Ekim 2016 Pazartesi 11:07

Ee hadi hayırlısı!. Geriye, dönmesi gereken 417 personel kaldı..

19 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRİSİ

SADE VATANDAŞ
17 Ekim 2016 Pazartesi 11:00

FETO ÖRGÜTÜ İLE HERHANĞİBİR BAĞLANTISI OLMAYAN SADECE ONLARIN DÖNEMİNDE İŞE GİRMİŞ HEMŞİRELERİNDE GÖREVLERİNE İADELERİNİ BEKLİYORUZ AÇIĞA ALINALI ÜÇ AY OLDU HALA BAĞLANTISI OLUP OLMADIKLARI TESPİT EDİLEMEDİMİ ÇOCUKLARI DAHA FAZLA MAĞDUR ETMEYİN ONLARIN SUÇU SADECE ÜNİVERSİTEYE HİZMET ETMEK

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece rreklam

herhangi
17 Ekim 2016 Pazartesi 09:41

feto soruşturması yapan emniyet müdürü fetodan tutukklanıyor .soruşturma yürüten savcı baylock çıkıyor. titiz çalışıyoruz diyen rektöre mi güveneceğizzz. feto ile hiç bağlantısı olmayan şirekt personeli .memur. ve öğretim üyelerini açığa aldınız. HERKEZ AK KAŞIK GİBİ DAVRANMASIN LÜTFENNN.

25 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla