visitor analyticsvisitor analytics

FEYZİOĞLUNA TEPKİLER BAŞLADI!

FEYZİOĞLUNA TEPKİLER BAŞLADI!
31 Mayıs 2014 Cumartesi 12:57

AK PARTİLİ ZABUN'DAN İLGİNÇ GÖNDERME!

Bugün bir takım ziyaretler yapmak üzere Isparta'ya gelecek olan Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu'na tepkiler çığ gibi büyüyor. Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, sosyal paylaşım sitesinden ise Feyzioğlu'na ilginç göndermelerde bulundu.

BAŞKAN ZABUN'UN FACEBOOK HESABINDAN PAYLAŞTIĞI O ŞOK SÖZLER.

-Siyasi vesayetçiler, demokrasinin beşiği olan Isparta'da karşılıklarının olacağını düşünüyorlarsa yanılıyorlar

-Feyzioğlu Isparta'ya geliyormuş! Yoksa dedesinin izinden yürümek için mi sayın Başbakanımızı hedef alarak siyasi vesayet oluşturma çabalarına girişti.

-Milli iradenin egemenliğine engel olmak için dizayn edilen 1961 ve 1982 anayasalarının mimar ve savunucuları demokrasiden söz edemezler.

-Feyzioğlu Isparta'ya geliyormuş! Dedesi feyzioğlunun. merhum Menderes'e yaptıklarından dolayı özür dileyecekmi?

duman32
01 Haziran 2014 Pazar 22:25

Demekrosinin beşiği ısparta da insanlar, bilhassa da misafirler yuhlanmaz, hoş gelin denir fikirlerini açıklamaları beklenir, Demokrasi bizden olmayanı yok saymak değildir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALNIZ KURT
01 Haziran 2014 Pazar 18:35

SN SABUN SEN MAHALİ, BSEÇİMLERDE ARABANIN ARKASINDAKİ ALPARSLAN TÜRKEŞİ BİLE SİNDİREMEDİN BATIKENT OKULUNDA., ISPARTA BO0ZKURT YUVASIDIR BUNU BİL.,SEN KİMSİN KENDİNİ PADİŞAHIN SADRAZAMANI DAMAT İBRAM PAŞAMI ZANNEDİYON., O GÖRDÜĞÜN ADAM GİBİ ADAM METİN FEYZOĞLUV TURAN FEYZOĞLUNUN TORUNUDUR VE HAKKİKİ TÜRKDÜR..............

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hacer
31 Mayıs 2014 Cumartesi 23:47

yahu ne tepkisi cığ gibi, buyumesi yalan haber makinasına dönmüüsnüz gayette super bir konferans oldu yandaşlara kapak olsun sayın zabun önce kendine baksın insanların gecmişine araştrıdımı herkezin utunalılacak bişeyi vardır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmi
31 Mayıs 2014 Cumartesi 15:24

BOZACINI ŞAHİDİ ŞIRACIDIR.FEYZİOĞLUNU ŞAHİDİ KİMDİR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla