visitor analyticsvisitor analytics

FEYZİOĞLUNA BİR TEPKİDE REKTÖR İBİCİOĞLUNDAN

FEYZİOĞLUNA BİR TEPKİDE REKTÖR İBİCİOĞLUNDAN
14 Mayıs 2014 Çarşamba 22:56

TÜRKİYE Barolar Birliği Başkanı Av. Metin Feyzioğlu, Süleyman Demirel Üniversitesi Atatürkçü Düşünce Topluluğu'nun düzenlediği konferansa konuşmacı olarak katılmak üzere Isparta'ya gelecek.

Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, SDÜ Atatürkçü Düşünce Topluluğu tarafından düzenlenecek olan konferans için Isparta'ya gelecek. Atatürkçü Düşünce Topluluğu üyeleri konferans salonu için Lütfü Çakmakçı Kültür Merkezi için müracaatta bulundu. Ancak Rektörlük konferans için yer tahsis etmedi. Bu kez devreye Isparta Baro Başkanı Av. Gökmen Gökmenoğlu girdi. Başkan Gökmenoğlu, konferansın Isparta Belediyesi Kültür Sineması'nda yapılmasını sağladı.

Tüm bu yaşananları Atatürkçü Düşünce Topluluğu üyeleri bir açıklama yaparak duyurdu. Yapılan açıklamada; "Arkadaşlar cumartesi günkü Metin Feyzioğlu konferansımızın yapılacağı Lütfü Çakmakçı Kültür Merkezi "bahar şenliklerinde yorulan personelin dinlenmesi gerekiyor" gerekçesiyle elimizden alınmıştır. Etkinlik yeri Isparta Belediye Kültür Sineması olarak değişmiştir. Burayı almamızda katkısı olan Isparta Belediyesi'ne ve Av. Gökmen Gökmenoğlu'na teşekkür ederiz"

Bilindiği üzere Danıştay’da yaptığı konuşmanın ardından Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile yaşadığı tartışmadan sonra son günlerin en çok konuşulan ismi Metin Feyzioğlu olmuştu. 

vatansever erkan
14 Mayıs 2014 Çarşamba 10:47

bunun gibi insanlara su bile verirken düşünmek gerekir.. başkan günaydın. ıspartaya ve Ispartalıya hizmet et lütfen.. benim oy verip seçtiğim temsilcim başbakanımıza ve diğer devlet adamlarına, kısaca devlete hükümete saygısızlık yapan bu herifi şiddetle kınıyorum.. rektör hocamıza sonsuz teşekkürler..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI YORUMCU YA
14 Mayıs 2014 Çarşamba 09:40

ISPARTANIN HER GÖRÜŞE İHTİYACI VAR SİZİN GİBİ DÜŞÜNEN VE YAŞAYAN KİŞİLERİN ISPARTA YERİ YOK NEYSE TERBİYE KURALLARIYLLA FAZLA OYNAMAYLIM

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI
14 Mayıs 2014 Çarşamba 06:04

NEDEN ISPARTA ARKADAŞLAR.TÜRKİYEDE BAŞKA GİDECEK İL YOKMU.BU ADAM İLİM ADAMI İSE ÖNCE AĞZINDAN ÇIKANI KULAĞI DUYMALI.DEVLET BÜYÜĞÜNE SAYGI DUMAYAN TOPLUMUN %50 SİNE SAYGI DUYMUYOR DEMEKTİR.ISPARTAMIZA GELŞMESİN VE BURALARI KİRLETMESİN.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın başkanım m. feyzioğlu
14 Mayıs 2014 Çarşamba 01:33

Size güveniyoruz. Provakasyonlara gelmeyeceğinize inanıyoruz. Saygılar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla