visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ’NÜN ISPARTA KOLU!

FETÖ’nün Isparta kolu!
12 Temmuz 2016 Salı 16:52

TAKVİM GAZETESİ YAZARI BÜLENT ERANDAÇ yazdı....

Cumhurbaşkanımız Tayyip Erdoğan, Kaymakamlar Toplantısı'nda, "Devlet Denetleme Kurumu'nun (DDK) en öncelikli işi Paralel Yapı'yla mücadeledir" demişti. DDK, FETÖ'nün inlerine girdi. Ve Paralel Devlet Yapılanması (PDY) örgütlenme ağı lime lime çözüldü.

14 ÜNİVERSİTEDE MİKRO İNCELEME YAPILDI. Çeşitli illerde yürütülen çalışmalarda, Isparta ve Antalya öne çıkarken, bu iki ilimizin üniversitelerinin FETÖ'nün ana karargah inleri olduğu göze batıyor.
AHTAPOT'UN ISPARTA KOLU... FETÖ Ahtapotu'nun Isparta kolunu kopartan FETÖ/PDY'nin Isparta faaliyetlerine yönelik iddianame, kabul edildi.
İşte o iddianame: "FETÖ/PDY, Süleyman Demirel Üniversitesi'nde yapılandı. Suç tarihlerinde bu üniversitenin rektörlüğünü yürüten şüpheli Hasan İbicioğlu, rektör yardımcıları M.N.T/S.S/İ.A/H.A/T.TT, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Hakan Türkkahraman, Ziraat Fakültesi Dekanı Zekeriya Akman, SDÜ Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimi Mehmet Tuğrul Sezer ve Bilgi İşlem Daire Başkanı Halil Karakoç üniversitede örgütün faaliyetlerini düzenledi. Süleyman Demirel Üniversitesi'nde 2011 yılında yapılan rektörlük seçiminde Fethullah Gülen'in Isparta imamı olan Osman Demirhan'ın kurduğu platform, Fethullah Gülen'in adayı Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nu destekledi. Hasan İbicioğlu cemaatin desteği ve kararıyla rektör seçildi. Onun rektörlüğü döneminde Ayhan Plastik sahibi ve cemaatin Isparta il imamı olarak bilinen şahıs üniversiteye yapılacak tüm atamalarda onay makamı oldu.
Üniversitenin gücünü kullanarak örgüte finansal kaynak sağladıkları, örgütün üniversitede etkin güç haline gelip örgüt adına idari ve akademik kadrolaşmayı sağlamak amacıyla dernekler kurduğu, Isparta ili Sav kasabasında üniversite kurmak için çalışma yaptıkları anlaşıldı.
Üniversitedeki kadrolaşma ve finans sağlama faaliyetleri de şüpheli Fethullah Gülen'in onayı ve bilgisi dâhilinde yapıldı. Isparta mütevelli heyetinde ve Süleyman Demirel Üniversitesi heyetinde yer alan bir kısım şüpheliler bizzat Amerika'ya giderek şüpheli Fetullah Gülen ile görüştü ve ondan talimat aldı."
ISPARTA VE İZMİR İL İMAMI: Şüpheli Osman Demirhan, Eylül 2013 tarihine kadar Isparta il imamı olarak, şüpheli Zeki Yağmur'un Eylül 2013 tarihinden itibaren ve halen Isparta il imamı olduğu belirlendi.
Osman Demirhan Isparta ilinde örgütün şirketlerinden biri kabul edilen Altınbaşsak Eğitim Yayın ve Ticaret Limited Şirketi'nde yönetici ve 2013 yılı Eylül ayına kadar örgütün Isparta il imamı olarak görev yaptı. 2013 yılı Eylül ayında Isparta ilinden ayrılarak örgütün Ege (İzmir) bölge imamı oldu.
Halen bu görevine devam etmekte.
Hasan Balaban'ın emniyetçe alınan 11. 01. 2015 tarihli beyanlarına göre, 2004 yılında Fethullah Gülen cemaatinin ileri gelenleri sık sık kendisini ziyaret etti. Isparta Emniyet Müdürlüğü görevlilerince bir kısım şüphelilerin kullandıkları GSM hatlarına ait HTS dökümleri incelendi. Osman Demirhan'ın kullandığı numaraların Almanya, İngiltere, Romanya, Fransa, Norveç, Küba, Arjantin, Çin, Yunanistan, Panama gibi birçok ülkeyle bağlantılı oldukları, tespit edildi.
MOZAMBİK İHALELERİ: Güney Afrika iş gezisi sonrasında atılan adımlarla Isparta ile Mozambik arasında ticaret köprüsü kurulduğu, geziye katılan Ispartalı iş adamlarının Mozambik'e yönelik sanayi mamulleri ihracatı, konut yatırımı faaliyetlerine başladığı saptardı

SONUÇ: BÜYÜK LİDER TAYYİP ERDOĞAN OLMASAYDI, 17 ARALIK 'FETÖ YANGINI' TÜRKİYE'Yİ ÇOK YAKACAKTI, ÇOK... TÜRKİYEMİZİ ALLAH KORUDU.
..

SDÜ'de saklanan fetöcüler

Kamu
28 Eylül 2016 Çarşamba 14:55

SDÜ’deki fetöcülerin açığa alınma işlemine son birkaç haftadır nedense ara verildi. fetöyle mücadele eden SDÜ üniversite yönetiminden açığa alınan fetöcü sayılarında tıpkı Temmuz Ağustos aylarında olduğu gibi tekrar astronomik rakamlara ulaşmalarını bekliyoruz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mizah terazisi

Ömer
14 Temmuz 2016 Perşembe 02:32

Hiç kimse merak etmesin. Kimsenin kimseye faydasının olmayacağı Mahşer günü mizan terazisi kuruldugunda ilahi adalet yerini bulacak.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mizah terazisi

Ömer
14 Temmuz 2016 Perşembe 01:05

Hiç kimse merak etmesin. Kimsenin kimseye faydasının olmayacağı Mahşer günü mizan terazisi kuruldugunda ilahi adalet yerini bulacak.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALEL YALAKALAR

Atila BAYRAK
13 Temmuz 2016 Çarşamba 21:42

Paralelci Rektör İlker Hüseyin Çarikcinin Rektörperest yalakalarina verebilecegim tek cevap kücük menfaatleri ugruna ülkenin terör listesine girmiş bir cemaatin mensuplarini korumaya çalişmalariyla ayni sucu işlediklerini bilmeleridir isimlerini dahi aciklamaya korkan genetik kodlariyla oynanmiş bu insanlarla s****da degil gercek hayatta karşima cikmalarini beklerim

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KPSS Soru-devam

Sınavcı
13 Temmuz 2016 Çarşamba 20:36

Soru 2) Paralel, azınlığın çoğunluğa hükmetmek için devlet içinde meydana getirdiği oluşumlardır. Buna göre aşağıdakilerden hangisi paralel olarak tanımlanabilir? a) 28 şubat döneminde %95 i müslüman, inançlı olan insanları gerici, yobaz olarak tanımlayıp her türlü okul, üniversite, kamu kurumlarında va kamusal alanlarda, hatta cadde ve sokaklarda aşağılayan fişleyen İsrail yanlısı olan ve ülkenin % 5 lik kesimini oluşturanlar, b)Kesişen iki doğru arasındaki açı, c)Alfabenin ilk harfi,d)hepsi

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALAL

PARALAL
13 Temmuz 2016 Çarşamba 17:13

PARALAL olanlar Paralel diye diye ülkeyi felakete ****ürüyorlar

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftira

Masumlar
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:53

Masumlara iftira atanların hem bu dünya da hem de öbür dünya da vay hallerine,İlahi adalet mutlaka tecelli eder.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlar En az 10 yerden Maaş alıyorlar

Havuz Medyası
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:51

Asgari Ücretle geçinmeye çalışan Ey zavallı millet,bu havız medyası ve yazarları en az 10 yerden maaş alıyorlar,yönetim kurulu üyeliği,danışmanlık ,TRT de program vs sizleri de böyle uyutuyorlar.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ticari Köprü

Mozambik
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:47

İddianamede Mozambik ile Ticari Köprü kurulmuş,bu suç mu kardeşim,ticari ilişkiler geliştirilmiş,Şuan ülkeyi Doğu Perinçek ve ekibi yönetiyor,ülke Suriye'ye dönmüş,Doğu fiilen elden gitmiş,siz nelerle uğraşıyorsunuz

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

KPSS Sınav Sorusu

Sınavcı
13 Temmuz 2016 Çarşamba 16:28

soru 1)Paralel nedir?a) Azınlığın çoğunluğa hükmetmek için devleti ele geçirmeye çalışan örgütlerdir.b)Elma bahçesinde armut toplayan kişilerdir.c)Üçgenin köşeleridir.d)Kavşaklardaki trafik lambalarıdır.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU DAVALARDAN HİÇBİRŞEY ÇIKMAZ

Haşim kaynar
13 Temmuz 2016 Çarşamba 13:37

Ergenekon davası ne oldu dünya kadar tazminat aldılar. Daha önce de SÜleyman Demirelin akrabalarının davaları vardı ne oldu.Cem uzanlar vardı ne oldu. Kimse avucunu boşyere ovuşturmasın bence..Bunlar hep gündem oluşturma. ülkenin hayrına değil...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel lere ölüm.

Ak ıspartalı
13 Temmuz 2016 Çarşamba 13:16

Paraleli Erdoğan başkanımız sayesinde temizliyoruz. Bir kaç tanesini assak daha iyi olacak. Allah razı olsun senden asrin lideri

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila bayrak her yerde

atila
13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:34

Atila bey neden sdü ile bu kadar cok ilgileniyorsun anlatta insanlar bilgilensin...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

atila bayrak

atila
13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:16

Bu atila Bayragın paralelle mücadelesi filan yoktur bu arkadaşın tek derdi abisi aziz bayragın genel sekreter olamadıgı için paralelle ilgisi alakası olmayanlara şursuzca iftira atmasının nedeni budur. söyle bakalım atila bey abin genel sekreter olsaydı aynı sözde mücadeleni yapacakmıydın...

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atilla beye cevap

Syn
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:38

Herşeyin sırası vardır belki nerden biliyorsunuz sıranın kümde olduğunu yavaş yavaş içerde yer açılsın o kadar kişi var içerde yer sıkıntısı vardır biraz istiflesinler sırası geleni alır bu devlet

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVE DİŞİ

ISPARTALI
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:33

ARTIK SDÜ DE DEVE DİŞİ GİBİ OLMUŞ KİŞİLER BIRAKIP GİTMELİ YADA GÖREVDEN ALINMALI,NE BU KARDEŞİM SDÜ AÇILDIĞI GÜNDEN BERİ ORDALAR. ORASI BABANIZIN ÇİFTLİĞİMİ?ANLAYAN ANLADI .ISPARTALI OLARAK İLKER HOCAYI DESTEKLİYORUZ.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mavigol

Mavigol
13 Temmuz 2016 Çarşamba 09:23

Su egirdir adadaki mavigol otellede bir ilgilenseniz diyorum.ceaat sanki orayadami coreklenmis???

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALELCİ REKTÖR

Atila BAYRAK
13 Temmuz 2016 Çarşamba 00:55

İDDANEME İYİ OKUNURSA MEVCUT REKTÖR İLKER HÜSEYİN ÇARİKCİ NİNDA TUTUKLU REKTÖR HASAN İBİCİOĞLU KADAR PARALEL PİSLİĞİNE BATTIĞINI GÖRMEK MÜMKÜN HABERDE BAHSEDİLDİĞİ GİBİ SDÜ OPERASYONUNDA FETO AHTAPOTUNUN KOLLARI KOPMAMİŞ BİLAKİS SDÜ DE PARALEL KADROLAŞMA DEVAM ETTİRİLMEKTEDİR BUNUN ÖRNEKLERİ SON BİR YİLDA VERDİKLERİ KADROLARDA BİLGİ VE BELGELERİYLE SABİTTİR.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pessss

Melaike
13 Temmuz 2016 Çarşamba 00:13

Acaba tayyipciler artık kiminle kol kola gezecek.sıra hangi cemaatte.Acaba gerçektende son günlerde konuşulan milli damar örgütü gercek mi?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla